به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

هارد فورک چانگ برای دارندگان کاردانو سود به ارمغان می آورد!

هارد فورک چانگ برای دارندگان کاردانو سود به ارمغان می آورد!

به گزارش زوم ارز، در طی ۲۴ ساعت اخیر، هارد فورک موردانتظار Cardano (ADA) منجر به افزایش دارندگان برخی از کارتهای ADA شده است. تراکنش‌های مرتبط با آلت‌کوین نیز در این بازه زمانی، سود بیشتری نسبت به زیان به همراه داشته‌اند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

Cardano ارتقا دارندگان را در سود قرار می دهد

همانطور که پیش از این اعلام شد، هارد فورک چین کاردانو که در تاریخ ۱ سپتامبر رخ داد، به عنوان یک رویداد “فروش خبری” شناخته می‌شود. سرمایه‌گذاران نهنگ پس از اجرای این ارتقا، با فروش مقادیر زیادی از واحد‌های ADA، دارایی‌های خود را کاهش دادند و با تأثیرگذاری بر روند نزولی قیمت، فشاری بر ارزش آن اعمال کردند.

اما، باید توجه داشت که وضعیت بازار تغییر کرده است و این نشان دهنده تغییرات جزر و مد در زمان است. اکنون، معاملات روزانه مرتبط با آلت‌کوین به سود ختم می‌شود. به عبارت دیگر، در مقایسه با وضعیت گذشته، نسبت معاملات روزانه ADA از سود به زیان دچار تغییر مثبت شده است. به عنوان مثال، در روز پنج‌شنبه، این نسبت به ۱.۱۵ رسیده است، که نشانگر این است که برای هر تراکنش ADA که منجر به ضرر گردیده است، حدود ۱.۱۴ تراکنش با سود به پایان رسیده است.

نسبت کاردانو از حجم معاملات روزانه زنجیره ای در سود به زیان. منبع: Santiment

علت این موضوع غیرقابل تصور نیست. افت قیمت ADA در ۲۴ ساعت گذشته به نحوی کند شده است که فرصتی برای معامله‌گران فراهم می‌شود تا در صورت خرید با قیمت‌های کمتر، به دستاورد سود بپردازند. در حال حاضر، ADA با قیمت ۰.۳۲ دلار معامله می‌شود که نشان دهنده افزایش ۰.۳۹ درصدی طی آن بازه زمانی است.

هرچند این ممکن است باعث افزایش تقاضای جدید برای ADA گردد، اما معامله‌گران باید آگاه باشند که افزایش حاضر احتمالاً به مدت کوتاهی محدود است. زیرا با واکنش منفی آدرس‌های فعال روزانه، قیمت سکه ADA کاهش یافته است. فهمیدن این معیار که آیا یک فعالیت شبکه مورد حمایت یک دارایی را تثبیت می‌کند، در حال حاضر در حدود ۳۰.۹۳٪ قرار دارد.

Cardano Price Daily Active Address Divergence. منبع: Santiment

زمانی که قیمت یک دارایی افزایش می‌یابد ولی واگرایی قیمت DAA هنوز منفی است، نشان می‌دهد که تنها چند آدرس منحصر به فرد در حرکت معاملاتی فعال هستند. این موضوع معمولاً به عنوان یک اخطار تفسیر می‌شود که افزایش قیمت ناشی از فعالیت های گروه محدودی از سرمایه گذاران یا افرادی که به صورت مصنوعی قیمت دارایی را افزایش می‌دهند، است.

پیش‌بینی قیمت ADA: مشکلات دور از ذهن هستند

با وجود افزایشی که ADA در ۲۴ ساعت گذشته داشته است، اما همچنان دارای یک الگوی نزولی است. این وضوحا از نقاط نشانگر پارابولیک استاپ و معکوس (SAR) آن آشکار است و در زمان نگارش، این نقاط بیشتر از قیمت ADA قرار دارند.

وقتی این شاخص، که به شناسایی جهت روند دارایی و معکوس‌های بالقوه کمک می‌کند، به این صورت تنظیم می‌شود، نشان‌دهنده کاهش پایدار بازار است. این نشان می دهد که قیمت دارایی در حال کاهش بوده است و ممکن است این روند نزولی ادامه پیدا کند.

تحلیل قیمت کاردانو. منبع: TradingView

اگر این روند ادامه یابد، احتمالا ارزش ADA تا تاریخ ۵ آگوست به حداقلی مطلق یعنی ۰.۲۷ دلار کاهش خواهد یافت. با این حال، اگر آلتکوین تقاضای جدیدی را تجربه کند، قیمت آن ممکن است به ۰.۳۹ دلار افزایش یابد و پیشگویی‌های نزولی قابل تصدیق را لغو کند.

منبع: beincrypto.com


بیشتر بخوانید:

·         اخبار کاردانو

·         تحلیل کاردانو ADA امروز

·         بهترین کیف پول کاردانو Ada

·         قیمت کاردانو (ADA) امروز به تومان

·         علت کاهش قیمت کاردانو ADA امروز چیست؟

·         کاردانو ADA چیست؟ + آینده ارز دیجیتال کاردانو

پیش بینی قیمت کاردانو

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

آیا روسیه قصد دارد با تلاش‌های خود در حوزه تعیین قوانین مربوط به کریپتو، بر تسلط دلار آمریکا تأثیرگذاری کند؟

به گزارش زوم ارز، روسیه در دست برگزاری یک برنامه بزرگ برای تنظیم قوانین ارزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *