آقای Neil Druckmann: استودیو Naughty Dog تا آخر عمر بر روی The Last of Us تمرکز نخواهد کرد

 

استودیو Naughty Dog برای همیشه یک استودیوی سازنده سری The Last of Us نخواهد بود. رئیس استودیو، آقای Neil Druckmann، می‌گوید:  چند پروژه تک نفره در حال توسعه است. از زمان انتشار اولیه The Last of Us در سال 2013، این استودیو در مجموع شش عنوان مجزا از فرنچایز The Last of Us را منشر کرده است. این شش عنوان شامل دو بازی مجزا، یک DLC اسپین آف، یک بازسازی و دو ریمستر بوده است.

دراکمن همچنین تهیه کننده اجرایی سریال تلویزیونی The Last of Us است، او همچنین نویسندگی و کارگردانی برخی از قسمت‌ها را نیز بر عهده داشت. فصل دوم این سریال قرار است در سال 2025 منتشر شود. با این حال، علیرغم موفقیت این فرنچایز، دراکمن به لس آنجلس تایمز گفته است که The Last of Us در آینده تنها تمرکز Naughty Dog نخواهد بود. دراکمن گفت: به شما قول می‌دهم، ما برای همیشه استودیوی سازنده‌ی The Last of Us نخواهیم بود.

دراکمن همچنین گفت که بازی‌های متعددی از جمله چند پروژه‌ی تک‌نفره در Naughty Dog در حال توسعه هستند، اما تاکید کرد که اگرچه همه‌ی آن‌ها عناوین The Last of Us نیستند، اما هدفی مشابه خواهند داشت. او توضیح داد: ما تجربیاتی خلق می‌کنیم که بازیکنان را غرق در داستان، شخصیت و به‌ویژه روابط کنند. داستان‌ها نوعی هسته فلسفی دارند که همه چیز حول آن می چرخد ​​و به آن تغذیه می‌شود.

 

 

The post آقای Neil Druckmann: استودیو Naughty Dog تا آخر عمر بر روی The Last of Us تمرکز نخواهد کرد appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *