آغاز مذاکرات نیوکاسل و ناتینگهام فارست در مورد آنتونی الانگا

طرفداری | نیوکاسل با ناتینگهام فارست برای جذب آنتونی الانگا وارد مذاکره شد؛ این در حالیست که الیوت اندرسون به طور بالقوه، در جهت مخالف حرکت می‌کند.

به گزارش اسکای، ادی هاو به دنبال تقویت خط حمله تیمش است و انعطاف‌پذیری الانگا که در فصل گذشته در هر سه پست هجومی برای فارست بازی می‌کرد، برای او جذاب است.

انتظار می‌رود این تابستان برای نیوکاسل با توجه به محدودیت‌های مالی که بر میزان هزینه آن‌ها تأثیر می‌گذارد، تابستان سختی در امر جذب بازیکن باشد. آن‌ها همچنین باید تراز سود و پایداری (PSR) را تا پایان دوره حسابرسی مالی در ۳۰ ژوئن بهبود بخشند؛ بنابراین تحت فشار هستند تا معاملات را به سرعت انجام دهند.

با این حال، فارست تمایل یا نیازی به فروش الانگا ندارد؛ بازیکنی که در 36 بازی لیگ برتری فصل گذشته ۵ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل ثبت کرد. این وینگر سوئدی، از نفرات اصلی تیم آن‌هاست و فارستی‌ها می‌خواهند او را حفظ کنند. برخلاف نیوکاسل، گفته می‌شود فارست در این ماه هیچ نگرانی از بابت PSR ندارد، بنابراین تحت هیچگونه فشاری برای انجام معامله نیست.

ناگفته نماند، الیوت اندرسون بازیکن نیوکاسل است که نونو اسپریتو سانتو با توجه به تقویت خط میانی، به جذب او علاقه‌مند است. فروش این بازیکن 21 ساله برای نیوکاسل، سود 100 درصدی به همراه خواهد داشت.


منبع: https://www.tarafdari.com/node/2484915

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

وقتی اجتماع انتخاباتی برای پزشکیان در «امیرچخماق» ممنوع است، برای جلیلی بدون ممنوعیت

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در یزد، به لغو سخنرانی مسعود پزشکیان در میدان «امیر چخماق» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *