به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

نهنگ‌ها به انباشت تون کوین روی آورده‌اند؛ امیدی به رشد هست؟

قیمت تون کوین در یک رنج محکم قرار دارد و بسیاری از تحلیلگران نمی‌دانند این رنج از کدام سمت شکسته‌ می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد نهنگ‌های TON در هفته گذشته به انباشت آن ادامه دادند.

فهرست عناوین

خلاصه خبر

  • داده‌های آنچین نشان می‌دهد جریان خالص هولدرهای بزرگ تون‌ کوین در ۷ روز گذشته ۳۱٬۰۰۰ درصد رشد داشته است.
  • تون کوین در یک رنج محدود در نوسان است اما احساسات نزولی هولدرهای آن به طور قابل‌توجهی بالا است.

به گزارش بی‌این‌ کریپتو، قیمت تون کوین

TON:


از ۱۵ ژوئن (۲۴ خرداد) در یک رنج محدود در حال نوسان بوده است. به عبارت دیگر TON در سطح ۸.۱۶ دلار با مقاومت محکمی روبه‌رو شده و در محدوده ۶.۱۶ دلار حمایت قوی دارد. در زمان نگارش این تحلیل il قیمت تون کوین در محدوده ۷.۳ دلار قرار داشت. در حالی که اکثر معامله‌گران مطمئن نیستند قیمت TON از کدام طرف این رنج خارج می‌شود؛ نهنگ‌های تون کوین به خرید بیشتر آن مشغول شده‌اند.

نهنگ‌های تون کوین در حال خرید TON هستند

داده‌های سایت IntoTheBlock نشان می‌دهد که جریان خالص هولدرهای بزرگ تون کوین در ۷ روز گذشته بیش از ۳۱٬۰۰۰ درصد رشد داشته است.

نهنگ‌ها یا هولدرهای بزرگ به آدرس‌های گفته می‌شود که بیش از ۰.۱ درصد از عرضه در گردش توکن‌ها را در اختیار دارند. جریان خالص هولدرهای بزرگ یک توکن، تفاوت مقدار توکن‌های خریده‌شده توسط این هولدرها را با مقدار توکن‌های فروخته‌شد آن‌هاه در یک بازه مشخص اندازه‌گیری می‌کند.

زمانیکه این شاخص رشد می‌کند، به عنوان یک سیگنال صعودی تلقی می‌شود زیرا نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال انباشت یک توکن هستند. در طرف مقابل کاهش این شاخص نشان می‌دهد نهنگ‌ها در حال فروش یک توکن هستند. از آنجا که این اتفاق می‌تواند به افزایش فشار فروش و کاهش قیمت توکن‌ها منجر شود، یک سیگنال نزولی تلقی می‌شود.

جریان خالص به کیف پول نهنگ‌های تون کوین

با این حال به نظر می‌رسد همه معامله‌گران با نهنگ‌ها موافق نیستند. در واقع بخش بزرگی از بازار مشتقات تون کوین انتظار دارند قیمت TON کاهش پیدا کند. این موضوع را می‌توان از فاندینگ ریت منفی تون‌ کوین که از ۱۵ ژوئن (۲۴ تیر) ادامه داشته، برداشت کرد. در زمان نگارش این تحلیل فاندینگ ریت TON منفی ۰.۰۲ درصد است.

فاندینگ ریت تون کوین

فاندینگ ریت مکانیسمی است که در قراردادهای فیوچرز از آن استفاده می‌شود تا از نزدیک ماندن قیمت دارایی‌ها در این قراردادها به قیمت آن در بازار اسپات اطمینان حاصل شود. زمانی که فاندینگ ریت یک دارایی در محدوده منفی قرار دارد، معامله‌گران بیشتری پوزیشن شورت (فروش) باز می‌کنند. این امر نشان می‌دهد که معامله‌گران بیشتری انتظار دارند قیمت تون ‌کوین کاهش پیدا کند.

تحلیل قیمت تون کوین

شاخص حرکت جهت‌دار تون‌ ‌کوین (DMI) نشان می‌دهد که هرچند قیمت آن در یک رنج محدود در نوسان است، احساسات نزولی هولدرهای آن به طور قابل‌توجهی بالا است. دلیل آن هم این است که اندیکاتور DI- در شاخص مذکور بالاتر از اندیکاتور DI+ قرار دارد.

تحلیل قیمت تون کوین

شاخص DMI قدرت و جهت ترند قیمتی یک دارایی را نشان می‌دهد. زمانیکه اندیکاتورهای آن به این شکل در بیایند، نشان‌ می‌دهد که تحرکات نزولی یک دارایی از تحرکات صعودی آن بیشتر هستند.

به عبارت دیگر فشار فروش TON بیشتر از فشار خرید آن است و ممکن است روی کاهش قیمت این ارز دیجیتال تاثیر بگذارد. در این صورت قیمت تون کوین ممکن است به زیر ۷ دلار برسد و تا محدوده ۶.۹۳ دلار کاهش یابد.

نمودار روزانه قیمت تون‌ کوین

با این حال اگر فشار خرید تون کوین افزایش یابد، قیمت آن می‌تواند دوباره به ۸.۳۲ دلار برسد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تحلیل تون کوین امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل تون کوین نشان می‌دهد که بسته شدن کندل قیمت این ارز دیجیتال در زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *