چهار معامله‌گر بیت‌کوین، سه معامله‌گر نسبت به افزایش قیمت بیت‌کوین مثبت هستند.

چهار معامله‌گر بیت‌کوین، سه معامله‌گر نسبت به افزایش قیمت بیت‌کوین مثبت هستند.

به گزارش زوم ارز، معامله گران بیت کوین (BTC) در صرافی ارزهای دیجیتال Binance، اظهارتمایلی صعودی از خود اعلام کرده‌اند و ۷۵ درصد از مواقعت‌های باز در طول ۲۴ ساعت گذشته، به عنوان مواقعت‌های طولانی بوده‌اند. این نشان می‌دهد که احساسات مثبتی نسبت به بازار وجود دارد، اما حجم معاملات با نسبت بلند/کوتاه به طور کلی متعادل باقی‌مانده است.

در تاریخ ۳۰ ژوئن ، Finbold اطلاعات مربوط به عدم تعادل بین معامله‌گران در بازار بیت کوین را از CoinGlass به دست آورد. این اطلاعات نشان می‌دهند که برای مدت زمان قابل توجهی، معامله‌گران در بازار بیت کوین دارای حساب‌های منحصربه‌فردی هستند. به طور خاص، سه از هر چهار حساب افتتاحیه در بازار دارای موقعیت‌های مشتقات طولانی است. این وضعیت ممکن است به معنای افزایش شرط بندی قیمت در آینده باشد.

این اطلاعات مربوط به معاملات BTC/USDT در بازار بایننس در طول ۲۴ ساعت گذشته است. این جفت ارزی، که با حجم معاملات بسیار بالا، یکی از پرمعامله‌ترین جفت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. بایننس، بیش از ۵۰ درصد از حجم معاملات بیت کوین در سراسر جهان را در اختیار دارد و همچنین توکن USDT روزانه بیش از ۱ تریلیون دلار درآمد دارد.

حجم کلی خنثی می ماند

در عوض، حجم جمعیت کل معاملات مشتقات بیت کوین در تمامی بازارها به طور نسبتاً قابل توجهی افزایش یافته است. بیش از نیمی از معاملات قراردادهای آتی باز در طول ۲۴ ساعت گذشته، به مواضع بلند بیت کوین اختصاص داده شده است

اختلاف بین تعداد حساب‌ها و حجم دلار نشان می‌دهد که لنگ‌ها اصولاً توسط معامله‌گران خرده‌فروش نگهداری می‌شوند. این گروه از سرمایه‌گذاران معمولاً براساس احساسات عمل کرده و با تحت تاثیر انگیزه‌هایی مانند ترس و ترقیب، تصمیم‌های خود را می‌گیرند. آن‌ها به طور مشابه به نهنگ‌هایی تبدیل می‌شوند که توانایی تأثیر گذاری بر بازار و سوددهی برای خود را دارند. این عملکرد می‌تواند معامله‌گران خرده‌فروش را در برابر خسارت قرار دهد.

زمینه های نزولی و صعودی بیت کوین

همانطور که گزارش شده است توسط Finbold، بیت کوین در معرض فروش توسط دولت‌های آلمان و ایالات متحده قرار دارد و این یک چالش برانگیز برای آن است. به علاوه، Mt. Gox اعلام کرده است که بیش از ۸ میلیارد دلار از بیت کوین را بازپرداخت خواهد کرد، که این موضوع برای بیش از یک دهه مورد انتظار قرار داشته است.

در این زمینه، ماینرهای بیت کوین با ذخیره‌های کمتر به تولید هش ریت پرداختند و شروع به تسلیم شدن کردند. با این حال، حامیان قدیمی مانند پیتر تیل از ارزش اساسی ارزهای دیجیتال دست کشیدند.

با این حال، قیمت بیت‌کوین در چهارماه‌های آینده همچنان در بازه محدودی حفظ می‌شود و در حال حاضر با قیمت ۶۱۵۰۰ دلار معامله می‌شود، در حالی که پشتیبانی در سطح ۶۰۰۰۰ دلار مورد آزمایش قرار گرفته است. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در حوزه کریپتو به طور مستمر به آینده بیت‌کوین پیش‌بینی می‌کنند، با توجه به پیش‌بینی‌هایی که از قیمت آن میان ۸۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار داده شده است، با وجود چالش‌های اساسی در این حوزه.

با این حال، وقتی که در حال معامله دارایی‌های ناپایدار مانند ارزهای دیجیتال هستید، همه چیز ممکن است اتفاق بیفتد. بازاریان باید هوشیار باشند و هنگام قرار گرفتن در معرض ریسک اضافی از دسترسی به اهرم استفاده نکنند و درک خطرات ذاتی این معاملات را داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تحلیلگر برتر رشد 31 درصدی را برای کاردانو پیش بینی می کند

تحلیلگر برتر رشد ۳۱ درصدی را برای کاردانو پیش بینی می کند به گزارش زوم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *