به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

پیش بینی شیبا برای شروع یک رالی انفجاری 1440 درصدی، آیا حقیقت دارد؟

به گزارش زوم ارز، نرمال سکه شیبا اینو (SHIB) در طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قابل توجهی در قیمت خود را تجربه کرده است در حالی که بازار بهبود یافته است. بعد از رسیدن به پایین‌ترین سطح پنج ماه گذشته که ۰.۰۰۰۰۱۲۷۴ دلار بود، این سکه در ۲۴ ساعت گذشته با ۸ درصد رشد، و همچنین در هفته گذشته با ۲۰ درصد افزایش ثابت، به ارزش خود افزوده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

اما یک گزارش پیش بینی منتشر شده توسط فوربس نشان می دهد که آلتکوین مبتنی بر اتریوم آماده افزایش قیمت عمده در سال پیش رو است و به طور حتی ممکن است از رکوردهای تاریخی عبور کند.

متخصصان صنعت از جمله هیمانشو مارادیا، بنیانگذار و سرپرست اکوسیستم بلاک چین CIFDAQ، تخمین قیمت SHIB را تا سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ ارایه کرده‌اند. این پیش بینی متغیر است و بسته به شرایط مورد نظر بازار و پیشرفت ادامه‌یافته اکوسیستم، قیمت از ۰.۰۰۰۱ تا ۰.۰۰۰۳ دلار متفاوت خواهد بود.

در حال حاضر، نقل قول SHIB به احتمال ۴۱۶ درصد افزایش می یابد اگر به قیمت ۰.۰۰۰۱ دلار برسد و حتی می تواند با افزایش ۱۴۴۰ درصدی به مقدار ۰.۰۰۰۳ دلار برسد.

از سوی دیگر، Utkarsh Tiwari، مدیر ارشد استراتژی KoinBX، به چالش برانگیز بودن پیش‌بینی قیمت‌های ارزهای دیجیتال از جمله SHIB تأکید داشت. او احساسات مثبت مربوط به SHIB را تأیید کرده و توصیه کرده است که بحث را با یک رویکرد محافظه‌کارانه‌تر بررسی کنیم. او همچنین اعلام کرد که محدوده قیمت بالقوه برای SHIB از ۰.۰۰۰۰۲۹۸ تا ۰.۰۰۰۰۳۹۶ دلار تا پایان سال ۲۰۲۴ است.

در خطاب به اهمیت نظارت بر حرکات قیمت، تیواری بیان کرد که در صورتی که SHIB از سطح ۰.۰۰۰۰۳۶۸۲ دلار بالا رفت و مسیر صعودی خود را ادامه دهد، ممکن است در سال ۲۰۲۴ به سطح ۰.۰۰۰۰۶۶۹۷ دلار برسد. از سوی دیگر، یک برگشت قیمت می‌تواند منجر به کاهش SHIB به سطح ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار شود که نشان‌دهنده وجود خطرات کاهش قیمت است.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو

با توجه به الگوریتم پیش‌بینی قیمت داده‌های رمزنگاری Coincodex، می‌توان پیش‌بینی کرد که چگونه قیمت شیبا اینو در آینده رفتار خواهد کرد.

  • پیش‌بینی ۲۰۲۴: پیش‌بینی می‌شود SHIB بین ۰.۰۰۰۰۱۴۵۳ دلار و ۰.۰۰۰۰۳۸۵۹ دلار معامله شود، با هدف قیمت بالا که نشان دهنده افزایش احتمالی ۱۲۳.۳۰٪ برای رسیدن به ۰.۰۰۰۰۳۸۵۹ دلار است.
  • پیش‌بینی ۲۰۲۵: Coincodex پیش‌بینی می‌کند که SHIB بین ۰.۰۰۰۰۱۴۵۳ دلار و ۰.۰۰۰۰۷۵۱۵ دلار در سال ۲۰۲۵ معامله می‌شود. رسیدن به هدف ارزش بالاتر نشان‌دهنده افزایش قابل توجه ۳۳۲.۲۶٪ برای رسیدن به $۰.۰۰۰۰۷۵۱۵ است.>pan.
  • پیش‌بینی ۲۰۳۰: پیش‌بینی قیمت شیبا اینو در سال ۲۰۳۰ از ۰.۰۰۰۰۲۲۳۷ دلار در انتهای پایین تا ۰.۰۰۰۰۶۴۲۸ دلار در انتهای بالاتر متغیر است، با هدف قیمت بالا نشان‌دهنده افزایش بالقوه ۲۷۰.۷۲٪ تا رسیدن به ۰.۰۰۰۰۲۲۳۷ دلار است.

امکان رسیدن به ۰.۰۱ دلار: با تمام اشتیاقی که درباره SHIB دیده می شود، دستیابی به قیمت ۰.۰۱ دلار که باعث افزایش سود تا ۴۶,۱۴۴.۴۴٪ می‌شود، به نظر چالش برانگیز است. اما طبق الگوریتم پیش‌بینی Coincodex، احتمالاً SHIB به ۰.۰۱ دلار نخواهد رسید. بر اساس این الگوریتم، تخمین زده می‌شود که بیشترین قیمت مورد انتظار تا ۱ ژانویه ۲۰۴۹ حدود ۰.۰۰۰۸۵۲ دلار است.

SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۱۹۳۹ دلار معامله می‌شد، که یک افت ۶.۷ درصدی در مدت یک ماه اعلام کرد، نشان دهنده تنزلات قیمتی که شیب نماد موردی روبرو شده است. طبق اطلاعات CoinGecko، از ابتدای سال تاکنون ۱۴۱ درصد رشد داشته است.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *