به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

چرا این چرخه بازار کریپتو با چرخه‌های قبلی متفاوت است؟

روند صعودی جزئی در بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از سرمایه‌گذاران را راضی نکرده و با وجود اینکه بیت کوین در ماه مارس به سقف تاریخی جدید رسید؛ اما به نظر می‌رسد این چرخه فعلی با سایر چرخه‌های گذشته تفاوت‌های زیادی دارد.

بر خلاف چرخه‌های قبلی، که بازار به طور پیوسته در معرض فناوری‌های جدید بود، طبق گفته Tieshun Roquerre، بنیانگذار Blast، دوره کنونی هنوز «فناوری‌های متحول‌کننده» را معرفی نکرده است، که معمولاً پذیرش و اشتیاق انبوه سرمایه‌گذاران را به همراه دارد.

او با به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود در یک جلسه پرسش‌وپاسخ مجازی در رویداد Foresight 2024، به چندین عامل مهم اشاره کرد که چرخه فعلی را از چرخه‌های قبلی متمایز می‌کند. به گفته این کارشناس، این چرخه به طور قابل توجهی متفاوت است؛ زیرا فاقد تغییرات بنیادی تکنولوژیکی است که در چرخه‌های گذشته دیده شد.


خرید و فروش آسان بیت کوین در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید بیت کوین

بنیانگذار بلست در ادامه افزود که چرخه‌های قبلی با نوآوری‌هایی مانند عرضه اولیه کوین (ICO)، صرافی‌های غیرمتمرکز مانند یونی‌سواپ و ظهور توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) تقویت شدند. همچنین اضافه کرد که این نوآوری‌ها موج جدیدی از پذیرش را برانگیخت و راه‌های جدیدی برای چرخش سرمایه در فضای کریپتو ایجاد کرد، بازار را انرژی بخشید و احساسات صعودی را تقویت کرد.

چرخه فعلی رمزارزها عمدتاً توسط ابزارهای مالی؛ مانند صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) و فشارهای خارجی بازار، به جای پیشرفت فناوری «ذاتی»، هدایت می‌شود.

نفوذ ETFها نوع متفاوتی از پویایی را معرفی کرده است که بیشتر بر روی ادغام صنعت ارزهای دیجیتال با بازارهای مالی سنتی تمرکز دارد – تا توسعه اکوسیستمی که توسط نوآوری و تحولات فناوری محور هدایت می‌شود.

در بحث در مورد آینده NFT ها، او عقیده دارد برای اینکه بازار NFT دوباره شتاب بگیرد و علاقه مردم را به خود جلب کند، یک «پیچ‌وخم» نوآورانه در مدل‌های فعلی ضروری است. این نوآوری نیاز به بازتعریف ارزش و کاربرد NFT دارد، دقیقاً مانند مفهوم اصلی برای مالکیت دیجیتال و هنر.

عملکرد چرخه فعلی

اگرچه چرخه فعلی بازار با چرخه‌های قبلی متفاوت است، اما خیلی هم بد نیست. تاکنون، بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است. علاوه بر این، چرخه فعلی شاهد راه‌اندازی و محبوبیت چندین میم کوین جدید بوده است.

نمونه‌هایی از میم کوین‌های محبوبی که این چرخه ایجاد کرده است شامل NEIRO، BOME، DADDY، MOTHER و  TRUMPو غیره است.

علاوه بر این، این چرخه شاهد یک تغییر مهم در بخش نظارتی نیز بوده است. اخیراً، ریپل در دعوای حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیروز شد. از سوی دیگر، اتریوم نیز تأیید ETFهای اسپات خود را در ایالات متحده به دست آورد، که نشان می‌دهد قانونگذاران اکنون ETH را به عنوان یک کالا می‌بیند نه یک اوراق بهادار.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

دوران بانک‌های مرکزی به پایان رسیده است

آرتور هیز، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری Maelstrom و یکی از بنیان‌گذاران BitMEX، اخیراً بیانیه‌ای جسورانه منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *