همستر کامبت در بازار پیش از عرضه در صرافی اکسکوینو

لیست عناوینی که در این مقاله برای شما زوم ارزی عزیز آماده کرده ایم:

 همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت، یک بازی مبتنی بر ربات تلگرام است که در مارچ ۲۰۲۴ بر روی بلاک‌چین تون (TON) راه‌اندازی شد. همستر یک پروژه Tap-to-Earn است و مانند نات‌کوین، بازیکنان مکرراً با کلیک روی صفحه بازی و انجام اقداماتی به‌صورت روزانه در بازی سکه کسب می‌کنند که در نهایت این سکه‌ها را می‌توان به توکن‌های HMSTR تبدیل کرد که در شبکه باز (TON) قابل مبادله هستند.

قابلیت نقد شوندگی به دستاوردهای بازیکنان در بازی ارزش می‌بخشد و انگیزه‌های ملموسی برای مشارکت و تلاش بیشتر ایجاد می‌کند. اما نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنید این است که پس از استخراج سکه‌ها، لازم است برای کسب سکه‌های بیشتر، سود (Profit) خود را نیز با خرید کارت‌های بازی افزایش دهید.

کاربران با انجام ماموریت‌ها، وظایف روزانه، خرید کارت‌های بازی و … می‌توانند امتیاز خود را بالا ببرند. دعوت از دیگران برای ورود به این پلتفرم نیز پاداش‌های اضافی به همراه دارد که تجربه‌ای تعاملی و جذاب برای کاربران فراهم می‌کند. این مدل به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی قابل درک و جذاب باشد و به دلیل اینکه مبتنی بر تلگرام است برای مخاطبان وسیع‌تری در دسترس است.

همستر کامبت چه زمانی راه‌اندازی می‌شود؟

طبق داده‌های رسمی وب‌سایت همستر، توکن HMSTR در جولای ۲۰۲۴ راه‌اندازی خواهد شد، اما بین راه‌اندازی و لیست شدن در صرافی‌ها تفاوت وجود دارد.

شما زمانی امکان تبدیل سکه‌های خود به پول نقد و یا مبادله‌ی آن با دیگر رمزارزها را دارید که در صرافی لیست شده باشد.

ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها بین راه‌اندازی و لیست شدن در صرافی‌ها فاصله بیافتد، اما پس از راه‌اندازی، کاربران می‌توانند سکه‌هایی که استخراج کردند را تحت عنوان توکن HMSTR مبادله کنند. حتما توجه داشته باشید قبل از راه‌اندازی، کیف پول خود را به پلتفرم بازی وصل کنید تا بتوانید توکن‌ها را به کیف پول خود انتقال دهید.

پیش‌فروش همستر

همستر در بازار پیش عرضه (Pre_Market) بعضی از صرافی‌ها نظیر KuCoin و Bitget لیست شده است. کاربران این صرافی‌ها می‌توانند قبل از راه‌اندازی رسمی توکن، همستر را خرید و فروش کنند. این اقدام، یعنی پیش فروش و پیش خرید تا بخش زیادی میزان عرضه و تقاضا را برای این توکن مشخص می‌کند و به تعیین قیمت‌ واقعی آن پس از لیست شدن در صرافی‌ها کمک می‌کند.

خرید و فروش همستر در صرافی اکسکوینو

کاربران پروژه، پس از مشخص شدن قیمت این توکن، امکان فروش توکن‌های خود و تبدیل به تتر، ریال و یا هر رمز ارز دیگر را در صرافی اکسکوینو خواهند داشت. همچنین برای خرید ارز همستر کامبت، بعد از اینکه لیست شد، می توانند به این صرافی مراجعه کنند.

در بازارهای مالی، صرافی‌های مختلفی برای خرید و فروش دارایی‌ها وجود دارد اما به این نکته باید توجه داشت که به همان نسبت کلاهبرداری نیز در این حوزه افزایش یافته است. در نتیجه سرمایه‌گذاری و انجام معاملات در صرافی مطمئن، یکی از مهمترین نکاتی است که قبل از ورود به این بازار باید توجه داشت.

اعتبار سایت اکسکوینو بر چه اساسی است؟

اکسکوینو یکی از صرافی‌های برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال است که با ارائه خدمات متنوع و کارآمد، به یکی از انتخاب‌های اصلی کاربران در ایران تبدیل شده است. این صرافی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و امنیت بالا، امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

اکسکوینو شرکتی دانش‌بنیان و کاملاً معتبر و قانونی است. چنین اعتباری، به سرمایه‌گذاران اطمینان خاطر می‌بخشد تا دارایی‌های خود را بدون هیچ نگرانی وارد صرافی اکسکوینو کنند و با خیالی آسوده در دنیای رمز ارزها فعالیت کنند.

ویژگی‌های صرافی اکسکوینو

یکی از ویژگی‌های برجسته اکسکوینو، سرعت بالای تراکنش‌ها و انجام معاملات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. همچنین، این صرافی با پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال محبوب و ارائه کیف پول‌ امن، محیطی مطمئن برای نگهداری و معامله ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم کرده است.

از دیگر مزایای صرافی اکسکوینو می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته و تیم حرفه‌ای آن اشاره کرد که همواره آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران هستند. این صرافی با ارائه کارمزدهای رقابتی و شفاف، هزینه‌های معاملات را برای کاربران به حداقل رسانده است. همچنین، با ارائه آموزش‌های متنوع و بروزرسانی‌های منظم، کاربران را در جریان آخرین تغییرات و تحولات بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد.

طرح‌های استیکینگ و استخرهای مشارکتی اکسکوینو نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا با سپرده‌گذاری دارایی‌های خود، پاداش کسب کنند و از این طریق به درآمد غیرفعال دست یابند. این طرح‌ها نسبت به رقبا نرخ پاداش بالاتری دارند که آن‌ را به یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از دنیای رمزارزها تبدیل می‌کند.

سخن پایانی

در نهایت، همستر کامبت با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و پتانسیل بالای خود، توجه بسیاری از علاقه‌مندان دنیای رمزارزها را به خود جلب کرده است. این توکن پس از قیمت‌گذاری مشخص، بلافاصله در صرافی اکسکوینو نیز قابل معامله و خرید و فروش خواهد بود. این امر نشان‌دهنده تعهد اکسکوینو به ارائه بهترین و جدیدترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری به کاربران خود است. بنابراین، علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌توانند با اطمینان خاطر، توکن همستر را در پلتفرم اکسکوینو معامله کنند و از فرصت‌های سودآور این توکن بهره‌مند شوند.

درباره ی macanpc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *