نرخ سوختگی شیبا 1072% افزایش می یابد، آیا شیبا برای مرحله بعدی آماده است؟

نرخ سوختگی شیبا ۱۰۷۲% افزایش می یابد، آیا شیبا برای مرحله بعدی آماده است؟

به گزارش زوم ارز، شیبا اینو (SHIB) اخیراً شاهد یک افزایش چشمگیر در میزان سوختگی خود بوده است. طی ۲۴ ساعت گذشته، این ارز دیجیتال با بیش از ۱۰۷۲ درصد افزایش مواجه شده است. بر اساس اطلاعات Shibburn، تعداد ۱۹,۷۶۱,۲۴۴ SHIB از تراکنش‌ها حذف شده است.

بررسی واقعیت مهم برای شیبا اینو

تا جایی که به ارز دیجیتال شیبا اینو مربوط می‌شود، هر تغییر کوچکی در معیارهای اصلی آن یک موقله بزرگ برای این ارز محسوب می‌شود. این قدرت ارز از میم کوین، که قیمت آن در چند هفته گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است، تضمین می‌شود. براساس آمار Cryptorank، شیبا اینو بیش از ۳۲ درصد از ارزش خود را در طول این ماه از دست داده است. این ارز از ابتدا تا انتهای ماه گذشته در محدوده قیمتی بسیار متفاوت، از حداقل ۰.۰۰۰۰۱۶۴۲ دلار تا حداکثر ۰.۰۰۰۰۲۶۲۷ دلار معامله شده است.

با افزایش دوباره قیمت سوختگی، شیبا اینو ممکن است در نهایت به مسیری وارد شود که ارزش خود را به سمت بهبود و رشد نشان دهد. در زمان نوشتن این مقاله، قیمت شیبا اینو به ۰.۰۰۰۰۱۷۰۸ دلار رسیده است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱.۷۸ درصد کاهش داشته است. پیشرفت نرخ سوختگی نشان می دهد که احتمالا در آینده ای نزدیک چیزهای مهمی برای توکن بروند.

اگرچه Shiba Inu در حال آخرین روزهای ماه ژوئن را با نزولی به پایان می‌برد، اما به نظر می‌رسد که انتظارات برای ماه جولای بسیار خوب است. با توجه به داده‌های تاریخی، Shiba Inu در دو بار گذشته این ماه را با روند مثبتی به پایان رسانده است. احتمالاً پس از این کاهش اندک، این توکن می‌تواند در ماه آینده رشد خود را ادامه دهد.

از آنجایی که Shiba Inu در تلاش برای افزایش ارزش خود است، به برنامه‌های کلیدی در اکوسیستم خود اشاره می‌کند. شیباریوم، یک صرافی برای افزایش تقاضای SHIB استفاده می‌شود.

با توجه به اطلاعات بازار، افزایش چشمگیری در تعداد قراردادهای مستقر در پروتکل مشاهده شده است، که این نشان می‌دهد برنامه‌های کاربردی بیشتری در حال ورود به اکوسیستم باز می‌کنند.

با گذر زمان، این و دیگر نقاط عطف Shibarium ممکن است منجر به افزایش قیمت Shiba Inu شوند.


درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

کاهش قیمت ریپل: آیا سرمایه گذاران باید این فرصت را برای خرید به عنوان یک شانس مشاهده کنند؟

کاهش قیمت ریپل: آیا سرمایه گذاران باید این فرصت را برای خرید به عنوان یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *