آخرین اطلاعات لو رفته از گوشی های تاشو Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 سامسونگ

هرچند تاکنون اکثر اطلاعات مربوط به گوشی های تاشوی نسل بعدی سامسونگ افشا شده‌اند، اما امروز آخرین مشخصات گوشی های گلکسی زد فلیپ 6 (Galaxy Z Flip 6) و گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) هم لو رفت تا در رویداد گلکسی آنپکد 2024 حرف چندانی برای گفتن باقی نماند. در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی مشخصات گوشی های تاشوی بعدی سامسونگ می‌پردازیم.

درست زمانی که فکر می‌کردیم اطلاعات کافی از نسل بعدی گوشی های تاشوی سامسونگ را داریم، افشاگر دیگری با فاش کردن رنگ‌بندی گوشی های Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ، آن هم تنها چند هفته قبل از رویداد Unpacked، تمام جذابیت این رویداد را از بین برد. تصاویر فاش شده توسط یک افشاگر سرشناس، جزئی‌ترین بخش‌های این گوشی‌ها را نیز شامل می‌شود و تصویر کاملی از محصولات نسل جدید سامسونگ در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. 

این تصاویر که در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شده‌اند را می‌توان به یک افشاگر محبوب (Evan Blass) و همچنین سایت معتبر WinFuture نسبت داد که علاقه‌مندان را با طراحی جدید گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 6 (Galaxy Z Flip 6) و گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) آشنا می‌کنند. 

گوشی Galaxy Z Fold 6 نسبت به نسل قبلی دارای طراحی ظریف‌تری است که مطابق با گمانه‌زنی‌های قبلی، با حاشیه‌های نازک‌تر و لولای کوچک‌تر تولید شده است. در افشاگری اخیر، این گوشی در سه رنگ متمایز به نمایش گذاشته شده است: خاکستری، آبی دریایی و صورتی که کاملاً با آنچه در گوشی گلکسی Z Fold 5 به آن عادت کرده‌ایم متفاوت است. همچنین نسبت تصویر گوشی نیز چه در نمایشگر داخلی و چه در نمایشگر بیرونی به طور قابل توجهی عریض‌تر از گلکسی زد فولد 5 خواهد بود.

از سوی دیگر، گوشی Galaxy Z Flip 6 در چهار رنگ نقره‌ای، آبی، زرد و سبز ارائه می‌شود که رنگ نقره‌ای آن ما را به یاد رنگ Titanium Gray گوشی Galaxy S24 Ultra می‌اندازد. همانطور که افشاگران قبلی ادعا کردند، طراحی این گوشی مشابه مدل قبلی خود با صفحه نمایشی نسبتاً بزرگ‌تر و حلقه‌های دوربین سیاه رنگ است که با رنگ دستگاه همخوانی دارند و از نظر بصری ظاهری منحصر به فرد به آن می‌دهند. انتظار می رود دوربین این گوشی تا 50 مگاپیکسل افزایش یابد که به طور قابل توجهی بالاتر از مدل فعلی است و همچنین لازم است که عمر باتری این گوشی نیز بهبود یافته باشد. 

گوشی های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 قرار است با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه شوند و می‌توانند قابلیت‌های گلکسی AI را داشته باشند که این امر به افزایش قیمت این سری‌های تاشو در سال جاری منجر خواهد شد. در همین حال، اخبار مربوط به یک نسخه Galaxy Z Fold 6 Slim جدید که سبک‌تر و باریک‌تر از نسخه معمولی است نیز وارد فضای مجازی شده است و این محصول احتمالاً با قیمت پایین‌تری عرضه خواهد شد. 

رویداد Galaxy Unpacked 2024 در تاریخ 10 جولای (20 تیر) در پاریس برگزار خواهد شد. در این رویداد شاهد عرضه رسمی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 به همراه محصولات دیگری مانند گلکسی واچ 7 و گلکسی رینگ خواهیم بود. 

در همین رابطه بخوانید:

سامسونگ در رویداد 20 تیر از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟ از Galaxy Ring تا Galaxy Z Fold 6

– این طراحی گوشی های تاشو گلکسی Z Flip 6 و Z Fold 6 است!

– نخستین تصاویر از هدفون‌ گلکسی بادز 3 طراحی تحول یافته و نزدیک به ایرپادزهای اپل را به نمایش گذاشت

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ 6 (Galaxy Z Flip 6) و گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) سامسونگ چیست؟ شما چه قیمتی را برای این محصولات پیش‌بینی می‌کنید؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

۳ بانک بورسی و دولتی خریدار پرسپولیس هنوز مدارک را ارائه نکردند!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بلوک 85 درصدی سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *