به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

معرفی ۳ آلت کوین ممکن است به خاطر راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم رشد کنند

تحلیلگران باور دارند که سه آلت کوین همبستگی بیشتری با اتریوم داشته و ممکن است با راه‌اندازی ETFهای اسپات آن‌ها به رشد خوبی برسند.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • یونی سواپ و پپه همبستگی خوبی با اتریوم دارند.
  • اتریوم نیم سرویس هم ممکن است از راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم سود کند.

به گزارش بی‌این کریپتو، بعضی از آلت کوین‌ها همبستگی بیشتر با اتریوم دارند و به نظر می‌رسد از تایید ETFهای اسپات اتریوم بیشتر سود می‌کنند.

۱. یونی سواپ

یونی سواپ

UNI:


بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال است و استخرهای نقدینگی زیادی در در شبکه اتریوم دارد. به همین خاطر همبستگی آن با قیمت اتریوم زیاد است. قیمت یونی سواپ در زمان نگارش این تحلیل در محدوده ۷.۵۷ درصد قرار داشت. کاهش ۲۱.۳۱ درصدی آن از ابتدای ماه نشان می‌دهد که فرصت خرید خوبی دارد. علاوه بر این انباشت یونی سواپ توسط نهنگ‌ها افزایش یافته است.

انباشت یونی سواپ توسط نهنگ‌ها

اندیکاتور Awesome Oscillator (یا AO) هم نشان می‌دهد که یونی سواپ ممکن است به زودی به روند نزولی‌اش پایان بدهد. در این صورت UNI باید با مقاومت ۸ دلار دست‌وپنجه نرم کند. عبور از این مقاومت هم یونی سواپ را به مقاومت‌های جدید ۹.۴۰ دلار و یا ۱۰.۰۳ دلار خواهد رساند.

نمودار قیمت یونی سواپ

با این حال اگر قیمت اتریوم

ETH:


خیلی رشد نکند، قیمت یونی سواپ هم حرکت صعودی جدیدی آغاز نخواهد کرد. در این صورت احتمال کاهش قیمت این آلت کوین تا سطح ۶.۷۶ دلار وجود دارد.

۲. پپه

پپه یک میم کوین است و معاملات آن برای سرمایه‌گذارانی مناسب است که به شدت ریسک‌پذیر هستند. پپه

PEPE:


اخیراً توانست از کانال نزولی‌اش خارج شود و خود را به محدوده ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار برساند. با این حال پپه دوباره تا محدوده ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار کاهش یافت و به نوسانات محدود خود ادامه می‌دهد. با این حال اندیکاتور انباشت/توزیع (A/D) نشان می‌دهد که فشار خرید پپه افزایش یافته‌ است.

علاوه بر این شاخص RSI این آلت کوین در نزدیکی محدوده خنثی قرار دارد و احساسات صعودی هولدرهای آن را تایید کرده است. در نتیجه اگر اتریوم بتواند خود را به محدوده ۴٬۰۰۰ دلار برساند،پپه هم ممکن است با حرکت صعودی قوی مواجه شده‌ و برای شروع خود را به سطح ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار برساند.

نمودار قیمت پپه

۳. اتریوم نیم سرویس (ENS)

بعد از انتشار اخبار مربوط به ETFهای اسپات اتریوم، قیمت اتریوم نیم سرویس

ENS:


افزایش یافت و به محدوده ۲۸.۳۵ دلار رسید. سپس شرکت بیت‌وایز (Bitwise) اعلام کرد که از اتریوم نیم سرویس برای هر یک از آدرس‌هایش استفاده می‌کند تا ذخایرش شفاف‌تر شوند. بیت‌وایز تاکید کرده است:

این شفافیتی است که ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند. در این صورت همه می‌توانند ذخایر بیت‌وایز را مشاهده کنند.

از لحاظ تکنیکال، قیمت اتریوم نیم سرویس صعودی است و به تشکیل کف‌های بالاتر ادامه داده‌ است. شاخص مکدی ENS هم مثبت است و سیگنال صعودی کوچکی را برای این آلت کوین ایجاد کرده است. اگر این شرایط ادامه داشته باشد، اتریوم نیم سرویس ممکن است از مقاومت ۳۰ دلار عبور کرده و خود را به محدوده ۳۴.۳۲ دلار برساند. با این حال عدم عبور از این مقاومت سربار، باعث می‌شود اتریوم نیم سرویس تا محدوده ۲۶.۶۱ دلار کاهش یابد.

نمودار قیمت اتریوم نیم سرویس



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن لاست داگز (WOOF) در صرافی‌ها لیست می‌شود

بازی تلگرامی لاست داگز که حدود یک ماه پیش در اکوسیستم نات کوین راه‌اندازی شده‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *