به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

هشدار یک تحلیلگر درباره سقوط بازار کریپتو! دیگران چه می‌گویند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از تحلیلگران بازار کریپتو به نام پیتر شیف (Peter Schiff)، نسبت به وضعیت طلا، نقره، بیت کوین و اقتصاد ایالات متحده در صورت انتخاب مجدد ترامپ برای ریاست جمهوری، ابراز نگرانی کرده است.

وی پیش‌بینی می‌کند که در این صورت، بازارهای ذکرشده به علاوه بازار صندوق‌های ETF به دلیل ضعیف شدن ارزش دلار و افزایش هزینه‌های نفت، سقوط خواهند کرد.

شیف در مجموعه‌ای از توییت‌ها به تأثیرات منفی فوری راه‌اندازی هشت صندوق ETF اتریوم روی ارزهای دیجیتال اشاره کرد. تنها ۲۴ ساعت پس از انتشار این صندوق‌ها، ارزش اتریوم و بیت کوین به ترتیب ۷ و ۲ درصد کاهش یافت. شیف این کاهش را آغاز روند سقوط احتمالی بازار کریپتو می‌داند.

۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!




شروع


او همچنین هشدار داده‌ است که صندوق‌های ETF اتریوم، تأثیری منفی بر بیت کوین خواهد داشت؛ زیرا سرمایه‌گذاران ممکن است دارایی‌‌های خود را از صندوق‌های بیت کوین به آنها منتقل کنند.

نگرانی‌های شیف فراتر از بازار ارزهای دیجیتال است. او خاطرنشان کرده است که طلا و نقره نیز با فشار فروش مواجه هستند. این روند بر صندوق‌های ETF اتریوم تازه‌راه‌اندازی‌شده تأثیر می‌گذارد و به مشکلات بازار دامن می‌زند.

شیف در مورد بیت کوین عنوان کرده است که بازار نزولی آن به پایان نرسیده و اتریوم نیز ممکن است تا ۱۵۰۰ دلار سقوط کند. او همچنین در ماه آوریل اعلام کرد که علاقه به بیت کوین در حال محو شدن است.

از سوی دیگر، کیوساکی معتقد است که حمایت ترامپ از تضعیف دلار و افزایش استخراج نفت، قیمت طلا، نقره و بیت کوین را افزایش خواهد داد. به گفته وی، طلا به ۳۳۰۰ دلار در هر اونس خواهد رسید و بیت کوین تا سال آتی ۱۰۵ هزار دلاری خواهد شد.

شیف این سؤال را مطرح کرد که آیا فدرال رزرو اجازه ادامه این رکود را خواهد داد یا برای جلوگیری از سقوط تمام عیار بازار سهام، بحران مالی و رکود قبل از انتخابات مداخله خواهد کرد.

وی هشدار داد که اگر فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را کاهش ندهد و به تسهیل کمی (QE) بازگردد، رکود با سقوط بازار سهام آغاز خواهد شد.

در حال حاضر، صندوق‌هایETF اتریوم به سرعت بازار را تحت تأثیر قرار داده‌اند و کارشناسان معتقدند که قیمت اتریوم افزایش خواهد یافت اما این افزایش به اندازه افزایش بیت کوین نخواهد بود.

سرمایه‌گذاران می‌توانند برای متنوع کردن سبد خود از تخصیص ۷۰ به ۳۰ برای بیت کوین و اتریوم استفاده کنند. با این حال، با وجود رشد اتریوم، آینده بیت کوین نامشخص است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

آیا ایلان ماسک تاثیر خود بر بازار ارزهای دیجیتال را از دست داده است؟

ایلان ماسک در طول چرخه قبلی بازار کریپتو – از سال 2020 تا 2021 – …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *