به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

قیمت بیت کوین به ۶۶ هزار دلار رسید! چه مقدار از معاملات لیکویید شدند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت کوین در یک روند صعودی قرار گرفته و به ۶۶ هزار دلار رسیده است. این افزایش قیمت باعث لیکویید شدن بیش از ۲۰۰ میلیون دلار پوزیشن در کل بازار ارزهای دیجیتال شده است.

تحلیلگران بازار بر این باورند که با عبور قیمت بیت کوین از ۶۵ هزار دلار، روند نزولی آن به پایان رسیده است و این ارز دیجیتال می‌تواند رکوردهای قیمتی جدیدی را ثبت کند.

بر اساس داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۵ میلیون دلار از موقعیت‌های مشتقات بیت کوین لیکویید شده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از این مقدار، ۳۴.۸ میلیون دلار مربوط به پوزیشن‌های شورت و ۲۸.۱۵ میلیون دلار مربوط به پوزیشن‌های لانگ بوده است. در این میان، صرافی‌های اوکی‌ایکس (OKX) و بایننس (Binance) بیشترین حجم لیکویید شدن‌ها را داشته‌اند.

بر اساس نقشه حرارتی بیت‌کوین (BTC heatmap)، اگر قیمت این ارز دیجیتال در روزهای آینده به ۷۲,۴۰۰ دلار برسد، احتمالاً شاهد لیکویید شدن گسترده پوزیشن‌های شورت به ارزش ۱۹ میلیارد دلار باشیم.

در همین راستا، تحلیگر برتر بازار، رکت کپیتال اشاره کرده است که با عبور قیمت از سطح ۶۵ هزار دلار، بیت کوین وارد یک منطقه جدید قیمتی شده است.

از نظر او شکست سطح ۶۵ هزار دلاری (خط آبی)، می‌تواند مقدمه‌ای برای افزایش قیمت تا محدوده ۷۱۵۰۰ دلار باشد و زمینه را برای روند صعودی بعدی نیز فراهم کند.

از طرفی انتقال ۱۳ هزار بیت کوین توسط صرافی مت گاکس (Mt. Gox)، در روز سه‌شنبه، واکنش شدیدی در میان فعالان بازار رمزارزها ایجاد کرد. اکنون سرمایه‌گذاران نگرانی‌هایی درباره ایجاد فشار فروش مشابه با زمان فروش‌های دولت آلمان دارند.

با این حال، کی‌یانگ‌جو، مدیرعامل کریپتوکوانت (Cryptoquant) این نگرانی‌ها را بی‌مورد دانسته و معتقد است که تأثیر منفی این انتقال بر بازار بیت کوین ناچیز خواهد بود.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های لایه 2 خودم را به خیریه اهدا کردم

ویتالیک بوترین فاش کرد که روی توکن‌های لایه 2 سرمایه‌گذاری نکرده است و به جای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *