به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

نزدیک شدن قیمت Stacks به 2 دلار، جریان ورودی را به بالاترین حد دو ماهه می رساند

نزدیک شدن قیمت Stacks به ۲ دلار، جریان ورودی را به بالاترین حد دو ماهه می رساند

به گزارش زوم ارز،“مقدار Stacks (STX) در حال بازگشت به نقطه‌ای است که پیش از تصاحب نشانگرهای نزولی بازار ارزهای دیجیتال این واحد قرار داشت.”

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

سرمایه‌گذاران وقتی پتانسیل دارایی‌ها را مشاهده می‌کنند، رفتار خود را تغییر می‌دهند و به همان شیوه‌ای که بازار عمل می‌کند، عمل می‌کنند.

قیمت STX پس از دو روز مثبت از خوش‌بینی سرمایه‌گذاران قرار است سود ببرد. اما، نرخ تامین مالی آلتکوین نشان می دهد که سرمایه گذاران هنوز شک دارند. احتمالاً این حالت در حال تغییر است زیرا نرخ پس از نوسان از منفی به مثبت تبدیل شده است.

این تغییر مثبت در نرخ تامین مالی نشان می‌دهد که بازار به سمت STX شتاب یافته است. نرخ مثبت سرمایه به طور عمومی نشان دهنده تمایل معامله گران به پرداخت حق بیمه برای مواقع طولانی است و این نشانگر افزایش خوش‌بینی آن‌ها است.

نرخ بودجه STX. منبع: Coinglass
STX CMF. منبع: TradingView

با توجه به CMF، افزایش جریان‌های ورودی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به دنبال رشد STX هستند و این افزایش سرمایه‌ورودی نشانه ای مثبت برای قیمت آینده STX محسوب می‌شود.

قیمت توکن STX در زمان نگارش این مقاله به قیمت ۱.۸۶ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۸ درصد افزایش یافته است. آلت‌کوین در حال آستانه شکستن مقاومت ۲.۰۰ دلاری قرار دارد. اگر حمایت ۱.۸۰ دلاری به عنوان سطح حمایتی ثابت محسوب شود، این امر امکان‌پذیر خواهد بود.

عوامل یادشده به افزایش طولانی‌تر یاد می‌دهند که ممکن است باعث رسیدن به دارایی کریپتو به بیش از ۲.۰۰ دلار شود. این می‌تواند به بازگرداندن سودهای از دست رفته در اثر خسارت اخیر کمک کند.

تحلیل قیمت STX. منبع: TradingView

اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند بعد از افزایش بیشتر قیمت، سود خود را ثبت کنند، احتمال اینکه افزایش قیمت متوقف شود و قیمت STX کاهش یابد تا حدی که حمایت ۱.۸۰ دلاری را از دست بدهد، و در نتیجه تنها به تثبیت و اعتبار نخواهد رسید، بلکه ممکن است به مرور زمان مسیر نزولی را در پیش گیرد.

منبع: beincrypto.com


بیشتر بخوانید

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های هوش مصنوعی در حالی که Nvidia گزارش‌های احضاریه DOJ را رد می‌کند، افزایش یافت

به گزارش زوم ارز، چندین توکن هوش مصنوعی (AI) که پس از انکار گزارش‌های انویدیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *