آغاز همکاری پارام با پروژه‌های متاورسی؛ قیمت توکن بازی PARAM رکورد زد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

استودیوی بازی‌سازی پارام لبز (Param Labs) طی همکاری جدید خود با پروژه متاورسی پیکسل‌ورس (Pixelverse)، قصد دارد نو‌آوری‌های جدیدی را به صنعت بازی اضافه کند.

این شرکت در آخرین پیشرفت‌های خود، سرمایه‌گذاری‌های استراتژیکی انجام داده و تعدادی سرمایه‌گذار نیز جذب کرده است. همچنین، توکن آن در چندین صرافی شناخته‌شده فهرست شده است.

هدف پارام لبز از همکاری با پیکسل‌ورس، گسترش پذیرش و ایجاد یک دنیای بازی جذاب‌تر و با ارزش‌تر برای گیمرها است. ماریو نوفال (Mario Nawfal)، کارآفرین و شخصیت محبوب رسانه‌های اجتماعی، یکی از افرادی است که در پارام لبز سرمایه‌گذاری کرده است.

نوفال دیدگاهی مثبت نسبت به این بخش دارد و سرمایه زیادی به بازی‌ها و فناوری‌های این حوزه اختصاص داده است.

در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۴، شرکت انیموکا برندز (Animoca Brands) یک دور سرمایه‌گذاری ۷ میلیون دلاری را برای پارام لبز رهبری کرد. وجوه جمع‌آوری‌شده برای ساخت یک اکوسیستم بازی ماژولار و بهبود تجربه‌های همه‌جانبه گیمرها استفاده خواهد شد.

از جمله شرکت‌هایی که در این دور تامین مالی شرکت کرده‌اند، می‌توان به پالیگان ونچرز (Polygon Ventures)، مریت میراکل (Merit Circle)، دلفی ونچرز (Delphi Ventures) و سایفر کپیتال (Cypher Capital)، اشاره کرد.

پروژه پارام به غیر از همکاری‌ها و مشارکت‌های ذکر شده، به دلیل فهرست شدن توکن PARAM خود در صرافی‌هایی از جمله بای‌بیت (Bybit)، مکسی (MEXC)، گیت.آی‌او (Gate.io)، اچ‌تی‌ایکس (HTX) و بیت‌گت (BitGet)، توجهات زیادی را جلب کرده است.

قیمت توکن پارام در پی این پیشرفت‌ها افزایش یافت و روز گذشته، سقف تاریخی جدیدی را در ۰.۱۲۹ دلار به ثبت رساند. با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن PARAM اندکی کاهش یافته و به ۰.۱۰۰ دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آغاز همکاری پارام با پروژه‌های متاورسی؛ قیمت توکن بازی PARAM رکورد زد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هشدار کارشناسان درباره کاهش قیمت اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت اتریوم پس از افزایش ۱.۷۵ درصدی در آخر هفته گذشته، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *