به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

کیف پول باستانی بنیاد اتریوم قبل از راه اندازی ETF میلیون ها اتریوم می فروشد

به گزارش زوم ارز، منبع افشا کرده که صبح امروز یک کیف پول که تعلق به بنیاد اتریوم داشت، مقدار ۱۰۰ ETH را با قیمت ۳۴۵۱۷۹ استیبل کوین DAI فروخت. این واقعه فقط چند ساعت قبل از معرفی مستقیم ETF های اتریوم روی بازار رخ داده بود.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

توجه داشته باشید که @spotonchain همچنین اعلام کرده است که قبل از انجام معامله مورد نظر، کیف پول متعلق به همان نهاد و مرتبط با عرضه اولیه سکه اتریوم (ICO) با آدرس ۰xdb3، مبلغ ۳۲۰۰ ETH را به صرافی Kraken انتقال داده است. این مبلغ ETH طبق تحلیل‌های حساب X، ارزش حدود ۱۱.۲ میلیون دلار دارد.

این سال، بنیاد اتریوم مجموع ۵۵۶۶ اتریوم را فروخته است، از جمله ۳۲۰۰ اتریومی که به تازگی به فروش رفته است.

با توجه به توییتی که منتشر شده است، مشخص شد که فروش ETH توسط بنیاد اتریوم سه هفته پیش، در تاریخ ۲ فوریه انجام شده است.

ETF های اتریوم برای جذب ۴ میلیارد دلار جریان ورودی: Wintermute

هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به صورت نهایی اجازه تأیید صندوق‌های نقدی قابل معامله مبتنی بر اتریوم را صادر کرد. امروز، در تاریخ ۲۳ جولای، انتظار می‌رود که ۱۱ ETF نقطه‌ای مبتنی بر اتریوم در بازار شروع به تجارت کند.

در میان پلتفرم‌هایی که امروز تایید کرده‌اند ETFها را راه‌اندازی کنند، باید به بورس گزینه‌های هیئت مدیره شیکاگو (CBOE) اشاره کرد. این بورس، مکانی برای معامله پنج ETF نقطه ای اتریوم فراهم می‌کند که توسط Fidelity، Invesco Galaxy، Franklin Templeton، VanEck و ۲۱Shares به بازار عرضه شده است.

براساس گزارش یکی از روزنامه‌نگاران ارزهای دیجیتال چینی به نام کالین وو، شرکت تجارت ارزهای دیجیتال Wintermute، پیش‌بینی کرده است که در سال آینده، ETF‌های نقطه‌ای اتریوم ممکن است تا ۴ میلیارد دلار جریان سرمایه را برای این دارایی‌ها جذب کنند. همچنین، تحلیلگران این شرکت درباره قیمت اتریوم پیش‌بینی کرده‌اند که در سال آینده ممکن است با ۲۴ درصد افزایش مواجه شود.

تا کنون، قیمت اتریوم به ۳۵۲۶ دلار افزایش یافته است. ETH یک شمع سبز بزرگ در نمودار ساعتی نشان داده که پس از انعکاس کاهش ۳.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با ۲.۵۳ درصد افزایش بهبود یافته است.

امروز، Bitcoiner Samson Mow توییت کرد که اتریوم به طور غیرمعمولی معامله می‌شود، در حالی که به نزدیک شدن به راه‌اندازی ETF پیش می‌رود. این در حالی است که بیت‌کوین در همان زمان در ژانویه در همان شرایط قرار داشت.

منبع: u.today


درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های هوش مصنوعی در حالی که Nvidia گزارش‌های احضاریه DOJ را رد می‌کند، افزایش یافت

به گزارش زوم ارز، چندین توکن هوش مصنوعی (AI) که پس از انکار گزارش‌های انویدیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *