به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

همکاری استراتژیک کوتی با غول‌های مالی؛ قیمت COTI در مسیر صعود قرار گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد کوتی (COTI) در آخرین اطلاعیه خود، از همکاری با شرکت‌هایی مانند پی‌پال (Paypal) و فایربلاکس (Fireblocks) برای کار روی پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی اسرائیل (CBDC) به نام شِکِل دیجیتال (Digital Shekel) خبر داد.

کوتی به دلیل ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تمرکز بر حریم خصوصی و امنیت بالا، توسط بانک مرکزی اسرائیل برای پیشبرد این طرح انتخاب شده است.

در حال حاضر کشورهای زیادی در حال کار روی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود هستند و نیاز روزافزونی به یک زیرساخت بلاکچینی معتبر و مقیاس‌پذیر وجود دارد که کوتی می‌تواند این نیازها را به خوبی برآورده سازد.

بانک مرکزی اسرائیل در شش سال گذشته در حال بررسی چشم‌انداز CBDC خود بوده و انتخاب اخیر کوتی نشان می‌دهد که این بانک در حال پیشروی در مسیر ایجاد چنین ارز دیجیتالی است.

در آوریل ۲۰۲۳، کمیته راهبردی بانک مرکزی این کشور در مورد صدور احتمالی یک شِکِل دیجیتال صحبت کرد. در آن زمان، این بانک به صدور CBDC توسط کشورهای دیگر مانند ایالات متحده و اتحادیه اروپا اشاره کرد و همچنین، کاهش تراکنش‌های نقدی در اسرائیل را به‌عنوان دلایلی برای انتشار احتمالی چنین ارز دیجیتالی ذکر کرد.

خرید سریع COTI!
با یک کلیک کوتی (COTI) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید COTI


با این حال، برنامه‌های مربوط به CBDC در آن تاریخ نهایی نشد.

این بانک با گذشت زمان، برای پیشبرد پروژه CBDC خود، به بانک مرکزی هنگ کنگ (HKMA) و مرکز نوآوری بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی (BISIH) در هنگ کنگ پیوست.

این سه نهاد با همکاری یکدیگر روی پروژه سلا (Project Sela) جهت ایجاد یک CBDC خرده‌فروشی با اولویت حریم خصوصی و امنیت سایبری کار کردند. از سر گرفتن طرح CBDC توسط اسرائیل می‌تواند پیامد پروژه سلا باشد.

پس از اعلام این اخبار، قیمت توکن کوتی با افزایشی ۱۶.۶ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به نزدیکی ۰.۱۲ دلار رسیده است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های لایه 2 خودم را به خیریه اهدا کردم

ویتالیک بوترین فاش کرد که روی توکن‌های لایه 2 سرمایه‌گذاری نکرده است و به جای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *