همستر کامبت کی لیست می‌ شود؟ زمان لیست شدن توکن HMSTR

زمان لیست شدن همستر کامبت (Hamster Kombat) سوالی است که همه علاقه‌مندان به این بازی جذاب تپ تو ارن (Tap-to-Earn) مشتاقانه منتظر پاسخ آن هستند. لیست شدن همستر در صرافی‌های به این معنا است که کاربران سکه‌های خود را در رویداد ایردراپ دریافت کرده‌اند و اکنون امکان خریدوفروش آن را دارند. در این مقاله به بررسی جزئیات و زمان‌بندی لیست‌شدن توکن همستر کامبت می‌پردازیم تا پاسخی جامع برای این پرسش پیدا کنیم.

زمان لیست شدن توکن همستر کامبت

توکن همستر کامبت با نماد HMSTR در ماه جولای ۲۰۲۴ (اواسط تیر تا اواسط مرداد ۱۴۰۳) لیست می‌شود. این تاریخ در نقشه راه (Roadmap) همستر در وبسایت رسمی آن به آدرس hamsterkombat.io تعیین شده است، اما ممکن است به تعویق بیفتد. پس از انتشار توکن HMSTR روی بلاک چین تون (TON)، صرافی‌های مختلف آن را لیست می‌کنند و کاربران می‌توانند به خریدوفروش این توکن اقدام کنند.

با توجه به همکاری نزدیک همستر کامبت با صرافی بینگ ایکس (BingX) و شایعاتی مبنی بر اینکه عوامل بینگ ایکس سازنده این بازی هستند، توکن همستر در این صرافی به احتمال زیاد لیست خواهد شد. علاوه‌براین، صرافی‌های کوکوین (Kucoin) و گیت آیو (Gate.io) توکن همستر را در بازار پیش از عرضه خود فهرست کرده‌اند؛ ازاین‌رو، این دو صرافی هم قطعاً این توکن را لیست خواهند کرد.

لیست شدن همستر کامبت در بازارهای پیش از عرضه

همستر کامبت تا کنون در بازار پیش از عرضه (Premarket) سه صرافی کوکوین (Kucoin)، گیت آیو (Gate.io) و بیت گت (BitGet) لیست شده است. توکن همستر با نماد HMSTR در ۱۴ ژوئن، ۲۳ خرداد در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین لیست شد و در حال حاضر به‌صورت اعتباری در حال خریدوفروش است.

همچنین، صرافی گیت آیو و بیت گت نیز این توکن را فهرست کرده‌اند و معامله‌گران در حال معاملات پیش از عرضه توکن همستر در این صرافی‌ها هستند. بازار پیش از عرضه، فرصتی برای عرضه غیررسمی ارزهای دیجیتال پیش از راه‌اندازی رسمی آن‌ها است که امکان کشف قیمت و آمادگی بیشتر توسعه‌دهندگان را فراهم می‌کند.

مراقب توکن‌های تقلبی همستر باشید

در روزهای اخیر شایعه لیست‌شدن توکن همستر کامبت در صرافی غیر متمرکز دی داست (DeDust) که یکی از صرافی های شبکه تون است، بر سر زبان ها افتاده است. این موضوع به خاطر تشابه اسمی همستر کامبت با یکی از توکن‌های قابل معامله در این صرافی به همین نام (Hamster) است.

بازی تلگرامی همستر کامبت هنوز توکن خود را وارد بازار نکرده است. همانطور که قبل‌تر گفتیم و در تصویر بالا که از صفحه رسمی همستر کامبت است، مشاهده می‌کنید، طبق نقشه راه پروژه همستر کامبت، به احتمال قوی در ماه جولای این اتفاق خواهد افتاد.

پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از اخبار به‌روز، اتفاقات لحظه‌ای و راهنمایی‌های لازم در رابطه با پروژه همستر کامبت و سایر ایردراپ‌های معتبر عقب نمانید، کانال تلگرامی ایردراپ‌های ارزدیجیتال را دنبال کنید. همچنین کارت‌های کمبو روزانه همستر یا و کد مورس همستر را از صفحه اصلی وبسایت ارزدیجیتال می‌توانید مشاهده کنید.

سوالات متداول

تاریخ لیست شدن توکن همستر کامبت چه زمانی است؟

همستر کامبت تقریبا تا یک ماه آینده توکن خود را روانه بازار می‌کند. نقشه راه وبسایت همستر کامبت خبر از لیست شدن توکن خود در ماه جولای ۲۰۲۴ می‌دهد.

توکن همستر کامبت چقدر ارزش خواهد داشت؟

قیمت توکن همستر کامبت درحال‌حاضر مشخص نیست، زیرا این توکن هنوز در هیچ صرافی ارز دیجیتال لیست نشده است. با این‌حال، خریدوفروش پیش از عرضه این توکن در پری مارکت برای کشف قیمت آن در جریان است.

آیا توکن‌های همستر و همستر کوین با همستر کامبت ارتباطی دارند؟

اخیراً شاهد سوءاستفاده‌هایی از عناوین مشابه همستر توسط پروژه‌های دیگر بوده‌ایم که هیچ ارتباطی با بازی همستر ندارند. برخی از این توکن‌ها عبارتند از: Hamster (HAM)، Hami (HAMI)، Hamster Coin (HAMSTR)، Hamster (HAMS)، Hamster Money (HAM)

آیا همستر کامبت در کوکوین لیست می‌شود؟

صرافی کوکوین به تازگی اعلام کرده که توکن همستر کامبت با نماد HMSTR در بازار پیش از عرضه (Pre Market) این صرافی لیست شده و معاملات آن آغاز شده است. توجه کنید که این معاملات مربوط به پری مارکت است و هنوز توکن واقعی خریدوفروش نمی‌شود.

نتیجه‌گیری

The post همستر کامبت کی لیست می‌ شود؟ زمان لیست شدن توکن HMSTR appeared first on ارزدیجیتال.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

چرا مردم همستر کامبت بازی می‌کنند و چرا این ربات تلگرامی پدیده شد؟

کلیک، کلیک، کلیک! صدای میلیون‌ها انگشت روی صفحه گوشی، ریتم جدیدی از سرگرمی و اقتصاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *