به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

پل بلاک چینی بیت کوین در شبکه تون راه‌اندازی شد

شبکه تون یک پل بلاک چینی برای انتقال بیت کوین راه‌اندازی کرده تا کاربران آن بتوانند با امنیت بیشتری در بخش دیفای فعالیت کنند.

خلاصه خبر

  • پل بلاک چینی بیت کوین در شبکه تون‌ TON Teleport BTC نام دارد.
  • این پل برای تسهیل انتقال امن بیت کوین در شبکه تون راه‌اندازی شده‌ است.

به گزارش دی‌کریپت، بنیاد تون‌ (TON) روز چهارشنبه اعلام کرد که به زودی TON Teleport BTC را راه‌اندازی خواهد کرد. TON Teleport BTC یک پل بلاک چینی بدون نیاز به اعتماد (Trustless) است که برای تسهیل انتقال امن بیت کوین

BTC:


در شبکه تون طراحی شده است.

بنیاد مذکور اعلام کرد که سیستم جدید آن به هولدرهای بیت کوین اجازه می‌دهد تا در بخش امور مالی غیرمتمرکز (غیرمتمرکز) در شبکه تون فعالیت کنند. علاوه بر این آن‌ها می‌توانند امنیت دارایی‌های اصلی خود را هم حفظ نمایند.

TON Teleport BTC به کاربران اجازه می‌دهد تا با صرافی‌های غیرمتمرکز، پلتفرم‌های وام‌دهی و سایر برنامه‌های کاربردی دیفای در اکوسیستم تون‌ تعامل داشته باشند. بنیاد تون‌ خاطرنشان کرد که این فرآیند کاملاً بدون نیاز به اعتماد و شفاف خواهد بود و به صادرکننده‌ مرکزی نیاز ندارد. آناتولی ماکسوف، سرپرست فنی شبکه تون، در بیانیه‌ای گفت: «

تمام تراکنش‌ها از طریق قراردادهای هوشمند اجرا شده و توسط اعتبارسنج‌های بلاک چین تون تایید می‌شوند. ذخیره و استفاده از بیت کوین در شبکه به اندازه‌ خود شبکه‌ بیت کوین امن است، اما به طور قابل‌توجهی ارزان‌تر و راحت‌تر است.

طبق گفته‌های بنیاد، هر بیت کوین در TON به طور کامل توسط BTC واقعی پشتیبانی می‌شود و برای اطمینان از تراکنش‌های امن و قابل اعتماد، وثیقه‌گذاری می‌شود. قیمت تون کوین بعد از انتشار این خبر در روز قبل ۲ درصد رشد کرد اما در حال حاضر کمی از رشدش را از دست داده‌ است.

نمودار قیمت تون کوین



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

چانگ پنگ ژائو (CZ) احتمالاً برای همیشه از مدیریت صرافی بایننس منع می‌شود

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل سابق صرافی بایننس، که انتظار می‌رود در چند هفته آینده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *