پیش بینی آینده نات کوین تا پایان 2024

آیا نات کوین یکبار دیگر همه را شگفت‌زده می‌کند؟ نات کوین، یکی از بهترین بازی‌های تلگرامی بود که توکن آن یعنی NOT، حدود دو ماه پیش در صرافی‌ها به طور رسمی لیست شد. نات کوین در لحظه لیست شدن به همه بازیکنان خود سود خوبی را هدیه داد و حتی بعد از آن یک موج صعودی قدرتمند داشت. اما حالا که این بازی تلگرامی تمام شده و خبری هم از پلتفرم آن نیست آینده نات کوین چه می‌شود؟ آیا همانطور که پاول دورف قول داده بود رشد ۵۰۰ درصدی خواهد داشت یا به خاطره‌ها می‌پیوندد؟

بررسی تاریخچه قیمت نات کوین

توکن نات کوین، در می ۲۰۲۴ در حالی که چشم همه جهان به آن دوخته شده بود وارد بازار معاملات ارزهای دیجیتال شد. نات کوین در زمان لیست شدن به قدری میان کاربران بازار محبوبیت داشت که ارزش بازار آن چیزی بیشتر از ۵۰۰ میلیون دلار محاسبه شد. در لحظه ورود به بازار به شدت با اقبال عمومی روبه‌رو شد و قیمت نات کوین تا سقف 0.037 دلار نیز رشد کرد. اما با وجود استقبال فراوان از نات، این توکن به دلایلی مانند نوسانات بازار رمزارزها و البته تمایل بسیاری از استخراج‌کنندگان بازی به فروش و نقد کردن نات کوین‌ها، ارزش NOT در مدت کوتاهی حدود ۵۷ درصد کاهش یافت و به 0.0045 دلار سقوط کرد.

با این حال نات کوین طرفداران خود را نا امید نکرد و در کمتر از دو هفته، با یک رشد پرقدرت ارزش آن بیش از 200 درصد افزایش یافت و به 0.02940 دلار رسید. 

پیش بینی قیمت نات کوین در سال 2024

اگر بخواهیم با هم روراست باشیم، می‌دانیم که نات کوین هدف و کاربرد خاصی ندارد و ارزش آن تنها به دلیل عرضه و تقاضا است. بنابراین، برای پیش‌بینی عملکرد آینده نات کوین چندان نمی‌توانیم به اهداف یا حتی وایت پیپر آن استناد کنیم.

اما خبر خوب این است که اقبال عمومی بازار ارزهای دیجیتال همچنان به پروژه‌هایی مانند نات کوین و بازی‌های مشابه بسیار مثبت است و از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که NOT تا پایان سال ۲۰۲۴ بتواند یکبار دیگر سقف خود را بشکند.

برای مثال، سایت CryptoNews پیش‌بینی می‌کند نات کوین در سال ۲۰۲۴ در پایین‌ترین قیمت حدود 0.004500 دلار برسد و میانگین قیمتی تقریباً 0.06500 دلار داشته باشد. سایت CoinCu نیز همچنان نگاهی مثبت به عملکرد نات در ۲۰۲۴ دارد و پیش‌بینی می‌کند این ارز تا پایان این سال در 0.07894 دلار و 0.1894 دلار نوسان کند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال نات کوین

برای تحلیل آینده نات کوین، ابزارهای تحلیل تکنیکال و فاندامتال ارز دیجیتال مهم‌ترین دارایی ما هستند. از این رو برای این که بدانیم آیا این نات کوین جنجالی بار دیگر سود خوبی به سرمایه‌گذاران می‌دهد یا خیر می‌خواهیم توکن نات را با شاخص‌های مختلف تکنیکال مانند نمودارهای MA و RSI بررسی کنیم.

  • در بازه زمانی چهار ساعته، شاخص MA نات کوین در روندی نزولی قرار دارد و در بازه ۵۰ روزه نیز شیب نزولی به خود گرفته است. اما در بازه ۲۰۰ روزه، ما شاهد یک روند صعودی پرقدرت هستیم که می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که نات به زودی سبز خواهد شد.
  • در بازه زمانی روزانه، شاخص RSI نات کوین در کمتر از سطح 50 قرار دارد و از این رو قیمت NOT می‌تواند برای مدتی در حوالی قیمت فعلی نوسان کند.
  • در بازه زمانی هفتگی، نمودار RSI نات کوین بیانگر این است که قدرت به دست گاوها است و نات هنوز در روند صعودی قرار دارد. شاخص MACD نیز در این بازه سیگنال صعودی دارد.

تحلیل فاندامنتال نات کوین

برای تحلیل فاندامنتالی آینده نات کوین، ما به عوامل مختلفی نیاز داریم. اولین آن‌ها که می‌تواند تاثیر مهمی بر آینده این ارز دیجیتال بگذارد، میزان پذیرش آن است. در واقع، هرچه کاربران به بازی‌های کلیکی علاقه بیشتری نشان دهند و در آن‌ها شرکت کنند تقاضا برای توکن‌هایی مانند نات کوین نیز افزایش می‌یابد و قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. از این رو ممکن است با لیست شدن بازی‌هایی مثل همستر کامبت یا تپ سواپ که در حال حاضر روی کارند، قیمت نات کوین نیز افزایش یابد.

علاوه بر این، احساسات بازار از جمله عواملی به‌شمار می‌رود که تاثیر بسزایی در قیمت نات خواهد داشت. روندهای صعودی در بازار می‌تواند منجر به افزایش سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال جایگزین مانند Notcoin شود، در حالی که روند نزولی می تواند اثر معکوس داشته باشد. شروع فصل آلت کوین، یعنی زمانی که نرخ رشد توکن‌های جایگزین از بیت کوین پیشی می‌گیرد، می‌تواند به این امر کمک کند.

به طور کلی، نات کوین در حال حاضر در جایگاه 62 بازار قرار دارد و احساسات بازار به آن مثبت است. اما بدون شک، اگر نات می‌خواهد جایگاه خود را در بازار حفظ کند باید بتواند برنامه‌ای برای آینده ارائه دهد و ویژگی‌های جدیدی را معرفی کند.

پیش بینی آینده نات کوین توسط تحلیلگران برتر و سایت های معتبر

از آنجا که نات کوین یکی از جنجالی‌ترین‌های بازار رمزارزها به شما‌ر می‌آید، سایت‌ها و تحلیلگران بسیاری نظر خود را درباره آینده آن ارائه کرده‌اند. آن‌ها در این تحلیل‌ها به عواملی مثل جامعه نات کوین که هم‌اکنون حدود ۷ میلیون کاربر دارد اشاره کرده‌اند که ممکن است تا سال ۲۰۲۵، از ۱۰ میلیون هم فراتر برود و این می‌تواند در مجموع باعث افزایش تقاضا برای نات شود.

سایت بیت اسکرینر (Bitscreener)، پیش‌بینی می‌کند تا سال 2025، ارزش Notcoin بین 0.005300 تا 0.025000 دلار برسد و میانگین قیمیت آن نیز دو برابر قیمت فعلی باشد. این سایت همچنین میانگین قیمت نات کوین را تا ۲۰۲۶، ۰.۲۲. دلار پیش‌بینی می‌کند و بر اساس تحلیل آن تا سال ۲۰۳۰ نات کوین می‌تواند به حداکثر قیمت ۰.۵۴ دلار برسد.

سایت تحلیلی کوین پرایس (CoinPrice)، پیش‌بینی می‌کند نات کوین بتواند از سد ۰.۰۳ دلار رد شود تا ۲۰۲۵ بازار را به دست خود داشته باشد. این سایت میانگین قیمت NOT را در سال ۲۰۲۵ ۰.۳۶ دلار، سال ۲۰۲۶ ۰.۰۵ دلار و تا سال ۲۰۳۰ حدود ۰.۱ دلار پیش‌بینی می‌کند.

سایت‌های دیگر مانند Belncrypto نیز نظری مشابه برای این ارز دیجیتال داشته و قیمت آن را تا سال ۲۰۲۷ حدود 0.02132772 دلار پیش‌بینی می‌کنند. بدین‌ ترتیب، همانطور که می‌بینید اکثر سایت‌های معتبر نگاهی مثبت به آینده نات دارند و به آن خوشبین هستند. مگر این که بازار یکبار دیگر همه را غافلگیر کند!

چه عواملی روی قیمت نات کوین تاثیر می گذارند؟

نات کوین در ابتدا یک پروژه تلگرامی بود که بعد خود به یک پروژه جدا تبدیل شد. در این بازی، بازیکنان می‌توانستند با کلیک بر روی صفحه توکن این بازی را استخراج کنند. NOT در بازی کاربردهای مختلفی مثل ارتقای سطح و خرید قابلیت‌های مختلف استفاده کرد اما اکنون که بازی تمام شده، توکن نات کاربرد خاصی ندارد.

بنابراین، با توجه به این که نات در حال حاضر کاربرد و هدف خاصی ندارد و ارزش آن تنها با عواملی مثل عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. اما به طور کلی، عواملی که می‌توانند در قیمت نات کوین تاثیر بگذارند عبارتند از:

  • پذیرش و گسترش جامعه
  • توسعه تکنولوژی و نوآوری‌های جدید
  • احساسات حاکم بر بازار
  • قوانین نظارتی بر ارزهای دیجیتال

نات کوین همچنین حمایت افراد مشهور مانند پاول دوروف را نیز دارد که می‌توانند با توییت یا سخنرانی‌های خود نوسانات مهمی در قیمت این ارز دیجیتال ایجاد کنند.

آینده نات کوین

Notcoin یک فرصت سرمایه‌گذاری منحصر به فرد، به ویژه برای کسانی است که علاقه‌مند به پروژه‌های ارز دیجیتال نوآورانه و کاربر پسند هستند. ادغام آن با پلتفرم‌های محبوبی مانند تلگرام و تمرکز آن بر درآمد غیرفعال، آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران معمولی و تازه‌واردان به فضای ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. در حال حاضر نات کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب بازار است اما به نظر شما با وجود این که این پروژه اخیرا فعالیت خاصی نداشته، آیا آینده نات کوین می‌تواند مانند گذشته آن درخشان باشد؟

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

مقایسه تراست ولت و متامسک

Trust Wallet و MetaMask دو کیف پول غیرحضانتی محبوب و پرکاربر در دنیای ارزهای دیجیتال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *