به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

مبارزه شیبا با فروشنده ها به روشی غیرمعمول، اما چگونه؟

به گزارش زوم ارز، SHIB، یک ارز مشهور با نام تمام شیبا، به شکلی بی‌مانند با خرسان مبارزه می‌کند. اخیراً، SHIB با کاهش قیمتی به محدوده ۰.۰۰۰۰۱۳۷۰ دلار رسیده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

روند فعلی شیبا اینو برای تماشا

با توجه به گزارش CoinMarketCap، SHIB در نمودار روزانه با کاهش ۵.۱۸٪ به ۰.۰۰۰۰۱۳۷۱ دلار مبادله شد. این نشان می دهد که سرمایه گذاران و تاجران Shiba Inu سرمایه گذاری های خود را از صرافی هایی از قبیل Binance، OKX و دیگران خارج کرده بودند. با این حال، واکنش آنها قابل توجه نیست، زیرا بازار در حال حاضر با افزایش نوسانات مشخص شده توسط ورود خرس های رمزارزی مواجه است.

با توجه به این واقعیت، شیبا اینو تغییرات غیرمعمولی در سطح هفته‌ای را تجربه می‌کند. در هفت روز گذشته، اینو با افزایش ۱۵.۷۵ درصدی مواجه شد. معامله‌گران این افزایش را به عنوان یک نشانه صعودی شناخته و فرصتی برای معاملات درون روزی روی میم‌کوین پیشنهاد می‌دهند که در مدت زمانی هفتگی تقویت یافته است.

با تعجب زیاد، حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۶ درصد رشد به مبلغ ۲۲۲ میلیون دلار افزایش یافت. این افزایش نشان‌دهنده تصمیم قاطع سرمایه‌گذاران است که می‌خواهند از اینکه Shiba Inu بر بازار نزولی غلبه کرده، مطمئن شوند. شکستن سقف ۰.۰۰۰۰۱۳۷۰ دلار باعث می‌شود که میم کوین به ۰.۰۰۰۰۱۳۷۵ دلار حرکت کند. همانطور که در گزارش قبلی U.Today اشاره شده بود، در طی چند روز آینده، احتمالاً معامله گران شاهد تجارت جانبی SHIB در بازه قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۳-۰.۰۰۰۰۱۵ دلار خواهند بود.

بطور کلی، شیب (SHIB) با وجود یک صعود جزئی، همچنان با چالش‌هایی روبرو است. این به خاطر این است که بورس همچنان به صورت کلی به عنوان یک بازار نزولی در نظر گرفته می‌شود.

بایننس ۱۳۵ میلیارد SHIB جابه‌جا می‌کند

در میان نوسانات اخیر در بازار، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، ۱۳۵ میلیارد توکن SHIB را منتقل کرد. این انتقال، یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌ها در تاریخ، به‌عنوان توزیع مجدد وجه در جایگاه برداشت بزرگ قرار گرفت.

معمولا، تخصیص دوباره وجوه به منظور افزایش نقدینگی انجام می‌شود. به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان توکن SHIB، این انتقال می‌تواند به عنوان بخشی از راهبرد بایننس در استفاده از دارایی‌های SHIB خود مدنظر قرار گیرد. همچنین، احتمالا بایننس به منظور موازنه‌ی کشو کردن و واریز آسان، ذخایر خود از SHIB را بررسی و توسعه دهد.

منبع: u.today


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

آماده افزایش 50٪ قیمت فانتوم هستیم، سطوح کلیدی برای تماشا

آماده افزایش ۵۰٪ قیمت فانتوم هستیم، سطوح کلیدی برای تماشا به گزارش زوم ارز، فانتوم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *