چشم‌انداز صعودی نات‌کوین؛ چرا احتمال رشد قیمت NOT در ماه جولای بالا است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نات‌کوین (NOT) یکی از ارزهای دیجیتالی است که به گفته کارشناسان، پتانسیل بالایی برای رشد در ماه جولای دارد. این ارز دیجیتال در ژوئن ۲۰۲۴ عملکرد درخشانی داشت و قیمت آن با رشدی چشمگیر، از کف تاریخی خود (۰.۰۰۴۶۰۵ دلار) که در اواخر ماه می ثبت شد، به اوج ۰.۰۲۸۹۶ دلاری رسید. علی‌رغم برخی نوسانات، روند کلی قیمت نات‌کوین به واسطه معاملات‌ سوداگرانه و افزایش تعامل کاربران، صعودی بوده است.
تحلیلگران معتقدند که ادامه‌ مسیر قیمت این ارز دیجیتال در ماه جولای نیز روشن به نظر می‌رسد. آنها انتظار دارند که قیمت نات‌کوین از روند جانبی اخیر خود خارج شده و سقف‌ تاریخی جدیدی را به ثبت برساند. عواملی مانند گسترش پذیرش این توکن، مشارکت‌های استراتژیک، توسعه مداوم اکوسیستم و توکن‌سوزی، نقش مهمی در رشد قیمت آن خواهند داشت.

خرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT


در تاریخ ۲۵ ژوئن، تیم نات‌کوین اعلام کرد که ۳ میلیون دلار از این ارز دیجیتال سوزانده شده است. همچنین اعلام شد ۴.۲ میلیون دلار پاداش به کاربران لیگ‌های طلایی و پلاتینیوم نات‌کوین اکسپلور (Notcoin Explore) اختصاص خواهد یافت.
نات‌کوین همچنین از ادغام در اکوسیستم تلگرام بسیار بهره برده است. انتظار می‌رود که به مرور زمان، کاربران بیشتری در تلگرام اقدام به پذیرش این ارز دیجیتال کنند که موجب رشد قیمت آن در آینده خواهد شد.


منبع

کوین ترک نیوز



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

کد ۲۰۰ هزار سکه‌ای مأموریت سینما تپ سواپ – ویدیو اول تا چهارم

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ (TapSwap) بزرگترین جامعه کاربران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *