آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی سال 1403 (معرفی منابع مطالعاتی)

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

آزمون استخدام فراگیر، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و… دولتی است که به صورت سالانه و با انتشار اطلاعیه در طول سال برگزار می‌شود. یازدهمین دوره آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز از آذرماه آغاز می‌شود و اطلاعیه‌ها و منابع مطالعاتی مناسب این آزمون در همین صفحه قرار گرفته است.

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

 

بسته‌های ویژه آزمون استخدام فراگیر  دوازده

بسته‌ها و منابع مطالعاتی آزمون فراگیر استخدامی

خبر ۲۷ تیر ۱۴۰۳-ببینید :ویدیوی در این دولت ۲۲ آزمون برگزار شد، آخرین آزمون ۱۲ مرداد ماه

 معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی: در دولت سیزدهم ۲۲ آزمون استخدامی برگزار کردیم،آخرین آزمون هم  ۱۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

مراحل جذب در آزمون استخدامی به این صورت است که بعد از اعلام نتایج اولیه،دستگاه اجرایی متولی ارزیابی تکمیلی را  انجام می دهد،بعد از ارزیابی تکمیلی،نتایج گزینش و حراست باهم جمع می شود و دستگاه مجری نتایج را اعلام می کنند و اگر داوطلبین اعتراضی دارند به دستگاه اجرایی منتقل کنند.

خبر ۱۹ تیر ۱۴۰۳-اصلاحیه شماره ۱ دفترچه راهنمای آزمون دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 کاربران عزیز اصلاحیه شماره ۱ دفترچه راهنمای دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی منتشر شد. لطفا بعد از مطالعه کامل دفترچه و اصلاحیه در صورت واجد شرایط بودن در مهلت زمان مقرر اقدام به ثبت نام نمایید.

مشاهده اصلاحیه

خبر ۱۴ تیر ۱۴۰۳- شروع ثبت‌نام و انتشار دفترچه دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 کاربران عزیز دفترچه راهنمای ثبت نام (نگارش جدید)  دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی منتشر شد. لطفا بعد از مطالعه کامل دفترچه در صورت واجد شرایط بودن در مهلت زمان مقرر اقدام به ثبت نام نمایید.

ثبت نام

مشاهده دفترچه آزمون

لینک جستجوی مشاغل

 

  • ثبت‌نام آزمون استخدام فراگیر دوازدهم ۱۴ الی ۲۳ تیر ۱۴۰۳ است .  شما می‌توانید با مراجعه به صفحه شرایط  استخدام فراگیر دوازدهم آخرین اخبار را مشاهده نمایید
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی دهم دستگاه های اجرایی می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

 

 

چگونه در دستگاه های اجرایی استخدام شویم؟

یکی از سوالات متداول کارجویان برای کاریابی در بخش دولتی، نحوه اطلاع یافتن از چگونگی استخدام در دستگاه‌های اجرایی است. ساختار دولت و دستگاه‌های اجرایی جهت جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود، به صورت تقریبا سالانه، با انتشار آگهی استخدامی آزمون فراگیر از علاقمندان به شرکت در آزمون فراگیر جهت ثبت نام در این آزمون دعوت به عمل می‌آورد. در واقع آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فراگیر در حکم پله آغاز ورود به مسیر کارمند دولت شدن است. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی باید پیش از شروع فرایند ثبت نام در آزمون، با مطالعه دفترچه آزمون استخدامی از تمام شرایط و ضوابط شرکت در آزمون آگاه شوند.

این آزمون جهت سنجش میزان دانش افرادی است که از طریق سایت به مطالعه شرایط آزمون پرداخته و ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.

لینک‌های مفید و کاربردی به همراه منابع مطالعاتی
منابع مطالعاتی برای مصاحبه

در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و … گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

آرشیو صفحات آزمونهای فراگیر دستگهای اجرایی

آرشیو آگهی های پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید.

لیست سازمان‌های حاضر در دوازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

در ادامه، همه‌ی سازمان‌های دوازدهمین آزمون فراگیر، فهرست شده‌اند.

 

سوالات متداول

منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سکوی گازی لویاتان حیفا در اسرائیل منفجر شد + ویدئو

درباره این خبر نظری دارید؟ بنویسید… نام E-mail مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد