آمادگی اتاق بازرگانی ایران برای ارتباط تجاری و اقتصادی با سایر کشورها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تاکید بر اینکه ایران بارها برای همکاری تجاری با کشورهای دیگر اعلام آمادگی کرده است، اظهار کرد: امیدواریم در دولت جدید ارتباط تجاری میان ایران و کشورهای دوست و همسایه برقرار شود تا بتوانیم از این ارتباطات بهره ببریم.

به گزارش ایسنا، صمد حسن زاده –  رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران – در نشست تجاری مشترک ایران و برزیل اظهار کرد: امروز یک روز بسیار تاریخی برای جمهوری اسلامی ایران به مناسب تحلیف رئیس جمهور که دیروز در مجلس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، است که تعدادی از سفرا، سازمان‌ها، مقامات بزرگ کشورهای مختلف در این جلسه حضور داشتند و سخنرانی آقای پزشکیان نشان‌دهنده علاقه ایشان به کشور و ارتباط با کشورهای همسایه است.

وی افزود: امیدواریم هر روزه این ارتباطات جهانی گسترده‌تر شود تا بتوانیم از مزایای آن بهره ببریم. من معتقدم ظرفیت‌هایی که امروز ایران دارد تا بتواند در صحنه‌های تجارت تمام دنیا حضور داشته باشد بسیار مهم و بزرگ است و امیدواریم برنامه‌هایی که رئیس جمهور جدید در برنامه‌های اکتسابی خود برای ارتباط تجاری با کشورهای دوست و همسایه دارند، موجب توفیقات ما شوند.

حسن زاده ادامه داد: اتاق بازرگانی در زمینه‌های تجاری آمادگی خود را توسط معاونین بین‌المللی برای تمامی کشورها اعلام می‌دارد و حضور فعالین اقتصادی و تجاری با تجربه‌هایی که دارند برای اتاق بازرگانی و کشورمان سرمایه محسوب می‌شود تا بتوانیم ارتباطات مناسبی با سایر کشورها داشته باشیم.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1403051006449/آمادگی-اتاق-بازرگانی-ایران-برای-ارتباط-تجاری-و-اقتصادی-با-سایر

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد