به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

کلید همستر کامبت؛ از مهمترین بخش بازی رونمایی شد!

بازی همستر کامبت، از اوایل سال ۱۴۰۳ شروع به کار کرد و در همین مدت چند ماهه توانست بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر را جذب کند. سرعت رشد کاربر این بازی به حدی بالا بوده که حتی توانست چندین رکورد گینس را هم بشکند. حالا مینی گیم کلید همستر به عنوان جدیدترین بخش این بازی تپ تو ارن تلگرامی معرفی شده است. بخشی که به نظر می‌رسد اهمیت بسیار بالایی داشته باشد.


خرید و فروش آسان همستر کامبت در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید همستر کامبت

مینی گیم کلید همستر کامبت

مینی گیم جدید همستر کامبت، در واقع یک بازی جورچین است که در آن باید کندل‌های سبز و قرمز را جابجا کنید و راه را برای خروج کلید باز کنید. باید توجه داشته باشید که زمان برای حل این معما بسیار محدود است؛ زیرا تنها ۳۵ ثانیه زمان دارید تا کلید خود را از این جورچین خارج کرده و به دست آورید.

با توجه به پست‌های کانال تلگرامی همستر، به نظر می‌رسد که کلیدهای به دست آمده از این مینی گیم، اهمیت بسیار زیادی در تعیین تعداد کوین‌های دریافتی کاربران دارد. بااین‌حال، با توجه به اینکه طبق نقشه راه بازی همستر، تا زمان لیست شدن ارز دیجیتال همستر کامبت، مدت زمان زیادی باقی نمانده، به نظر می‌رسد که دریافت این کلیدهای مرموز همستر کامبت، در اولویت کاربران قرار گرفته است.

البته نباید از اهمیت پروفیت‌ ساعتی هم غافل شد. افزایش پروفیت و ارتقای بهترین کارت‌های همستر برای افزایش پروفیت، مأموریتی است که این روزها همه کاربران مشغول آن هستند؛ چرا که تیم توسعه‌دهنده بارها در صفحات اجتماعی خود بر اهمیت پروفیت در توزیع توکن HMSTR تأکید کرده‌اند.

اگر شما هم جزو کاربران همستر هستید، می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی اخبار همستر کامبت در آکادمی بیت پین، به صورت روزانه از آخرین اخبار این بازی از جمله کدهای مورس، کمبو کارت‌های روزانه و… باخبر شوید.

خبر خوب دیگری هم برایتان داریم! صرافی بیت پین بزرگ‌ترین کمپین همستر کامبت ایران را با نام همستر پارتی برگزار کرده است. برای شرکت در این کمپین، تنها کافی است در صرافی بیت پین ثبت نام کنید، مراحل ساده احراز هویت را تکمیل کنید و با انجام مراحل و چالش‌های کمپین، شانس خود برای دریافت رایگان ارز همستر کامبت و حتی ۲ برابر کردن اندوخته‌های خود را افزایش دهید!

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های لایه 2 خودم را به خیریه اهدا کردم

ویتالیک بوترین فاش کرد که روی توکن‌های لایه 2 سرمایه‌گذاری نکرده است و به جای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *