به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

نشانه هایی از بهبود و رونق را در ریپل مشاهده میکنیم، اما چرا؟

نشانه هایی از بهبود و رونق را در ریپل مشاهده میکنیم، اما چرا؟

به گزارش زوم ارز،

  • XRP ریپل در هفته گذشته بیش از ۲۶ درصد افزایش یافت و از ۰.۵۶۸۲ دلار گذشت.
  • احساس بازار XRP در بحبوحه پیش بینی بحث تسویه حساب SEC در ۱۸ جولای مثبت می شود.

هنگامی که بازار جهانی ارزهای رمزی به سمت رشد حرکت می‌کند، ارز دیجیتال XRP ریپل نشانه‌های قدرتمندی از بازگردانی می‌دهد که با بهبود حس وضعیت بازار و پیش‌بینی‌های مرتبط با تغییرات آینده‌ی کمیته ارزش‌های بورسی آمریکا (SEC) تقویت شده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

با توجه به پیش‌بینی‌های مردم در مورد جلسه تسویه حساب آینده SEC که باید در تاریخ ۱۸ جولای برگزار شود، احساسات بازار نسبت به XRP به طور چشمگیری بهبود یافته است. احتمال وجود یک توافق پایدار بین SEC و ریپل که ممکن است به حل اختلافات قانونی بلندمدت منجر شود و موانع نظارتی مهمی برای XRP را از بین ببرد، مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین، استراتژی های تازه از سوی شرکت Ripple Labs، از جمله تغییرات در ورودی سرمایه و احتمال بازگشت به پلتفرم هایی مانند Robinhood، امیدواری و اعتماد بیشتر به بازار را تحریک کرده است. اعلان اخیر از سوی گروه CME درباره تعیین نرخ مرجع برای XRP، می‌تواند علاقه بیشتر نهادها را به دارایی دیجیتال تحریک کند.

نمودار قیمت ریپل (XRP) (منبع: TradingView)

در صورتی که XRP موفق به حفظ حرکت صعودی خود بالای سطح ۰.۵۳۲۱ دلار شود، احتمالاً با مقاومت فوری در سطح ۰.۶۱۳۹ دلار و سپس ۰.۶۴۷۶ دلار روبرو خواهد شد.

با این حال، در صورت عدم توانایی XRP در حفظ خود بالای سطح ۰.۵۳۲۱ دلار، ممکن است به سطوح پشتیبانی فوری در ۰.۵۰۱۲ دلار و سپس ۰.۴۸۹۷ دلار سقوط کند. این در نهایت می‌تواند منجر به کاهش قیمت بیشتر شود و XRP را به سمت سطح سالانه پایین تر خود، زیر ۰.۴۱۹۸ دلار، سقوط دهد.

همچنین، Ripple Labs با اهدای ۱ میلیون دلار به Commonwealth Unity Fund، یک کمیته اقدام سیاسی که از نامزدهای حامی رمزارز حمایت می‌کند، به تازگی مطرح شده است. این عمل به عنوان بخشی از تدابیر گسترده‌ای در جامعه ارزهای دیجیتال برای تأثیرگذاری بر فرآیندهای قانون‌گذاری، به ویژه در خصوص ارتباطات حیاتی درباره دارایی‌های دیجیتال، در نظر گرفته می‌شود.

منبع: thenewscrypto.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های هوش مصنوعی در حالی که Nvidia گزارش‌های احضاریه DOJ را رد می‌کند، افزایش یافت

به گزارش زوم ارز، چندین توکن هوش مصنوعی (AI) که پس از انکار گزارش‌های انویدیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *