چه زمانی بیت کوین به قیمت 300 هزار دلار می‌رسد؟ آیا چنین رویایی امکان‌پذیر است؟

بیت کوین یک بار دیگر بازگشتی قوی نشان داد و توانست به خوبی خود را بالای منطقه حمایتی 60,000 دلاری تثبیت کند. در میان افزایش احساسات صعودی در کوتاه مدت، یک تحلیلگر کریپتو معتقد است که سیر تاریخیِ قیمتِ این دارایی می‌تواند بیت کوین را برای رسیدن به 300,000 دلار آماده کند.

در همین راستا، تحلیلگری با نام مستعار apsk32 امروز در توییتی نوشت که یک معیار منحصربه‌فرد بر اساس Power Law می‌تواند بیت کوین را به بالاترین سطح تاریخ برساند.

این کارشناس خاطرنشان کرد که قیمت بیت کوین بیش از یک دهه است که به این شاخص پایبند بوده است. این پایبندی حاکی از یک فرایند رشد بنیادی در شبکه بیت کوین است، چیزی که معمولاً در بازارهای مالی سنتی دیده نمی‌شود.

طبق ادعای  apsk32، حمایت Power Law بیانگر ارزش ذاتی شبکه است – ارزشی که وقتی همه امیدها و هیاهوها از بین رفته باشد. برای ارزیابی قیمت فعلی نسبت به این مقدار ذاتی، او از زمان به عنوان یک شاخص کمکی استفاده کرد.

در واقع، بین سال‌های 2014 تا 2024، بیت‌کوین الگوی واضحی از پایبندی به Power Law را نشان داده است. در طول چرخه‌های صعودی 2017 و 2021، قیمت بیت کوین پنج سال جلوتر از خط حمایت بود.

این تحلیلگر عقیده دارد که تا پایان سال 2025، اگر الگوی چرخه‌ای چهار ساله بازارهای صعودی ادامه یابد، بیت کوین می‌تواند پنج سال جلوتر از خط حمایت باشد و این پتانسیل را دارد که به قیمت 300,000 دلار برسد.

این تحلیلگر گفت:

الگوی چرخه‌ای ۴ساله بازارهای صعودی به اوج خود در اواخر سال 2025 اشاره می کند. در پایان سال 2025، 5 سال جلوتر از خط حمایت معادل قیمت بیت کوین 300 هزار دلار است.

آیا بیت کوین به کف قیمت خود رسیده است؟

اگر این پیش‌بینی محقق شود، حرکت‌های کوتاه‌مدت بیت کوین همچنان حیاتی است. سوال اصلی در حال حاضر این است که آیا بیت کوین به کف قیمت خود رسیده است یا خیر. شایان ذکر است، میشائل ون د پوپ، تحلیلگر معاملات ارزهای دیجیتال، عقیده دارد که بیت کوین پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح و تثبیت حمایت 60 هزار دلاری، می‌تواند حرکات صعودی خود را از سر بگیرد.

در همین حال، با توجه به اینکه بیت کوین ماه را با یک رویداد مثبت آغاز کرده است، سرمایه‌گذاران امیدوارند که این دارایی از مسیر تاریخی ماه جولای تقلید کند. داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط پلتفرم تحلیل رمزارز Coinglass نشان می‌دهد که بیت کوین از نظر تاریخی در ماه ژوئن به طور متوسط 0.35 درصد کاهش داشته است. با این حال، این دارایی حداقل سود ماهانه 8 درصدی را برای هفت دوره معاملاتی از 11 دوره، در ماه‌های جولای گذشته ثبت کرده است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

صعود قیمت ترون به اوج چند ماهه؛ رالی قیمت TRX همچنان ادامه خواهد داشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت ارز دیجیتال ترون (TRX) طی ۳۰ روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *