پرواز فچ.‌ای‌آی پس از اعلام همکاری با اینجکتیو! منتظر رشد بیشتر قیمت FET باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال فچ.‌ای‌آی (FET) پس از انتشار توییتی از طرف تیم اینجکتیو (INJ) که به همکاری احتمالی با این پروژه اشاره می‌کرد، تقریبا ۲۰ درصد افزایش یافت. این جهش قیمتی در حالی رخ داد که ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده‌اند.

طبق توییت اینجکتیو، این دو شرکت در حال آماده‌سازی برای همکاری با یکدیگر هستند، در این توییت تصویری از لوگوی هر دو شرکت که به هم متصل شده‌اند، منتشر شده است.

جزئیات این همکاری اعلام نشده، اما همین اشاره باعث افزایش تقاضا برای توکن فچ.ای‌آی شده است. تحلیلگران با توجه به نشانه‌های امیدوارکننده در نمودار قیمت FET، نسبت به آینده این ارز دیجیتال خوش‌بین هستند.

نکته قابل توجه این است که افزایش قیمت فچ.ای‌آی ادامه دار بوده است. این توکن پس از رشد ۲۰ درصدی قیمت خود در روز گذشته،‌ امروز هم یک رشد ۴.۲۷ درصدی را تجربه کرده و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۱.۷۳ دلاری معامله می‌شود.

علاوه بر فچ.ای‌آی، سایر توکن‌های هوش مصنوعی مانند سینگولاریتی‌نت (AGIX) نیز طی هفته گذشته رشد قابل‌توجهی داشته‌اند. این در حالی است که در همین مدت، دو ارز دیجیتال پیشرو یعنی بیت کوین و اتریوم کاهش قیمت را تجربه کردند و همچنین، شرکت انویدیا، از فعالان کلیدی حوزه هوش مصنوعی،‌ عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است.

علاوه بر همکاری احتمالی با اینجکتیو، فچ.ای‌آی در انتظار ادغام با سینگولاریتی‌نت و اوشن پروتکل (OCEAN) و ایجاد توکن هوش مصنوعی فوق هوشمند ASI است. این ادغام با هدف بهبود عملکرد و موارد استفاده توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی انجام می‌شود.

اتحاد ASI به تازگی اعلام کرده که این ادغام تا ۱۵ جولای به تاخیر افتاده است. دارندگان توکن‌های فچ.ای‌آی، سینگولاریتی‌نت و اوشن پروتکل، فعلا نیازی به اقدام خاصی ندارند و ادغام طبق برنامه در حال انجام است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پرواز فچ.‌ای‌آی پس از اعلام همکاری با اینجکتیو! منتظر رشد بیشتر قیمت FET باشیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

دوج کوین در تلاش برای شکستن الگوی کنج نزولی؛ منتظر یک رالی ۹۹ درصدی باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت دوج کوین در روزهای اخیر روند صعودی داشته و ‌اکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *