کاهش قیمت ریپل: آیا سرمایه گذاران باید این فرصت را برای خرید به عنوان یک شانس مشاهده کنند؟

کاهش قیمت ریپل: آیا سرمایه گذاران باید این فرصت را برای خرید به عنوان یک شانس مشاهده کنند؟

به گزارش زوم ارز، قیمت ریپل به ارتفاع رفت و منطقه مقاومت ۰.۴۸۸۰ دلاری را آزمایش کرد. قیمت افزایش ها کاهش یافت، اما خریدارها در حال حاضر از سطح حمایت ۰.۴۷۶۵ دلاری حمایت می کنند.

  • قیمت XRP در حال تصحیح سود از ناحیه مقاومت ۰.۴۸۸۰ دلار است.
  • قیمت اکنون بالای ۰.۴۷۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • در نمودار ساعتی جفت XRP/USD (منبع داده از Kraken) یک جهش زیر یک خط روند صعودی متصل با پشتیبانی ۰.۴۷۹۰ دلار وجود داشت.
  • اگر بالای منطقه حمایتی ۰.۴۷۶۵ دلار باقی بماند، ممکن است جفت دوباره بالاتر رود.

قیمت ریپل سود را تصحیح می کند

قیمت ریپل در منطقه مثبت بالای مقاومت ۰.۴۷۴۰ دلار حبس شده بود، در حالی که خریدار ها توانستند قیمت را به بالای ۰.۴۸۴۰ دلار ارتقاء دهند. اما، با حضور فروشنده ها در نزدیکی منطقه مقاومت ۰.۴۸۸۰ دلار، پیشرفت قیمت دچار مقاومت شد.

بالا در مبلغ ۰.۴۸۷۷ دلار شکل گرفت و در حال حاضر قیمت دارای یک اصلاح نزولی است. در این حرکت، قیمت به زیر سطوح ۰.۴۸۲۰ دلار و ۰.۴۸۰۰ دلار رفت. حتی به زیر سطح فیبوناچی ۵۰٪ از موج صعودی از ۰.۴۶۹۴ دلار به ۰.۴۸۷۷ دلار نیز رسید.

به‌علاوه، در نمودار زمانی جفت XRP/USD واضح است که یک نقطه انفجار زیر خط روند صعودی، با نقطه‌ی پشتیبان ۰.۴۷۹۰ دلار، مشاهده می‌شود. در حال حاضر، گاوها در حال حاضر نزدیک به سطح حمایت ۰.۴۷۶۵ دلار و سطح ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی موج صعودی از ۰.۴۶۹۴ دلار تا ۰.۴۸۷۷ دلار مشغول تلاش هستند تا نوسانات را به سمت بالا هدایت کنند.

در حال حاضر، بالای ۰.۴۷۵۰ دلار معامله شده و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در حال معامله است. در حالی که در حال صعود هستیم، قیمت در نزدیکی سطح ۰.۴۸۲۰ دلار در برابر مقاومت قرار دارد. اولین مقاومت اصلی نیز در نزدیکی سطح ۰.۴۸۴۰ دلار واقع شده است. مقاومت اصلی بعدی ممکن است در سطح ۰.۴۸۸۰ دلار قرار داشته باشد.

حرکت واضح به سمت مقاومت ۰.۴۸۸۰ دلار ممکن است باعث افزایش قیمت به سمت مقاومت ۰.۵۰ دلار شود. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۰.۵۰۵۰ دلار است و هر گونه افزایش بیشتر ممکن است باعث رفتن قیمت به سمت مقاومت ۰.۵۲۵۰ دلار شود.

اگر XRP نتواند مرز مقاومت ۰.۴۸۲۰ دلار را تجاوز کند، ممکن است به سمت پایین ادامه پیدا کند. حمایت اولیه در جهت کاهشی نزدیک به سطح ۰.۴۷۸۰ دلار واقع شده است.

پشتیبانی اصلی بعدی معادل ۰.۴۷۶۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. اگر در یک نگاه نزولی به زیر سطح ۰.۴۷۶۵ دلار برسد، احتمالاً در آینده نزدیک قیمت به مقاومت ۰.۴۶۵۰ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

معیارهای تکنیکی

شاخص قدرت نسبی (RSI) – در حال حاضر RSI برای جفت ارز XRP/USD زیر سطح ۵۰ قرار دارد.

سطوح پشتیبانی اصلی برابر با ۰.۴۷۶۵ دلار و ۰.۴۷۴۰ دلار هستند.

مقادیر اصلی مقاومت در سطوح ۰.۴۸۴۰ دلار و ۰.۴۸۸۰ دلار قرار دارند.


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

آشکار کردن اطلاعات جدیدی توسط شیبا، اما چیست؟

به گزارش زوم ارز، Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی اکوسیستم Shiba Inu، در رویداد IVS Crypto …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *