ورود غول فناوری سونی به بازار ارزهای دیجیتال با خرید یک صرافی در ژاپن!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

غول فناوری سونی در آخرین اقدام خود به منظور ورود به حوزه کریپتو، صرافی آمبر ژاپن (Amber Japan) را خریداری کرده است.

به گزارش کالین وو (Colin Wu)، گروه آمبر با خرید پلتفرم معاملات رمزارزی دی‌کارت (DeCurret) ژاپن در اوایل سال ۲۰۲۲، وارد حوزه کریپتو شد. در ادامه، نام این صرافی به آمبر ژاپن تغییر پیدا کرد. با این حال، با فروپاشی صرافی FTX در اواخر سال ۲۰۲۲، گروه آمبر با مشکلات مالی بزرگی مواجه شد.

برخی از سرمایه‌گذاران کلیدی در گروه آمبر عبارتند از؛ پنترا کپیتال (Pantera Capital)، تماسک (Temasek)، تایگر گلوبال (Tiger Global)، سکویا چاینا (Sequoia China) و کوین‌بیس.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به گفته کالین وو، خرید صرافی آمبر توسط سونی به معنای گسترش استراتژیک نفوذ این شرکت در حوزه معاملات کریپتو است. باید دید که آیا سونی می‌تواند موجب بهبود شرایط این صرافی شود یا خیر.

چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال در ژاپن اخیراً به دلیل کاهش ارزش یِن و برخی از سیاست‌های پولی بانک مرکزی این کشور، تغییرات سریعی داشته است. هفته گذشته، ارزش یِن ژاپن به پایین‌ترین سطح خود سقوط کرد و در نتیجه، سرمایه‌گذاران بیشتری در حال تبدیل دارایی‌های خود به بیت کوین هستند.

در این میان، شرکت‌های ژاپنی مانند متاپلنت (Metaplanet) نیز به تقلید از شرکت مایکرواستراتژی (Microstrategy)، شروع به انباشت این ارز دیجیتال کرده‌اند.




درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

کد ۲۰۰ هزار سکه‌ای مأموریت سینما تپ سواپ – ویدیو اول تا چهارم

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ (TapSwap) بزرگترین جامعه کاربران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *