کد مورس همستر کامبت امروز ۲۰ تیر + راهنمای واردکردن

کد مورس همستر امروز ۲۰ تیر، کلمه GAS است. برای وارد کردن آن طبق راهنمای زیر عمل کنید.

GAS
G = – – .
A = . –
S = . . .

  • ابتدا در صفحه اول بازی روی گزینه Daily Cipher بزنید.
  • رنگ پس‌زمینه آیکون همستر قرمز می‌شود و کادر «Daily Cipher» زیر شمارنده درآمد یا موجودی سکه می‌آید.
  • کد مورس همستر کامبت امروز را طبق این راهنما حرف به حرف وارد کنید. (برای هر • یک بار روی همستر قرمز بزنید و برای هر ـــ انگشت خود را برای چند ثانیه بر روی همستر قرمز نگه دارید)
  • هر حرفی که وارد می‌کنید، روی صفحه نمایش داده می‌شود تا پیشرفت شما را تأیید کند.
کد مورس همستر را در کجا وارد کنیم؟

ویدئوی راهنمای واردکردن کد مورس همستر کامبت:

کد مورس همستر کامبت چیست؟

کد مورس یا Daily Cipher در بازی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) در تلگرام، یک قابلیت جدید است که به شما اجازه می‌دهد تا هر روز یک عبارت مشخص را با استفاده از کد مورس تایپ کنید و بلافاصله یک میلیون سکه رایگان درون بازی دریافت کنید. به همین سادگی و البته آموزندگی!

اگر شما هم در حال بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) در پیامرسان تلگرام هستید، قطعا به دنبال این هستید که تا قبل از راه‌اندازی توکن آن روی شبکه تون (TON)، تا جایی که امکانش وجود دارد، سکه‌های بیشتری درون بازی جمع کنید. در کنار جایزه ۵ میلیونی دِیلی کمبو یا همان کارت های روزانه همستر کامبت، اکنون راه جدیدی وجود دارد که می‌تواند هر روز یک میلیون سکه رایگان را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر شما هم امروز می خواهید ۱ میلیون سکه اضافی در بازی همستر بدست آورید، باید کد مورس رمز روزانه همستر را بدانید و طبق همین راهنما آن را در بازی وارد کنید. کدهای روزانه را در این گزارش و شبکه‌های اجتماعی ارز دیجیتال به‌صورت روزانه و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کرده و برای کسب این یک میلیون سکه اضافی فرصت پیدا خواهید کرد.

حداکثر تعداد تلاش برای رمز روزانه همستر کامبت، ۵ بار است. هر بازیکن می‌تواند تا ۵ بار در روز سعی کند کد مورس را حل کند. اگر بازیکنی نتواند در تعداد تلاش‌های داده‌شده معما را حل کند، باید تا روز بعد صبر کرده تا دوباره تلاش کند.

کد مورس چیست؟

کد مورس سیستمی از نقطه‌ها و خطوط است که برای نشا‌ن‌دادن حروف و با چسباندن و توالی آن‌ها برای نمایش حروف و کلمات استفاده می‌شود. در بازی، شما باید کلمه روز را بر حسب توالی خاصی از نقطه‌ها و خطوط، برای هجی‌کردن صحیح کد مورس این حروف و کلمه‌ها لمس کنید. با افزایش محبوبیت همستر کامبت، بسیاری از بازی‌های دیگر مانند میم‌فای نیز به‌طور فعال سیستم‌های کدگذاری مشابهی را به بازیکنان علاقه‌مند برای دریافت هدایای درون بازی تعبیه کرده‌اند.

راهنمای کد مورس جهانی حروف

چطور کد مورس روزانه همستر کامبت را پیدا کنیم؟

پس از یک ویدیوی رسمی در کانال یوتیوب همستر کامبت که در آن BTC به‌عنوان کد اول معرفی کرد، کد مورس همستر کامبت، هر روز ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به‌روزرسانی می‌شود. ویدئوی هر روز هم در همان کانال یوتیوب قرار می‌گیرد.

اگر نخواستید هر روز ویدئو را ببینید و به‌دنبال کد مورس حروف آن در اینترنت باشید، هر روز در وب‌سایت ارزدیجیتال و کانال «ایردراپ‌های ارزدیجیتال» رمز روزانه همستر را به‌همراه حروف و آموزش واردکردن آن ببینید.

سوالات متداول (FAQ)

کد مورس همستر را چند بار در روز می‌توان وارد کرد؟

هر روز فقط ۵ بار می‌توانید برای واردکردن کد مورس همستر کامبت تلاش کنید. اگر نتوانستید وارد کنید، باید صبر کنید تا کد مورس روز بعدی بیاید.

کد مورس همستر کی می‌آید؟

همستر کامبت هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران کد مورس جدید خود را با انتشار یک ویدئو در کانال رسمی یوتیوب خود اعلام می‌کند.

کد مورس همستر کامبت چه فایده‌ای دارد؟

بازیکنانی که کد مورس یا Daily Cipher را درست وارد کنند، یک میلیون سکه جایزه می‌گیرند.

کد مورس همستر را در کجا وارد کنیم؟

در صفحه اول بازی همستر کامبتر گزینه Daily Cipher را از بالای صفحه انتخاب کنید. وقتی رنگ همستر قرمز شد، کد مورس را مطابق راهنمای موجود در این صفحه وارد کنید.

The post کد مورس همستر کامبت امروز ۲۰ تیر + راهنمای واردکردن appeared first on ارزدیجیتال.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

کارت های راکی رابیت امروز دوشنبه ۱ مرداد + آموزش تصویری

کارت راکی رابیت (Rocky Rabbit) یا همان سوپرست راکی ربیت (SuperSet) امروز دوشنبه ۱ مرداد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *