نهنگ‌ها ۴۵ میلیون تون‌کوین خریدند! هدف ۱۰ دلاری بالاخره محقق می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی هفته گذشته، ارز دیجیتال تون‌کوین (TON) در کانون توجه نهنگ‌های بازار قرار گرفته است. داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که نهنگ‌ها در این مدت، بیش از ۴۵ میلیون تون‌کوین به ارزش ۳۴۶.۵ میلیون دلار را خریداری کرده‌اند.

در این میان، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این پروتکل نیز اخیرا به ۷۰۰ میلیون دلار رسیده که می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای رسیدن دوباره قیمت به سقف تاریخی ۸.۲۴ دلار عمل کند.

همچنین گفتنی است، عملکرد تون‌کوین طی ماه گذشته از ارزهای دیجیتال بزرگی نظیر بیت‌ کوین و اتریوم بهتر بوده است. در حالی که قیمت بیت کوین طی این مدت ۹ درصد کاهش یافته، تون‌کوین افزایش قیمت بیش از ۱۶ درصدی را تجربه کرده است. در حال حاضر، TON هشتمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار محسوب می‌شود.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، تون‌کوین همچنین موفق شده تأییدیه کمیته تنظیم مقررات خدمات مالی قزاقستان (AFSA) را دریافت کند. از طرفی، پروژه‌هایی که در شبکه اصلی تون‌کوین راه‌اندازی شده‌اند، در حال گسترش و پیشرفت هستند.

خرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON


طی چند ماه گذشته، شبکه تون‌ شاهد ظهور پروژه‌های موفقی مانند نات‌کوین و همستر‌ کامبت بوده است. ادغام این اکوسیستم با تلگرام نیز آن را در جایگاهی متفاوت قرار داده است.

علی‌رغم رشد چشمگیر قیمت تون‌کوین طی چند ماه گذشته، تحلیلگران معتقدند که این تازه اول راه است و در ادامه، رشد بیشتری را برای این رمزارز شاهد خواهیم بود.

به گفته آنها، با اجرای پروژه‌های نوآورانه‌تر و افزایش تقاضا برای تون‌کوین، امکان ثبت سقف‌های تاریخی جدید وجود دارد. در صورت شکست مقاومت ۸.۲۴ دلار (سقف‌ تاریخی فعلی)، قیمت TON به سمت هدف ۱۰ دلار حرکت خواهد کرد.




درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

کد ۲۰۰ هزار سکه‌ای مأموریت سینما تپ سواپ – ویدیو اول تا چهارم

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ (TapSwap) بزرگترین جامعه کاربران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *