به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

کلید همستر امروز، ۴ مرداد ماه + ویدیو آموزش

بازی همستر کامبت، این روزها در صدر لیست برترین بازی‌های تپ تو ارن تلگرامی قرار گرفته است. با بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر، این بازی قطعاً نمونه‌ای از یک پروژه کریپتویی موفق است. به تازگی مینی گیم جدیدی به این بازی اضافه شده که کلید همستر کامبت نام گرفته و ما در این مقاله قصد داریم به حل معمای کلید همستر امروز، ۴ مرداد ۱۴۰۳ بپردازیم.

کلید همستر یک بازی جورچین نسبتاً پیچیده است که برای حل هم تنها ۳۵ ثانیه زمان به کاربر میدهد. شما برای حل این معما، باید کندل‌های قرمز و سبز را به گونه‌ای جابجا کنید که راه برای خروج کلید باز شود. با اینکه حل این معما اندکی دشوار به نظر می‌رسد، اما تیم توسعه‌دهنده بارها به اهمیت بسیار بالای این کلیدها در تخصیص ارز همستر کامبت تأکید کرده است.

حل معمای کلید همستر کامبت؛ ۴ مرداد ماه

برای حل کردن معمای کلید همستر امروز، می‌توانید از ویدیوی زیر استفاده کنید. توصیه می‌کنیم که قبل از شروع بازی، یک یا دو بار ویدیو را تماشا کنید؛ سپس همزمان با شروع بازی، ویدیو را اجرا کنید و همزمان با آن کندل‌ها را جابجا کنید. اگر موفق نشدید، نگران نباشید زیرا می‌توانید ۹۰ دقیقه بعد، دوباره شانس خود را امتحان کنید.

قبل از شروع حل معمای کلید همستر امروز، نیاز است که به نکات زیر توجه کنید تا شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

  • بهتر است که برای تماشای ویدیو از دستگاه دیگری (گوشی یا کامپیوتر) استفاده کنید تا بتوانید همزمان با ویدیو، معما را حل کنید.
  • قبل از شروع، چند بار ویدیو را ببینید تا کمی حرکات در ذهنتان بماند.
  • اگر موفق نشدید، می‌توانید با تماشای ویدیو یوتیوب یا ۱٫۵ ساعت صبوری، دوباره تلاش کنید.

صرافی بیت پین، به عنوان پلتفرمی پیشرو در لیست کردن ارزهای جدید، بار دیگر در نظر دارد که دقایقی بعد از برترین صرافی‌های جهان، امکانی خرید و فروش همستر کامبت را برای کاربران ایرانی هم فراهم کند. تنها کافی است در پلتفرم معتبر بیت پین ثبت نام کنید، مراحل احراز هویت ساده آن را تکمیل کنید و با دکمه زیر به خرید و فروش ارز HMSTR بپردازید.


خرید و فروش آسان همستر کامبت در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید همستر کامبت

اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن از همه اخبار مهم پیرامون بازی همستر کامبت، مثل کمبو کارت روزانه، کد مورس روزانه، حل معمای کلید همستر و… مطلع شوید، تنها کافی‌ست صفحه اختصاصی اخبار همستر کامبت را دنبال کنید.

در ضمن خبر خوب دیگری هم برایتان داریم! با کمپین همستر پارتی صرافی بیت پین، می‌توانید با شرکت در چالش‌ها و مراحل کمپین، شانس خود برای ۲ برابر کردن ارز همستر خود را امتحان کنید. تنها کافی است به صفحه همستر پارتی بروید و در مسابقه شرکت کنید!

سوالات متداول

  • کلید همستر کامبت چیست؟

کلید همستر کامبت، یک بازی جورچینی جدید است که به صورت روزانه در بازی همستر قرار می‌گیرد. با حل این بازی، یک کلید همستر دریافت می‌کنید.

  • کلید همستر چه فایده‌ای دارد؟

تیم توسعه‌دهنده این کلید را «ابزاری بسیار مهم» توصیف کرده و با توجه به اینکه تا زمان لیست شدن همسترزمان زیادی باقی نمانده، به نظر می‌رسد که اهمیت این کلیدها در تخصیص توکن بسیار بالاست.

  • حل کلید همستر امروز چگونه است؟

با تماشای ویدیوی این پست، به راحتی می‌توانید معمای کلید همستر امروز را حل کنید. کافی ست چند بار ویدیو را ببینید و بعد همزمان با آن، جورچین را حل کنید.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

آیا ایلان ماسک تاثیر خود بر بازار ارزهای دیجیتال را از دست داده است؟

ایلان ماسک در طول چرخه قبلی بازار کریپتو – از سال 2020 تا 2021 – …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *