قیمت توکن ENS در ۳۰ روز گذشته بیش از ۳۶٪ افزایش یافت

با وجود فروش گسترده در بازار کریپتو، قیمت اتریوم نیم سرویس (ENS) یکی از بهترین عملکردهای ماهانه را به ثبت رسانده است. بخش قابل توجهی از این سود ماهانه در میان کاهش فشارهای نظارتی بر اکوسیستم اتریوم [ETH] اتفاق افتاد.

به گزارش والکس، پس از آنکه SEC ایالات متحده تحقیقات خود را در مورد دومین اکوسیستم بزرگ بلاکچین (اتریوم) در متوقف کرد، این موضوع موجب شد تا قیمت ENS سود بیشتری را ثبت کند. این صعود با افزایش فعالیت کاربران و همینطور افزایش آدرس‌های فعال روزانه تقویت شد.

علاوه بر ارتقای پیش روی این پروژه، دو کاتالیزور احتمالی که باید در مورد افزایش قیمت ENS مراقب آنها باشیم، راه‌اندازی اسپات اتریوم ETF در آمریکا و بازیابی قیمت بیت‌کوین است.

همچنین، توکنومیک (اقتصاد توکنی) ENS نیز می‌تواند به افزایش قیمآن کمک کند، زیرا کمتر از ۳۱٪ از کل عرضه آن در حال حاضر در گردش است. این کمبود می‌تواند قیمت‌ها را با افزایش تقاضا افزایش دهد و به طور بالقوه تاثیر نرخ تورم سالانه ۹.۹۲ درصدی آن را کاهش دهد.

تحلیل قیمت توکن ENS

توکن ENS در تایم فریم ماهانه خط روند نزولی بلند مدت خود را شکسته و حتی پولبک خود را هم تکمیل کرده و اکنون در حال صعود است. محدوده ۴۵-۴۰ دلار اولین مقاومت پیش روست که هدف قیمتی ENS در کوتاه مدت است. پس از آن در صورت ادامه رشد، سقف قبلی قیمت در دسترس خواهد بود.

با نگاهی به آینده، تحلیلگران و ناظران بازار پیش‌بینی می‌کنند که عملکرد مثبت ENS ادامه داشته باشد که با پیشرفت‌های جاری مانند ارتقای پیش‌بینی‌شده ENSv2 و تایید احتمالی SEC برای ETF اسپات اتریوم تقویت شده است. این عوامل در مجموع نشان می‌دهند که ENS نه تنها این پتانسیل را دارد که همچنان رشد کند، بلکه احتمالا از بالاترین رکورد قبلی خود نیز فراتر رود. با این حال، سرمایه‌گذاران باید نسبت به نوسانات ذاتی بازار در بخش ارزهای دیجیتال محتاط باشند و همواره عوامل خارجی را که می‌توانند بر تغییرات قیمت تأثیر بگذارند، در نظر بگیرند.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

افزایش ۲۰ درصدی قیمت Waves در ۳ روز گذشته

قیمت WAVES توکن پلتفرم بلاک چین منبع باز ویوز در ۳ روز گذشته حدود ۲۰٪ افزایش قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *