گام بزرگ آستار برای افزایش قیمت: ۳۵۰ میلیون توکن ASTR سوزانده خواهد شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد آستار (ASTR) اعلام کرده که ۳۵۰ میلیون توکن ASTR را خواهد سوزاند. این تعداد توکن معادل ۵ درصد از کل عرضه اولیه این ارز دیجیتال است که برای همیشه از گردش خارج خواهند شد. این اقدام پس از یک رأی‌گیری حاکمیتی و در صورت تأیید اکثریت جامعه انجام خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، توکن‌هایی که قرار است سوزانده شوند، در ابتدا به عنوان ذخیره‌ای برای مزایده پاراچین در نظر گرفته شده بودند، اما پس از به‌روزرسانی‌های انجام شده در شبکه پولکادات، دیگر نیازی به آنها نیست.

سوزاندن این توکن‌ها به کاهش تعداد کل توکن‌های در گردش آستار کمک کرده و پاداش‌های استیکینگ را برای سایر کاربران افزایش خواهد داد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، لازم به ذکر است که بنیاد آستار در فاز اول استیکینگ برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) از این ذخیره استفاده کرده و ۷۰ میلیون ASTR به عنوان پاداش تولید شده است. این پاداش‌ها قرار است به خزانه‌داری جامعه منتقل شده و برای حمایت از ابتکارات آینده استفاده شود.

مارتن هنسکنس (Maarten Henskens)، رئیس بنیاد آستار، ضمن ابراز خوشحالی از واکنش مثبت جامعه به این پیشنهاد، این اقدام را نشان‌دهنده تعهد بنیاد به ساخت آینده‌ای غیرمتمرکز و مشارکتی دانست.

این توکن‌سوزی بخشی از برنامه بزرگتر بنیاد آستار برای اصلاح توکنومیک و در نهایت، ایجاد ارزش بیشتر برای جامعه است.

شبکه آستار به عنوان دروازه‌ای برای اتصال پروژه‌های مختلف، شرکت‌ها، بخش سرگرمی و بازی در ژاپن و فراتر از آن شناخته می‌شود. این شبکه با استفاده از راه‌حل‌های بلاکچین پیشرفته و قابل تنظیم، به پذیرش جهانی وب۳ کمک می‌کند.


منبع

کریپتو پوتیتو



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

نهنگ‌های تون‌کوین به جنب و جوش افتاده‌اند! در بازار TON چه خبر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در حالی که بازار کریپتو تحت تاثیر فشار فروش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *