به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

هنوز بیت کوین به مرحله اولیه صعودی خود نرسیده است، اما چرا؟

هنوز بیت کوین به مرحله اولیه صعودی خود نرسیده است، اما چرا؟

به گزارش زوم ارز، با توجه به اظهارات یک تحلیلگر در حوزه زنجیره بلوکی، توضیح داده شده است که چگونه احتمالاً بیت کوین قادر خواهد بود ادامه دهد و به بالاترین نقطه در چرخه صعودی فعلی خود برسد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

مانند توضیحی که در یک پست CryptoQuant Quicktake توسط یک تحلیلگر ارائه شده است، نسبت سود خروجی هزینه شده تنظیم شده بیت کوین (aSOPR) هنوز به اندازه سطوح قبلی ارتقا یافته نیست.

“SOPR” به یک نشانگر معروف در زنجیره بلوک اشاره دارد که اصولا به ما می‌گوید که آیا سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در حال حاضر توکن‌های خود را با سود یا زیان می‌فروشند.

این معیار با بررسی تاریخچه تراکنش‌های بلاک‌چین هر واحد ارز دیجیتالی، مشترکین را قادر می‌سازد تا مطالعه کنند که در چه زمانی و با چه ارزشی این واحد از قبل معامله شده است. اگر ارزش پیشین به کران کمتری نسبت به ارزش فعلی در بازار باشد، فروش آن می‌تواند به تحقق سود منجر شود.

به عنوان مثال، سکه‌هایی که در واقع ضررزا هستند، به معنای واردکردن خسارت به بازار هستند. در این رابطه، SOPR نسبت بین سود و ضرری که توسط این ارزها در شبکه به‌وجود آمده را محاسبه و یک تحلیل خلاء ارائه می‌دهد.

هنگامی که ارزش اندیکاتور بیشتر از ۱ است، سرمایه گذاران سکه های خود را با سود خالص به فروش می رسانند. برعکس، ارزش‌های کمتر از این مقدار نشان‌دهنده حاکی شدن از تحقق زیان در بازار هستند.

در زمینه بحث کنونی، توجه به SOPR نباید مورد توجه قرار گیرد، بلکه باید به یک شاخص اصلاح شده به نام “aSOPR” توجه کرد. این شاخص به تنظیم داده‌های SOPR می‌پردازد تا تراکنش‌های سکه‌هایی که در یک ساعت پس از تراکنش قبلی انجام شده‌اند را حذف کند (از این رو “تعدیل شده” در جلوی نام).

در حال حاضر، یک نمودار حاضر است که نشان‌دهنده روند میانگین متحرک نمایی ۹۰ روزه (EMA) بیت کوین aSOPR در چند سال گذشته می‌باشد.

همانطور که در نمودار بالا مشخص است، EMA بیت کوین همراه با اندیکاتور SOPR 90 روزه، در ابتدای سال با رالی صعودی مواجه شده است. این نشان از این دارد که سرمایه گذاران به دنبال افزایش سود خود هستند زیرا قیمت بیت کوین به بالاترین مقدار تاریخی خود رسیده است.

با شتاب نزولی که از آن زمان تاکنون BTC با آن مواجه بوده است، این اندیکاتور نیز کاهش یافته است، در اوج ولگردی و ولگردی تحقق سود، این اندیکاتور از مرز ۱.۰۵ عبور کرده بود، اما اکنون به تنها ۱.۰۱ رسیده است.

همانگونه که در نمودار نشان داده شده است، با نزدیک شدن شاخص به مقدار ۱.۱، افزایش‌های قابل توجهی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ اتفاق افتاده است. اوج اخیر شاخص به طور قابل توجه زیر این مقدار بوده است.

سطح بیشترین توجه و تحول در بازار رالی اخیر، به طور جالب، بسیار شبیه به آنچه در Ralli آوریل ۲۰۱۹ دیده شد. این افزایش قابل توجه تنها به عنوان یک پیشنهاد برای یک روند صعودی واقعی در آینده مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم که قسمت جدیدی از این افزایش در آینده رخ دهد. به همین دلیل، احتمالاً قادر خواهیم بود شاهد تکرار همین الگوی بازی در BTC باشیم.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین با افزایش تقریبی ۵ درصدی مواجه بود و بازار را به قیمت بالای ۶۳۰۰۰ دلار بازگرداند.

منبع: newsbtc.com

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های هوش مصنوعی در حالی که Nvidia گزارش‌های احضاریه DOJ را رد می‌کند، افزایش یافت

به گزارش زوم ارز، چندین توکن هوش مصنوعی (AI) که پس از انکار گزارش‌های انویدیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *