به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۴ مرداد ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده اکثر ارزهای دیجیتال بازار امروز روندی نزولی دارند و بازار به رنگ قرمز درآمده است. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۳۱۱ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۴.۷۹ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، ریزش قیمتی ۲.۳۱ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد. ارز دیجیتال برتر بازار، در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۴ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۷.۳۵ درصدی را ثبت کرده و امروز در محدوده ۳.۱۸۷ دلار معامله می‌شود.

۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!




شروع


با توجه به داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال پایت نتورک (PYTH)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال Pyth Network امروز با رشد قیمتی ۵.۵۳ درصدی در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از Pyth Network، نام رمزارزهای فلو (FLOW) با ۵.۳۹ درصد افزایش قیمت و ژوپیتر (JUP) با ۲.۰۶ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار قرار دارند.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال ماگ کوین (MOG) با ۱۱.۷۳ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌ ارز  ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از Mog Coin نیز، ارز دیجیتال لیدو دائو (LDO) با ۹.۲۴ درصد افت قیمت و ارز رونین (RON) با ۹.۱۹ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تاریخ لیست شدن و ایردراپ راکی ربیت اعلام شد!

راکی ربیت (Rocky Rabbit)، بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام، رسماً راه‌اندازی و ایردراپ توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *