معرفی بهترین سریال های نتفلیکس به انتخاب منتقدان و تماشاگران

نتفلیکس یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده محتواست که در سال‌های اخیر با استقبال ویژه‌ای از سمت کاربران مواجه شده و خود نیز نقش مهمی در حوزه سرگرمی ایفا می‌کند. این شرکت در سال‌های اخیر به یکی رقبای سرسخت کمپانی‌های تولیدکننده فیلم و سریال تبدیل شده و با ساخت محتوا در ژانرهای مختلف، توانسته حجم بالایی از کاربران با سلایق مختلف را جذب کند. البته که کاربران ایرانی برای استفاده از محتواهای این پلتفرم باید نسبت به خرید گیفت کارت نتفلیکس و یا اشتراک آن اقدام کنند.

بهترین سریال های نتفلیکس که تعداد آن‌ها کم هم نیست، بر اساس نمره IMDB، استقبال طرفداران، میزان فروش در سینما و… تعیین می‌شوند؛ البته با اینکه تعداد سریال‌های باکیفیت این پلتفرم، بسیار زیاد است، اما فقط تعداد محدودی از آن‌ها توانسته‌اند در قلب اکثر بیننده‌ها جا باز کنند و به فروش جهانی برسند.

ممکن است که تعداد بالای سریال‌های Netflix و بازخورد متفاوت آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی شما را سردرگم کرده و انتخاب درست آن‌ها زمان زیادی از شما بگیرد. به همین دلیل، برای اینکه بدون اتلاف وقت سریال‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید، باید ابتدا لیستی از بهترین سریال‌های این شبکه را داشته باشید. در ادامه این مطلب بهترین سریال‌های را بر اساس نمره IMDB و نظرات منتقدان و تماشاگران معرفی می‌کنیم تا بیشتر از پیش با آن‌ها آشنا شده و بر اساس سلیقه خود مناسب‌ترین گزینه‌ها را در اولویت قرار دهید.

بهترین سریال‌های نتفلیکس در ژانرهای مختلف

معمولاً هنگامی که عاشقان فیلم و سریال اشتراک نتفلیکس را تهیه می‌کنند، ابتدا با این سوال مواجه می‌شوند که بهترین سریال نتفلیکس کدام است؟ طبیعتاً در میان سریال‌های متنوع نتفلیکس و ژانرهای متفاوت آن‌ها نمی‌توان به‌راحتی بهترین گزینه را انتخاب کرد. ازآنجایی‌که سلیقه افراد در حوزه سریال کاملاً متفاوت است، باید بر اساس فاکتورهای معتبری مانند نمره IMDB، یک لیست کامل ارائه کرد تا مخاطبان بر اساس سلیقه خود آن‌ها را اولویت‌بندی کنند.

در تاریخ نتفلیکس سریال‌های مختلفی بر روی پرده سینما رفته‌اند، اما تعدادی از آن‌ها توانسته‌اند میلیون‌ها بیننده را از سراسر جهان مجذوب خود کنند. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های نتفلیکس هستند که در سایت IMDB نمره خوبی کسب کرده‌اند و از نگاه منتقدین و تماشاگران محبوبیت بالایی دارند.

سریال آخرین رقص (The Last Dance)

کارگردان: جیسون هیر

بازیگران: مایکل جردن، اسکاتی پیپن، فیل چکسون

تعداد قسمت‌ها: ۱۰

وضعیت: اتمام سریال

میانگین امتیازات: 9.1

«سریال The Last Dance یا آخرین رقص، یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه نتفلیکس است که در سال 2020 توسط جیسون هیر ساخته شد. داستان این فیلم مربوط به زندگینامه مایکل جردن نابغه دنیای بسکتبال است که با توجه به محبوبیت زیاد این بازیکن در سراسر جهان، شهرت سریال به‌سرعت مرزهای جهانی را طی کرد و به تمام کشورهای دنیا رسید.»

The Last Dance در 10 قسمت ساخته شد و علاوه بر مایکل جردن، بازیگران دیگری مانند اسکاتی پیپن و فیل جکسون ایفای نقش کردند. کسب نمره 9.1 در IMDB و استقبال بسیار بالای تماشاگران، می‌تواند به خوبی نشان دهد که این سریال توانسته در جلب رضایت کاربران موفق عمل کند.

جیسون هیر، این سریال را در 10 قسمت به اتمام رساند؛ به همین دلیل می‌توان آن را در لیست بهترین مینی سریال‌های نتفلیکس هم جای داد.

سریال وقتی آن‌ها ما را می‌بینند (When They See Us)

کارگردان: ایوا دوورنی

بازیگران: آسانته بلک، کالل هریس

تعداد قسمت‌ها: ۴

وضعیت: اتمام سریال

میانگین امتیازات: ۸/۹

سریال وقتی آن‌ها ما را می‌بینند، یکی دیگر از مینی سریال‌های محبوب شبکه نتفلیکس به شمار می‌آید که ایوان دوورنی آن را بر اساس یک داستان واقعی ساخته است. سال 2019 ایوان دوورنی به همراه جولیان بریس دست به قلم شدند و یکی از حوادث واقعی و عجیب کشور آمریکا را در قالب یک مینی سریال 4 قسمتی نوشتند.

«سریال When They See Us یک نمایش به‌شدت دلهره‌آور و دردناک است که داستان چند جوان سیاهپوست را روایت می‌کند. داستان سریال از جایی شروع می‌شود که چند جوان سیاهپوست که در نیمه شب در یکی از پارک‌های نیویورک هستند زنی را می‌بینند که مورد تعرض قرار گرفته است. پلیس نیویورک در تحقیقات خود به این جوانان مشکوک شده و طی یک اعتراف اجباری آن‌ها را به‌عنوان متهم به دادگاه می‌فرستد.»

اگر می‌خواهید یک سریال جنایی کاملاً متفاوت با نمره بسیار عالی 8.9 ببینید، بدون شک When They See Us بهترین گزینه مورد نظر است. همچنین در این سریال بازیگرانی مانند آسانته بلک و کالل هریس به‌خوبی ایفای نقش کرده‌اند که مهارت بالا و سازگاری آن‌ها با نقش خود، جذابیت سریال را بالاتر می‌برد.

سریال تاریک (Dark)

کارگردان: باران بو اودار

بازیگران: لوئین هوفمان، اولیور مازوچی

تعداد قسمت‌ها: ۲۶ (۳ فصل)

وضعیت: اتمام سریال

میانگین امتیازات: ۸/۸

بعد از معرفی دو مینی سریال محبوب و پرطرفدار، نوبت به یکی از خاص‌ترین سریال‌های تاریخ سینما می‌رسد؛ سریال دارک یک سریال آلمانی زبان است که باران بو اودار در سال 2017 کارگردانی و نویسندگی آن را به طور کامل بر عهده گرفت. همچنین بازیگرانی مانند لوئین هوفمان و اولیور مازوچی بازی درخشانی را در این سریال به نمایش گذاشتند. سریال دارک در ژانر علمی تخیلی و معمایی ساخته شد و سه فصل کامل (26 قسمت) بیننده‌ها را پای تلویزیون میخکوب کرد.

«داستان سریال دارک از جایی شروع می‌شود که چند کودک شهر ویندون به طور اتفاقی ناپدید می‌شوند. بعد از وقوع این اتفاق پدر یوناس (یکی از کودکان) خودکشی می‌کند و همچنین یک غار مرموز پیدا می‌شود؛ تمام این اتفاقات باعث می‌شود که چند خانواده مسافر زمان شوند.»

سریال دارک از آن دسته سریال‌های برجسته نتفلیکس است که درک آن برای بیننده مقداری سخت است؛ به همین دلیل احتمال دارد که بعد از اتمام سریال، یک بار دیگر آن را از اول تماشا کنید. امتیاز بسیار عالی 8.8 در IMDB باعث می‌شود که این سریال، در صدر بهترین‌های نتفلیکس قرار بگیرد.

سریال نارکس (Narcos)

کارگردان: آندرس بایز

بازیگران: پدرو پاسکال، لیزبت عدن، واگنر مورا

تعداد قسمت‌ها: ۳۰ (۳ فصل)

وضعیت: اتمام سریال

میانگین امتیازات: ۸/۸

سال 2015 آندرس بایز، سریال نارکس را در 3 فصل (30 قسمت) ساخت. نویسندگی سریال بر عهده کریس برانکاتو بود و بازیگرانی مانند پدرو پاسکال، لیزبت عدن و واگنر مورا با بازی درخشان خود، جذابیت سریال را بیشتر از پیش کردند.

«پابلو اسکوبار در دنیای واقعی یک خلافکار بسیار بزرگ مواد مخدر بود که از آن به‌عنوان سلطان کوکائین دنیا یاد می‌کردند. اگر می‌خواهید با زندگی واقعی این خلافکار و نحوه به قدرت رسیدن آن آشنا شوید، تحت هیچ شرایطی سریال جذاب نارکس (Narcos) را از دست ندهید. این سریال، داستان زندگی پابلو اسکوبار را به نمایش می‌گذارد که دولت آمریکا مامور خود را به کلمبیا می‌فرستد تا او را دستگیر کند.»

تنش و هیجان سریال به‌قدری بالاست که از دیدن تمام 30 قسمت آن، نهایت لذت را تجربه می‌کنید. در واقع اخذ نمره 8.8 از IMDB به‌خوبی نمایانگر جذابیت بالای سریال نارکس است.

سریال آینه سیاه (Black Mirror)

کارگردان: اوون هریس

بازیگران: دانیل لاپائین، هانا جان

تعداد قسمت‌ها: ۲۲ (۵ فصل)

وضعیت: اتمام سریال

میانگین امتیازات: ۸/۸

سریال آینه سیاه (Black Mirror) یکی دیگر از بهترین سریال‌های نتفلیکس است که ساخت آن از سال 2011 توسط اوون هریس آغاز شد. نوشتن فیلمنامه این سریال بر عهده چارلی بروکر و جسی آرمسترانک بود که توانستند به بهترین شکل ممکن ایده ابتدایی فیلم را پیدا سازی کنند.

سریال آینه سیاه در 5 فصل (22 قسمت) ساخته شد و توانست نمره بسیار عالی 8.8 را از IMDB بگیرد. همچنین بازی درخشان دانیل لاپائین و هانا جان از دیگر نقاط مثبتی است که جذابیت این سریال را بیشتر می‌کند.

«داستان سریال Black Mirror درباره رابطه انسان و تکنولوژی است. در واقع این سریال در هر قسمت چهره تاریک انسان و معایب تکنولوژی را به شکلی جذاب و دیدنی نمایش می‌دهد.»

سریال بوجک هورسمن (Bojack Horseman)

کارگردان: امی وینفری

بازیگران: ویل آرنت، ایمی سداریس، الیسون بری

تعداد قسمت‌ها: ۷۷ (۶ فصل)

وضعیت: اتمام مجموعه

میانگین امتیازات: ۸/۷

در ادامه معرفی سریال‌های Netflix به یکی از متفاوت‌ترین سریال‌هایی می‌رسیم که ساخت آن در سال 2014 آغاز شد و در 77 قسمت (6 فصل) به اتمام رسید. ایمی وینفری کارگردانی این سریال را بر عهده داشت و رافائل باب و وکسبرگ فیلمنامه جذاب آن را نوشتند.

«داستان این سریال، زندگی یک انسان اسب نما را روایت می‌کند که زمانی ستاره تلویزیون بوده و اکنون دوران افول خود را سپری می‌کند. شخصیت اصلی داستان برای اینکه محبوبیت خود را برگرداند، کارهای مختلفی انجام می‌دهد؛ اما در این مسیر با مشکلاتی نیز مواجه می‌شود. با اینکه سریال Bojack Horseman در بسیاری از مواقع شما را می‌خنداند، اما ناخودآگاه شما را در غم عجیبی غرق می‌کند.»

ساخت این سریال آن‌قدر حرفه‌ای انجام شده است که توانست نمره 8.7 را از IMDB دریافت کند. همچنین ایفای نقش ویل آرنت، ایمی سداریس و الیسون کیفیت سریال را حسابی بالا برده است.

اگر قصد گرفتن گیفت کارت نتفلیکس رایگان را دارید تا بتوانید از محتوای این پلتفرم استفاده کنید، می‌توانید از محتوای منتشر شده در وبلاگ ایرانیکارت استفاده کنید.

سریال تاج (The Crown)

کارگردان: بنیامین کارون، فیلیپ مارتین

بازیگران: کلر فوی، مت اسمیت، ونسا کربی

تعداد قسمت‌ها: ۶۰ قسمت

وضعیت: پایان فصل چهارم

میانگین امتیازات: ۸/۶

سریال تاج که 4 فصل (60 قسمت) آن ساخته شده است و طرفداران آن باید منتظر فصل‌ 5 باشند؛ بنیامین کارون و فیلیپ مارتین در سال 2016 اولین فصل سریال The Crown را به کمک نویسنده ماهری به اسم پیتر مورگان تولید کردند. اگر عاشق سریال‌های تاریخی مانند گیم آف ترونز هستید، حتما از تماشای این سریال جذاب نیز لذت خواهید برد.

«سریال The Crown درباره زندگی الیزابت دوم و ماجراهای خانواده سلطنتی است که اتمسفر حاکم بر سریال، شما را به آن دوران می‌برد.»

درست است که ساخت این سریال هزینه زیادی روی دست تهیه‌کنندگان گذاشت؛ اما در همان روزهای آغازین توانست طرف‌داران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و حتی نمره بسیار عالی 8.6 را از IMDB بگیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت سریال تاج، بازی درخشان کلر فوی، مت اسمیت و ونسا کربی است.

سریال تسخیر شدگی عمارت هیل (The Haunting Of Hill House)

کارگردان: مایک فلنگن

بازیگران: میخیل هایسمان، کارلا گوجینو

تعداد قسمت‌ها: ۱۰

وضعیت: پایان فصل دوم

میانگین امتیازات: ۸/۶

سریال‌های خوب نتفلیکس زیاد هستند، اما تعداد بسیار کمی از آن‌ها در ژانر وحشت نمره بالای 8 را دریافت کرده‌اند. سریال تسخیر شدگی عمارت هیل (The Hunting Of Hill House) بهترین سریال نتفلیکس در ژانر وحشت به شمار می‌آید که توانست نمره بسیار عالی 8.6 را در IMDB دریافت کند.

مایک فلنگن نویسندگی و کارگردانی سریال The Hunting Of Hill House را بر عهده داشته و تاکنون توانسته دو فصل از سریال (10 قسمت) را به همراه تیم خود تولید کند؛ این سریال که ساخت آن از سال 2018 آغاز شده است، در دهه 90 میلادی روایت می‌شود.

«داستان این سریال درباره یک زن و شوهر است که به همراه 5 فرزند خود به یک عمارت قدیمی نقل مکان می‌کنند. مدتی پس از آغاز زندگی آن‌ها در این عمارت، مادر خانواده به طرز عجیبی خودکشی می‌کند. پس از سال‌ها و هنگامی که فرزندان خانواده هم بزرگ شدند، فرزند کوچک خانواده نیز خودکشی می‌کند.»

ساخت این سریال آنچنان جذاب و باکیفیت بود که بعد از پخش فصل اول طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرد. همچنین لازم به ذکر است که بازیگران اصلی داستان از جمله میخیل هایسمان و کارلا گوجینو تاثیر زیادی در جذابیت سریال داشته‌اند.

سریال گامبی وزیر (The Queens Gambit)

کارگردان: اسکات فرانک

بازیگران: آنیا تیلور جوی، بیل کمپ

تعداد قسمت‌ها: ۷

وضعیت: اتمام سریال

میانگین امتیازات: ۸/۶

عاشقان حوزه روانشناسی نباید تحت هیچ شرایطی سریال فوق‌العاده زیبای (The Queen’s Gambit) را از دست بدهند. سال 2020 بود که اسکات فرانک، کارگردانی و نویسندگی سریال گامبی وزیر را بر عهده گرفت و یک مینی سریال جذاب را در 7 قسمت تولید کرد.

سریال گامبی وزیر بر اساس رمانی با همین اسم ساخته شده و بعد از پخش در شبکه نتفلیکس در لیست پربیننده‌ترین سریال‌های این شبکه قرار گرفت. همچنین دریافت جایزه بهترین سریال و بهترین بازیگر نقش اول زن در مراسم گلدن گلوب، شهرت آن را چند برابر کرد. همچنین دریافت نمره 8.6 از سایت IMDB باعث شد که توجه افراد زیادی به آن جلب شود.

«سریال بسیاری زیبای The Queens Gambit به‌عنوان یکی از بهترین مینی سریال‌های نتفلیکس، داستان دختر جوانی به اسم بث را روایت می‌کند که بعد از فوت مادرش در یتیم خانه بزرگ شده است. بث بعد از مدتی به سرپرستی گرفته می‌شود، اما مسیر زندگی او را به سمت اعتیاد می‌برد. اکنون که بث به اعتیاد دچار شده است، متوجه می‌شود که در رشته شطرنج استعداد بسیار زیادی دارد.»

سریال The Queens Gambit با بازی درخشان آنیا تیلور جوی و بیل کمپ، تنها درمورد داستان یک دختر شطرنج باز نیست؛ بلکه در این سریال مسائل روان‌شناختی، اجتماعی و سیاسی به بهترین شکل ممکن بازگو شده‌اند.

سریال خانه کاغذی Money Heist

کارگردان: الکس رودریگو

بازیگران: آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو، میگل هران

تعداد قسمت‌ها: ۳۸

وضعیت: پایان فصل چهارم

میانگین امتیازات: ۸/۳

معرفی بهترین سریال‌های نتفلیکس را با جذاب‌ترین و پرطرفدارترین سریال چند سال اخیر به پایان می‌رسانیم. به‌جرئت می‌توان گفت که الکس رودریگو به‌عنوان کارگردان و آلکس پینا به‌عنوان نویسنده خانه کاغذی (Money Heist)، یک شاهکار بزرگ را در سال 2017 استارت زدند. در واقع سریال مانی هیست از لحاظ داستان، فیلمنامه، انتخاب بازیگر، قسمت‌های هیجان‌انگیز، داستان و… مخاطبان خود را به‌شدت غافلگیر کرد.

محبوبیت سریال خانه کاغذی در همان روزهای اول آن‌قدر بالا رفت که بسیاری از طرفداران از آن به‌عنوان یکی از بهترین سریال‌های تاریخ سینما یاد کردند. الکس پینا به همراه تیم فوق‌العاده خود، سریال مانی هیست را در 5 فصل به اتمام رساندند. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این سریال که این 5 فصل را در ذهن آن‌ها ماندگار می‌کند، بازی درخشان آلوارو مورته، اورسلا کوربرو، میگل اران، پدرو آلونسو، خائیمه لورنته و سایر بازیگرهای آن بود. با اینکه سریال خانه کاغذی نمره 8.3 را از IMDB دریافت کرد، اما اکثر مخاطبان آن اعتقاد دارند که این سریال لایق نمره بالاتری است.

داستان این سریال جذاب از جایی شروع می‌شود که پروفسور یک تیم بسیار عالی از خلافکارها جمع می‌کند و نقشه بزرگ‌ترین سرقت تاریخ اسپانیا را برنامه‌ریزی می‌کنند. در واقع نقشه سرقت به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که لحظه به لحظه سریال نفس را در سینه شما حبس می‌کند.

سخن پایانی

معمولاً افرادی که اکانت نتفلیکس و یا گیفت کارت خریداری کرده‌اند، در همان ابتدا با این سوال مواجه می‌شوند که بهترین سریال‌های نتفلیکس کدام‌ها هستند؟ درست است که تعداد سریال‌های این شبکه بسیار زیاد است، اما تنها تعدادی از آن‌ها به دلیل کیفیت بالا و محبوبیت زیادی که در بین تماشاگران دارند، نمره بالایی را در IMDB دریافت کرده‌اند. در این مطلب به طور کامل معرفی بهترین سریال‌های نتفلیکس را انجام دادیم تا با اطلاعات بیشتری برای دانلود سریال مورد علاقه خود اقدام کنید.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

فرق فری فایر با فری فایر مکس+ آشنایی با مزایا و معایب هرکدام

در ابتدای ارائه بازی Free Fire max بسیاری از افراد تصور داشتند که این دو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *