به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

۳۰ درصد سود برای این آلت‌کوین‌ها، اگر بیت کوین بالای ۶۰ هزار دلار بماند!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیت‌کوین (BTC) در آستانه غلبه بر مقاومت ۶۰ هزار دلار قرار دارد و این امر می‌تواند با برانگیختن واکنش بازار، موجب صعود برخی آلتکوین‌ها شود. از طرفی برخی چالش‌ها نظیر جریان ضعیف سرمایه صندوق‌های ETF بیت کوین ممکن است تحقق این هدف را به تأخیر بیندازد.

با توجه به دستگیری پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، قیمت اتریوم (ETH) در نزدیکی ۲۵۰۰ دلار در نوسان است و سولانا (SOL) با کاهش ۱۰ درصدی طی هفت روز گذشته، روندی نزولی دارد.

با این حال، نحوه عملکرد بیت کوین می‌تواند شرایط بازار را تغییر دهد. در ادامه چند مورد از ارزهای دیجیتال که بیشترین بهره را از عملکرد مطلوب بیت کوین خواهند برد، بررسی می‌کنیم.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

مانترا (OM)

مانترا یکی از توکن‌های معتبر در حوزه دارایی واقعی (RWA) است که پتانسیل رشد بالایی دارد. OM در جولای ۲۰۲۴ به بالاترین قیمت تاریخ خود رسید اما در ادامه کاهش یافت و در ۲۳ آگوست بر مقاومت خط نزولی غلبه کرد. در حال حاضر قیمت OM با افزایشی ۲.۴۹ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۹۳۷ دلار رسیده اما در هفت روز گذشته ۷.۶۹ درصد کاهش یافته است.

نمودار OM/USDT نشان می‌دهد که قیمت پس از شکست مقاومت به منطقه نزولی برنگشته و در سطح حمایت ۰.۸۷ دلار باقی مانده است. اگر روند صعودی ادامه یابد، OM می‌تواند در آینده به ۱ دلار برسد.

کاسپا (KAS)

کاسپا یکی از توکن‌های دارای مکانیزم اثبات کار است که قیمت آن با افزایشی ۱.۲۳ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۶۷۸ دلار رسیده است. کاسپا پس از افت ۵ آگوست، در حال حرکت داخل یک کانال صعودی بین ۰.۱۵ تا ۰.۱۷ دلار است.

اگر قیمت بالای حمایت کف کانال باقی بماند، ممکن است تا ۰.۱۷۲ و ۰.۱۷۸ دلار صعود کند اما در صورت از دست رفتن این سطح، حمایت ۰.۱۴ دلار آزمایش خواهد شد.

تون‌کوین (TON)

تون‌کوین پس از دستگیری مدیر تلگرام، به زیر ۶ دلار کاهش یافت و از آن زمان تلاش کرده است تا حمایت ۵ دلار را حفظ کند. نمودار TON/USDT نشان می‌دهد که قیمت در حال اتمام شکل‌دهی الگوی مثلث نزولی است که می‌تواند به معنای پایان نزول قیمت باشد.

خرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON


قرارگیری اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۴۳ و اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) در ناحیه میانی، نشان‌دهنده سیگنال‌های صعودی است. در صورت شروع صعود، قیمت TON تا ۵.۶ و سپس ۶ دلار حرکت خواهد کرد.

برت (BRETT)

برت، یک میم‌کوین مبتنی بر شبکه بیس (Base)، هم‌اکنون در روند نزولی بلندمدت قرار دارد اما قیمت آن در ماه آگوست موفق شده است از ۰.۰۵۹ دلار به ۰.۰۸۱۱۸ دلار افزایش یابد.

نمودار BRETT/USDT نشان می‌دهد که روند قیمت پس از تشکیل کف دوقلو، صعودی شده است. نزدیک‌ترین مقاومت در مسیر صعود سطح ۰.۰۹ دلار است که غلبه بر آن موجب رشد تا ۰.۱۹ دلار خواهد شد. در همین حال، سطح ۰.۰۷۵۴ دلار از کاهش بیشتر قیمت جلوگیری خواهد کرد.

ترون (TRX)

ترون یکی از بهترین عملکردها را در بازار کنونی داشته و قیمت آن با رشدی ۲۲.۷۳ درصدی طی ماه گذشته به ۰.۱۵۷۷ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال در سطح ۰.۱۶۱ دلار با مقاومت مواجه شده و در حال حاضر نیاز به حمایت در سطح ۰.۱۵۴۰ دلار دارد.

نمودار TRX/USDT نشان می‌دهد که ترون از فشار فروش نجات یافته و سیگنال‌های متفاوتی در مورد رشد بیشتر آن در آینده به چشم می‌خورد.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

روند خیره کننده ارز دیجیتال SUI به بالای یک دلار

سویی (Sui)، که از آن به عنوان قاتل سولانا یاد می‌شود، در روز یکشنبه، 15 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *