آلمان همچنان بیت‌کوین می‌فروشد، اما این ارز دیجیتال بزرگ هنوز پابرجا است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دولت آلمان امروز، پنج‌شنبه ۱۱ جولای، هم با انتقال ١١٢۵ بیت‌کوین دیگر به صرافی‌های رمزارزی، به روند بی‌سابقه فروش خود ادامه داد. این اقدام در راستای یک سری فروش‌های استراتژیک برای نقد کردن بخشی از دارایی‌های بیت کوینی این کشور که از وبسایت دانلود غیرقانونی فیلم توقیف شده بود، انجام می‌شود.

به گزارش پلتفرم تحلیلی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، دولت آلمان ۳۷۵ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۲۱.۷۷ میلیون دلار را به هر یک از صرافی‌های کوین‌بیس، کراکن و بیت‌استمپ انتقال داده است.

هم‌زمان، ۱۲۵۰ بیت‌کوین دیگر به آدرس‌های مختلف منتقل شده که نشان می‌دهد فروش بیشتری از طریق این آدرس‌ها ممکن است آغاز شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


لازم به ذکر است که بخش قابل توجهی از این نقل و انتقالات شامل ارسال ۱۰۰۰ بیت کوین، معادل مبلغ هنگفت ۵۸.۰۵ میلیون دلار، به آدرس مشکوک گروه B2C2 با شناسه ١٣٩PoP…H7ybVu بوده است.

این آدرس بارها، دریافت‌کننده تراکنش‌های آلمان بوده و به نظر می‌رسد بیشتر به عنوان واسطه عمل کرده و وجوه را به کیف پول‌های دیگر توزیع می‌کند.

علاوه بر این، ۲۵۰ بیت‌کوین دیگر به ارزش تقریبی ۱۴.۵۱ میلیون دلار به یک آدرس دیگر منتقل شده است. این تراکنش‌ها به شدت بر ذخایر بیت‌کوین آلمان تاثیر گذاشته که اکنون شامل ١٣١٧٧ بیت کوین با ارزش تقریبی ۷۶۵.۹۴ میلیون دلار است. طبق گزارش‌ها، دارایی آلمان در تاریخ ١٨ ژوئن ٢۰۲۴، حدود ۵۰ هزار بیت کوین بود.

با این حال، به نظر می‌رسد که تاثیر فروش‌ این ارز دیجیتال توسط دولت آلمان بر قیمت آن، به مرور زمان کاهش یافته است. مقامات آلمانی طی چند روز گذشته بیش از ۲۵ هزار بیت‌کوین را به صرافی‌ها منتقل کردند که منجر به تغییر عمده قیمت شد.

با این حال، فعالیت آلمان در ۲۴ ساعت گذشته، تأثیر مشابهی نداشت؛ زیرا گاوها سرعت حرکت خود را افزایش داده‌اند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کامالا هریس به کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ نمی‌رود! تمام نگاه‌ها به ترامپ معطوف شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر خلاف شایعات قبلی، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد دموکرات‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد