به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

کارشناس توضیح می دهد که افزایش به 100 دلار برای ریپل ممکن است

به گزارش زوم ارز، یک مربی ماهر در حوزه رمزنگاری به نام “Common Sense Crypto”، توجیهاتی را ارائه می‌دهد که برای افزایش ارزش XRP به سه رقمی فراتر از ۱۰۰ دلار می‌تواند تاثیرگذار باشد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

در آخرین پست در X، Common Sense Crypto تلاش کرد تا به دیدگاه مخالفان XRP که ایمان به رسیدن XRP به ۱۰۰ دلار و بیشتر را ندارند، پاسخ دهد. حتی در میان افرادی که با XRP موافقت ندارند، ارزش بازار بسیار مهم به عنوان عامل اصلی اختلاف نظر تلقی می‌شود.

با این احتساب، مربی رمزارز مسیرهایی را که باور دارد به واقعیت تبدیل شده و هدف بلندپروازانه‌ای را مشخص کرده است، به خوبی بیان کرد.

روش هایی که ۱۰۰ دلار می تواند برای XRP واقعیت داشته باشد

اولین استفاده از ابراز شده در بیانیه این بود که از براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل شرکت Ripple، استناد شده است. او در ابتدای سال جاری به ارزش بازار ارزهای دیجیتال حدود ۵ تریلیون دلار اشاره کرده بود. ارزش بازار جهانی کریپتو در حال حاضر بالغ بر ۲.۴ تریلیون دلار است. با این حال، آقای گارلینگ‌هاوس بیان کرد که حتی اگر به سقف ۵ تریلیون دلار هم برسد، این تخمین همچنان یک برآورد محتاطانه برای رشد این بازار است.

Common Sense Crypto از پیش‌بینی خوش‌بینانه Garlinghouse بهره می‌برد تا الهام بگیرد و از ارزش بالقوه XRP استفاده کند.

علاوه بر این، یک مربی معتبر در زمینه رمزارزها به Archax، یکی از صرافی‌های برتر کریپتو در بریتانیا، اشاره کرده است که قصد دارد تا در سال‌های آینده مبلغ ۵۰ تریلیون دلار ارزش توکن‌شده را از طریق XRP Ledger پردازش کند. این طرح بلندپروازانه، به نقل از گراهام رادفورد، که مدیر اجرایی آن است، در طول کنفرانس ریپل در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مربی رمزارز، اگر چه اطمینانی ندارد که Archax چگونه به این ادعای جسورانه دست یابد، اما بیان داشت که Archax تنها یکی از شرکای توکن‌سازی است و معتقد است که چندین مورد دیگر نیز وجود دارد. به طور کلی، او تأثیر خواهد گذاشت بر توسعه ارزش XRP و به اعتقاد دارد که این می‌تواند امکان قیمتی سه رقمی برای آن فراهم کند.

به طور جدی ذکر این نکته می‌شود که تخصصیان عرصه صنعت مانند پانوس مکراس، یکی از بنیانگذاران شرکت Anodos Finance، اقدام به تحلیل دیدگاه رادفورد درباره پردازش XRPL با ارزش حدود ۵۰ تریلیون دلار کرده‌اند. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که نظریه رادفورد در مورد ارزش نشانه‌های XRPL “کاملاً بی‌معنی” است و تأکید می‌کنند که این اظهارات با واقعیت‌ها تطابق ندارند.

Common Sense Crypto همچنین معتقد است که پایان دعوای حقوقی سه سال و نیم، ریپل عامل دیگری است که می تواند ارزش XRP به ۱۰۰ دلار برساند. او بیان کرد که موسسات برای پیشی گرفتن از رقابت، شروع به سیل خواهند کرد.

در پایان، معلم کریپتو به یادآوری کرد که عرضه عمومی XRP به سرعت کاهش یافته و احتمال افزایش تقاضا برای XRP در آینده نزدیک و تأثیر آن بر قیمت آن وجود دارد. ارزش دارد به یاد داشت که بر اساس آخرین اطلاعات، مقدار ۱۲,۶۲۰,۹۱۵.۲ XRP از کل حداکثر ۱۰۰ میلیارد این ارز دیجیتال تاکنون برای عرضه مصرف شده است.

مفسر بیان کرد که بوته بازار XRP باید بین ۵ تا ۱۰ تریلیون دلاری حداقل برای دستیابی به ارزش ۱۰۰ دلاری XRP باشد. از طرف دیگر، توصیه شد که بر اساس آنچه که در طول راه قرار دارد، شرط بندی نشود.

در زمان چاپ، قیمت XRP به مقدار ۰.۶۰۳۲ دلار بود که نسبت به روز قبل، با افزایش ۰.۵۳ درصدی همراه بود.

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های هوش مصنوعی در حالی که Nvidia گزارش‌های احضاریه DOJ را رد می‌کند، افزایش یافت

به گزارش زوم ارز، چندین توکن هوش مصنوعی (AI) که پس از انکار گزارش‌های انویدیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *