مهاجرت معامله‌گران از بازار بیت‌کوین به کاسپا! رکوردشکنی‌ KAS تا کجا ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال به نام جیم (Jim)، در تحلیل اخیر خود به پتانسیل بالای کاسپا (KAS) اشاره کرده است. این ارز دیجیتال علی‌رغم ثبات قیمتی طولانی‌مدت در محدوده ۰.۱۴ دلار، اکنون در حال ثبت رکوردهای جدید است و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.
بر اساس داده‌های بازار، کاسپا در تاریخ ۳۰ ژوئن با رسیدن به محدوده قیمتی ۰.۱۹۷۶ دلار، بالاترین رکورد تاریخی خود را به ثبت رساند.

خرید سریع KAS!
فقط با 10 هزار تومان KAS را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید KAS


به گفته جیم، کاسپا از نظر ارزش بازار، پتانسیل رسیدن به سطوحی مشابه با دارایی‌های برتر، مانند کاردانو و اتریوم را دارد. تحلیل او به بررسی ارزش بازاری که کاسپا می‌تواند به آن دست یابد، می‌پردازد. او با اشاره به ارزش بازار ۹۰ میلیارد دلاری کاردانو در گذشته، پیش‌بینی می‌کند که کاسپا نیز به طور مشابه می‌تواند به این سطح دست یافته و به طور همزمان به قیمت ۴ دلار برسد.
یکی از نکات کلیدی در تحلیل جیم، توانایی این رمزارز برای جذب سرمایه‌گذاران بیت‌کوین است. او اشاره می‌کند که بسیاری از سرمایه‌گذاران، از جمله خود او، برای سرمایه‌گذاری در کاسپا، بیت‌کوین‌های خود را فروخته‌اند. این جابه‌جایی سرمایه نشان‌دهنده جذابیت منحصربه‌فرد کاسپا است.
جیم همچنین استدلال می‌کند که این ارز دیجیتال بیشتر از خود بیت کوین، با دیدگاه اصلی بیت‌کوین همسو است. به گفته او، کاسپا یک پول مقیاس‌پذیر و بدون دخالت دولت را ارائه می‌دهد و به عنوان یک سیستم پرداخت غیرمتمرکز در لایه پایه عمل می‌کند.
شبکه کاسپا با بیش از ده سال تحقیق متمرکز در مورد مقیاس‌پذیری بیت‌کوین و توسط محققان برجسته‌ای که در پروژه‌های بزرگی مانند اتریوم، کاردانو و ریپل نقش داشته‌اند، بنا شده است. این پیشینه تحقیقاتی گسترده نیز، اعتبار و پتانسیل رشد کاسپا را تقویت می‌کند.


منبع

کاپیتان آلت‌کوین



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

صعود قیمت ترون به اوج چند ماهه؛ رالی قیمت TRX همچنان ادامه خواهد داشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت ارز دیجیتال ترون (TRX) طی ۳۰ روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *