ماجرای تریدر درستکاری که ۹۰ سولانای به اشتباه ارسال‌شده را به صاحب خود برگرداند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک معامله‌گر ارز دیجیتال نیجریه‌ای به نام فمی‌ آکینولا (Femi Akinola)، ۹۰ توکن سولانا (به ارزش ۱۴ هزار دلار) را که یک معامله‌گر خارجی به اشتباه برای او ارسال کرده بود، به وی بازگرداند.

درستکاری آکینولا تحسین جامعه کریپتو را برانگیخت و در همین راستا، ۳۵ توکن سولانا به منظور قدردانی از طرف اعضای جامعه به وی اهدا شد.

آکینولا در مصاحبه‌ خود توضیح داد که یک معامله‌گر رمزارز معروف که با نام کریپتو نتورک (The Crypto Network) در پلتفرم X فعالیت می‌کند، قصد داشته ۱۰۰ دلار توکن سولانا به وی هدیه دهد، اما به صورت تصادفی ۱۰۰ توکن سولانا به ارزش تقریباً ۲۰ میلیون نایرا نیجریه (۱۳۳۰۰ دلار) را برای او ارسال کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


معامله‌گر پس از آگاهی از اشتباه خود با آکینولا تماس گرفت و از او خواست ۹۰ توکن سولانا را بازگرداند و ۱۰ توکن را به عنوان نشانه حسن نیت، نزد خود نگه دارد. کریپتو نتورک پس از قبول این درخواست از سوی آکینولا به شدت شگفت‌زده شد و احساس خود را طی پستی ابراز نمود.

آکینولا بیان کرد پس از وقوع این اتفاق، با تصمیم سختی روبرو شده، اما تصمیم گرفته است کار درست را انجام دهد. او توضیح داد که ایمان وی، انگیزه اصلی این انتخاب بوده است.

آکینولا اعتقاد دارد که اقدام او ممکن است تأثیر مثبتی بر تصویر معامله‌گران نیجریه‌ای در جامعه جهانی ارزهای دیجیتال داشته باشد. وی در ادامه عنوان کرد که قصد دارد از شهرت تازه به دست آمده‌ خود برای برگزاری سمینارهای رایگان آموزش ارز دیجیتال استفاده کند.


منبع

کوین تلگراف



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

نهنگ‌های تون‌کوین به جنب و جوش افتاده‌اند! در بازار TON چه خبر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در حالی که بازار کریپتو تحت تاثیر فشار فروش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *