واچ لیست هفتگی ایرانیکارت – 26 خرداد ماه ۱۴۰۳

بر اساس گزارش تحلیلگران ایرانیکارت، در هفته پیش رو حرکات قیمت 5 ارز بایننس کوین، سولانا، ریپل، تون کوین و کاردانو حائز اهمیت است.

۱:  بایننس کوین

با توجه به داده‌های ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بایننس کوین تا ۶۰۹ دلار بهبود یافته است و از سوی دیگر BNB Chain و Binance Labs برای راه اندازی BNB Incubation Alliance شراکت خود را اعلام کرده‌اند و انتظار می‌رود که این تلاش مشترک که به عنوان BIA شناخته می‌شود، سرمایه گذاران خطرپذیر، انکوباتورها و جوامع توسعه دهنده پیشرو را برای تقویت نوآوری در اکوسیستم بلاک چین گرد هم آورد و در میان مدت باعث افزایش قیمت این رمزارز تا سطح ۶۳۳ شود.

۲: سولانا

با وجود برخی نوسانات، قیمت سولانا اخیراً در حدود ۱۴۳ دلار تثبیت شده است که هنوز به طور قابل توجهی کمتر از قیمت ماه گذشته است. در حالی که قیمت در یک محدوده مشخص در چند هفته گذشته راکد بوده است، حجم معاملات این رمزارز به طور مداوم به اوج خود رسیده است، به این معنی که معامله گران هنوز بسیار فعال هستند  و امکان بازیابی قیمت تا سطح ۱۵۰ دلار بسیار بالا خواهد بود.

۳: ریپل

بر اساس اندیکاتورهای Bollinger Bands و Parabolic SAR، نوسانات  قیمتی اخیر XRP یک روند عمدتاً نزولی را نشان می‌دهد. با این حال، شاخص‌ها حاکی از یک تغییر بالقوه در روند فعلی  با احتمال بازگشت کوتاه مدت است. باندهای بولینگر با استفاده از میانگین متحرک ساده ۲۰ دوره‌ای (SMA) با باندهای بالا و پایین در دو انحراف استاندارد از SMA، نوسانات و عملکرد بالقوه قیمت را اندازه گیری می‌کند. از ماه می‌ به بعد، باریک شدن باندها نشان دهنده کاهش نوسانات و مرحله تثبیت است. علاوه بر این، قیمت ریپل در حال حاضر در نزدیکی باند بولینگر پایین قرار دارد و  نشانه‌ای است که  اینکه دارایی در محدوده بیش از حد فروخته شده است و ممکن است یک تغییر روند سریع در انتظار قیمت در بازه زمانی کوتاه مدت باشد که می‌تواند ارزش ریپل را مجددا به سطح ۰.۵ دلار برساند.

۴: تون کوین

تون کوین (TON) در ۱۳ ژوئن مقاومت ۷.۶۷ دلار را شکست و یک کندل صعودی بالاتر از آن را ثبت کرد که باعث ایجاد  یک الگوی مثلث صعودی شده است و اگر خریداران قیمت را بالای ۷.۸۷ دلار حفظ کنند، قیمت تون کوین احتمالاً مرحله بعدی روند صعودی را آغاز خواهد کرد و تارگت بعدی در بازه زمانی کوتاه مدت محدوده ۱۰.۶۲ دلار خواهد بود.

۵: کاردانو

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت کاردانو تا به امروز ۳۲.۲۹ درصد کاهش یافته است اما از سوی دیگر نرخ بودجه یا  Funding Rate کاردانو مثبت بود. این امر این ادعا را تقویت می‌کند که معامله گران با وجود عملکرد ضعیف توکن، روند صعودی را پیش بینی می‌کنند و تارگت نهایی در بازه کوتاه مدت محدوده قیمت ۰.۴۵ دلار خواهد بود.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تاریخ راه‌اندازی توکن تپ سواپ به «سه ماهه سوم سال» موکول شد

پس از آنکه انتظار کاربران برای راه‌اندازی توکن تپ سواپ در اول جولای (۱۱ تیر) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *