به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

معرفی ۲ آلت کوین که از نظر تکنیکال در شرایط خوبی قرار دارند

تحلیلگران باور دارند که ۲ آلت کوین بزرگ از نظر تکنیکال در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارند و ممکن است در روزهای آینده رشد کنند.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • به نظر می‌رسد فچ ای‌آی در شرایط خوبی قرار دارد.
  • احتمال رشد سویی نیز وجود دارد.

به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین در هفته قبل با رشد نسبتاً خوبی روبه‌رو شد و توانست به محدوده ۶۰٬۰۰۰ دلار نزدیک شود. این ارز دیجیتال در حال حاضر بخشی از رشدش را از دست داده‌ است. با این حال تحلیلگران باور دارند که ۲ آلت کوین زیر در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارند.

۱. فچ ای‌آی

فچ ای‌آی

BTC:


در حال تشکیل یک الگوی سر و شانه معکوس است که با شکست و بسته‌ شدن‌ کندل آن بالای ۱.۵۱ دلار تکمیل می‌شود.

نمودار روزانه فچ ای‌آی

اگر این اتفاق بیفتد، آلت کوین مذکور می‌تواند روند صعودی جدیدی را آغاز کند. هدف الگوی آن هم سطح ۲.۳۲ دلار است. با این حال فروشندگان ممکن است با تمام توان از سطوح ۱.۸۶ و ۲.۲۰ دلار دفاع کنند.

بر خلاف این فرض اگر قیمت فچ ای‌آی بعد از رسیدن‌ به مقاومت سربار مذکور کاهش یابد و به زیر متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۱.۲۳ دلار) برسد، احتمالاً برای مدت بیشتری در رنج ۱.۵۱ تا ۱ دلار می‌ماند.

نمودار ۴ ساعته فچ ای‌آی

در تایم فریم ۴ ساعته، این آلت کوین به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای برگشته‌ و نشان داده‌ که معامله‌گران در حال برداشت سود خود در سطح ۱.۵۱ دلار هستند. اگر حمایت این محدوده از دست برود، نشان می‌دهد که خریداران فچ ای‌آی در حال خروج از بازار هستند. در این صورت احتمال کاهش قیمت فچ ای‌آی تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای وجود دارد. این محدوده اهمیت زیادی برای خریداران دارد چون با شکسته‌ شدن‌ حمایت آن، قیمت FET به ۱ دلار می‌رسد.

اگر خریداران فچ ای‌آی بخواهند کنترل بازار را در دست بگیرند، باید از میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای دفاع کرده و آن را به بالای ۱.۴۵ دلار برسانند. در این صورت احتمال رشد این توکن تا ۱.۵۱ تقویت می‌شود.

۲. سویی

خریداران سویی در تلاش هستند کف و اوج بالاتری ایجاد کرده و روند آن را تغییر دهند.

نمودار روزانه قیمت سویی

در تایم فریم یک روزه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۹۲ دلار) رشد کرده است. علاوه بر این شاخص RSI هم در نزدیکی محدوده اشباع خرید وجود دارد. این امر نشان می‌دهد فشار خرید سویی بیشتر از فشار فروش آن است. در نتیجه اگر قیمت این آلت کوین به بالای مقاومت ۱.۱۱ تا ۱.۱۸ دلار برسد، در ادامه می‌تواند تا سطح ۱.۴۴ دلار رشد کند.

در مقابل اگر قیمت سویی بعد از برخورد به مقاومت سربار خود به شدت کاهش یابد، نشان می‌دهد که فشار فروش زیادی در سطوح بالا دارد.‌ در این صورت SUI ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۸۴ دلار) کاهش یابد.

نمودار ۴ ساعته سویی

فشار فروش سویی احتمالاً در ۱.۱۱ تا ۱.۱۸ دلار رشد می‌کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای در تایم فریم ۴ ساعته اهمیت زیادی دارد. رشد سویی بعد از برخورد به این حمایت، نشان می‌دهد که احتمال عبور آن از مقاومت سربار افزایش یافته‌ است.

با این حال اگر سویی کاهش یافته‌ و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که برداشت سود معامله‌گران شروع شده‌ است. در این صورت احتمال کاهش قیمت سویی تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای وجود دارد. با از دست رفتن‌ حمایت مذکور، قیمت این آلت کوین احتمالاً به ۰.۸۶ دلار می‌رسد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

فصل اول همستر کامبت ۳ روز دیگر به پایان می‌رسد

کوثر ایزک شیریان تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *