به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

نیم نگاهی به ریپل و بررسی آینده آن

نیم نگاهی به ریپل و بررسی آینده آن

به گزارش زوم ارز، قیمت ریپل ممکن است تحت تأثیر سه شاخص صعودی مشاهده شده در نمودار ماهانه، به ارتفاع ۱.۱۶ دلار برسد یا افزایش قابل توجهی تا رقم ۹۱ دلار را تجربه کند.

نشانگر اول نشان می دهد که قیمت XRP به سطح بالایی بیشتر از باند بولینجر بالایی در یک بازه ماهانه رسیده است. در عین حال، در اندیکاتور دوم، XRP با کاهش قابل توجهی در مقیاس تاریخچه‌ای ولاتیلیتی مواجه است.

سومین شاخص، که برای نشان دادن کاهش نوسانات مورد استفاده قرار می‌گیرد، با تقویت باندهای بولینگر مرتبط است. لازم به ذکر است که برای وقوع یک شکست قابل توجه، این سه شاخص باید به صورت پیش‌رونده هماهنگ شوند.

داده های تاریخی ریپل

همگرایی سه شاخص برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۱۷ مشاهده شد. واضح است که در فوریه ۲۰۱۷، متریک نوسانات تاریخی به سطح پایین‌ترین خود، ۱۲۳، رسید. این کاهش هم‌زمان با تنگ شدن قابل‌ملاحظهٔ باندهای بولینگر اتفاق افتاد که تأیید‌کنندهٔ کاهش در نوسانات بود.

یک ماه پس از آن، در مارس ۲۰۱۷، XRP موفق به ایجاد یک بسته ماهانه بالاتر از باند بالایی بولینگر شد. این توکن با قیمت ۰.۰۲۱۴۰ دلار به پایان رسید در حالی که باند بالایی بولینگر ۰.۰۱۴۱۰ دلار بود. اتفاق جالب آن این بود که پس از این اتفاق، XRP با افزایش ۱۵,۵۴۴.۱% از قیمت ختم مارس ۰.۰۲۱۴۰ دلاری، به بالاترین سطح تاریخی خود، ۳.۳۱ دلار، در ژانویه ۲۰۱۸ رسید.

نمودار ماهانه XRP

الگوی مورد نظر در اواخر سال ۲۰۲۰ مجددا ظاهر شد. در آن زمان، نوسانات تاریخی XRP در ماه اکتبر ۲۰۲۰ به سطح پایین‌ترین خود یعنی ۱۳۸.۲۲ واحد کاهش یافت، زیرا باندهای بولینگر به صورت محکم تنگ شده بودند. یک ماه بعد از این وقایع، XRP نشان داد یک شمع ماهانه دیگر را در بالای باند بولینگر بالا ایجاد کرده است.

به طور خاص، در نوامبر ۲۰۲۰، قیمت XRP به ۰.۶۶۴۷ دلار رسید و باند بالایی Bollinger آن در ۰.۴۹۹۲ دلار بود. پس از چند ماه، قیمت XRP به طور قابل توجهی افزایش یافت و به ۱.۹۶۶۹ دلار در آوریل ۲۰۲۱ رسید. این رالی شامل افزایش ۱۹۵.۸ درصدی قیمت از ۰.۶۶۴۷ دلار در نوامبر به بالاترین مقدار آن در آوریل بود.

هر دو رالی، باعث افزایش قیمت‌ها شدند، اما رالی اول به دلیل طولانی بودن مدت زمان، افزایش قیمت قابل توجهی تجربه کرد، به‌طوری‌که ده ماه طول کشید. از سوی دیگر، تجمع دوم فقط در مدت پنج ماه به پایان رسید.

در حال حاضر، نوسانات تاریخی توکن XRP به سطح کمترین تاریخی خود ۱۰۲.۹۳ واحد کاهش یافته است، که این مقدار کمترین تغییر ثبت شده بوده است. به علاوه، باندهای بولینگر نیز به شدت کاهش یافته‌اند، که نشان دهنده کاهش واکنش‌پذیری بازار است.

این شرایط نشان دهنده وقوع مشابه با موج‌های گذشته است. اما XRP در حال ادامه مسیر صعودی خود است و اگر این روند در ماه آگوست ادامه یابد، قیمت XRP ممکن است به نقطه‌ای بالاتر از باند بولینجر بالا افزایش یابد و احتمالاً زمینه فراهم شود تا افزایش قابل توجه دیگری رخ دهد.

با توجه به مدت زمان رالی، XRP می‌تواند به طور حداکثر ۱۵,۵۴۴٪ یا حداقل ۱۹۵٪ افزایش یابد. افزایش ۱۵,۵۴۴٪ نسبت به قیمت فعلی ۰.۵۶ دلار به بالاترین قیمت جدید ۹۱ دلار منجر می‌شود. از طرف دیگر، افزایش ۱۹۵٪ نسبت به قیمت فعلی، قیمت XRP را به ۱.۱۶ دلار افزایش می‌دهد.

شرایط فعلی بازار نشان دهنده دو عامل است که ممکن است باعث صعود XRP تا ۱۵۵۴۴ درصد شود. یکی از این عوامل، پایان احتمالی دعوای SEC است که در حال حاضر در مرحله جبران خسارت در زمان انتشار قرار دارد. عامل دوم این است که اوج رالی XRP ممکن است هماهنگ با اوج روند صعودی باشد.

منبع: thecryptobasic.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های هوش مصنوعی در حالی که Nvidia گزارش‌های احضاریه DOJ را رد می‌کند، افزایش یافت

به گزارش زوم ارز، چندین توکن هوش مصنوعی (AI) که پس از انکار گزارش‌های انویدیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *