به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

چرا فردا روز بزرگی برای ریپل (XRP) خواهد بود؟

به گزارش زوم ارز، در زمینه یک مبارزه حقوقی بنیادین برای صنعت ارزهای دیجیتال، یک دارایی دیجیتال پیشرو آخرین موج رالی است.

به نظر می‌رسد که شرکت Ripple، سازنده ارز دیجیتال XRP، در حال نزدیک شدن به توافق با مقامات نظارتی ایالات متحده است.

در طول هفته گذشته، ارز دیجیتال XRP با افزایش ۴۰ درصدی خود، به ارزش تقریبی ۰.۶۰ دلار رسید. در همین بازه زمانی، ارز معروف بیت کوین حدود ۱۲ درصد رشد کرد. افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در این هفته به اندازه‌ای بود که برخی افراد به انتظار هستند که در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، نگرش مثبت‌تری نسبت به این بازار رونق یابد.

در سال ۲۰۲۰، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) شکایتی علیه آزمایشگاه ریپل را ثبت کرد و ادعا کرد که این شرکت با جمع آوری سرمایه از طریق فروش توکن دیجیتال بدون ثبت آن به عنوان اوراق بهادار، مقررات خود را نقض کرده است. این پرونده به دلیل پیامدهای بالقوه آن برای حوزه قضایی SEC مورد توجه قرار گرفت. اما در یک تصمیم غیرمنتظره، یک قاضی ناحیه ایالات متحده در ماه ژوئیه اعلام کرد که فروش XRP به سرمایه‌گذاران خرد در صرافی‌ها به منزله قراردادهای سرمایه‌گذاری نیست. این تصمیم شگفت‌آور توسط بسیاری به عنوان یک نقض شدت‌گیرانه از SEC مورد تحلیل قرار گرفت.

با پیش‌بینی تقویت شده، وب‌سایت SEC یک “جلسه محرمانه” برنامه‌ریزی شده برای تاریخ ۱۸ ژوئیه را لیست کرده‌است، همانطور که در ارسال‌های پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X مشاهده می‌شود.

در یک رویداد اخیر، آزمایشگاه ریپل اعلام کرد که یک مبلغ یک میلیون دلاری را به کمیته جدیدی که به منظور سرنگونی سناتور ضد رمزنگاری الیزابت وارن و حمایت از جان دیتون به عنوان سناتور بعدی ماساچوست تشکیل شده است، اهدا کرده است.

منبع: en.bitcoinsistemi.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *