فلسفه همستر کامبت | بازی، سرگرمی یا روشی برای آینده مالی

بازی همستر کامبت یکی از بازی‌های کلیکی تلگرام است که در حال حاضر بیش از 200 میلیون کاربر دارد. این حجم از کاربر فعال در این بازی باعث شده است که بسیاری به دنبال بررسی فلسفه همستر کامبت باشند و دلایل استفاده از همستر در بازی را مورد بررسی قرار دهند. در این خبر به بررسی فلسفه همستر کامبت می‌پردازیم و دلایل احتمالی انتخاب همستر به عنوان شخصیت اصلی آن را بررسی می‌کنیم.

 

  • برای فروش همستر کامبت در سریعترین زمان ممکن پس از لیست شدن در صرافی رابکس ثبت نام خود را نهایی کنید.

 

فلسفه همستر کامبت چیست؟

بازی کلیکی Hamster Kombat بیش از 200 میلیون بازیکن دارد که تعداد زیادی از آن‌ها به صورت روزانه در محیط بازی فعالیت می‌کنند. این حجم از علاقمندی، سوالاتی را در ارتباط با فلسفه همستر کامبت و دلایل رشد آن ایجاد کرده است. به زعم بسیاری همستر کامبت فقط یک بازی کلیکی دیگر در تلگرام نیست بلکه یک قدرت دیجیتالی است که توسط کلیک‌های پیوسته، جستجوی سود و وعده‌های آنلاین، هدایت می‌شود.

 

از زمان راه‌اندازی همستر کامبت در تلگرام در مارس 2024، این بازی با جذب بیش از 200 میلیون کاربر به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. این بازی مبتنی بر تلگرام در 77 روز پس از آغاز به کار، حدود 1.8 میلیون بازیکن را به طور روزانه جذب کرد. مکانیسم‌های درون بازی آن نیز باعث شکستن رکوردهای کانال‌های اجتماعی و یوتیوب شده و آن را در بین سریع‌ترین برنامه‌های تاریخ قرار داده است.

 

فلسفه همستر کامبت بر مبنای تجسم بازی‌های معمولی است که ویژگی‌های سادگی، قابلیت دسترسی و عدم نیاز به مهارت خاص را به کاربران ارائه می‌کند. این مدل بازی‌ها برای گذراندن وقت بدون زحمت طراحی شده‌اند. در Hamster Kombat، شما می‌توانید بدون فکر روی آواتار همستر کلیک کنید تا سکه‌ها را جمع کنید.

 

 

طبق داده‌های کانال رسمی تلگرام همستر کامبت در اوایل ژوئن، تعامل کاربر در بازی به‌طور متوسط بیش از 20 دقیقه در روز اندازه‌گیری شده است. این معیار همچنان در حال افزایش است. اگر این معیار 20 دقیقه‌ای را در 100 میلیون کاربر ضرب کنیم، مجموع آن 2 میلیارد دقیقه در روز تا اوایل ژوئن 2024 خواهد بود. کمتر از 30 روز بعد، تعداد کاربران دو برابر شده است که رشد طوفانی را نشان می‌دهد.

 

برای درک بهتر فلسفه همستر کامبت می‌توان روش‌های اصلی فعالیت در آن را مورد بررسی قرار داد. بازی حول محور جمع‌آوری سکه‌ها و افزایش سود در ساعت می‌چرخد. برای دستیابی به این اهداف سه روش کلی طراحی شده است که هر کدام از آن‌ها به نوعی با فعالیت‌های زندیگ روزمره بسیاری از انسان‌ها در ارتباط است.

 

  • ساده‌ترین روش جمع‌آوری سکه، کلیک کردن روی همستر است. تکنیک‌هایی برای افزایش میزان توکن به‌ازای هر کلیک وجود دارد و با هر کلیک انرژی همستر تخلیه می‌شود. بنابراین، در این گزینه، هرچه بیشتر کلیک کنید، سریع‌تر خسته می‌شوید. این یادآور کارهای شرکتی نیست؟
  • عضویت در کانال‌ها و دعوت از دوستان: کسب سکه‌ها از طریق بازی به عضویت در کانال‌ها و جذب بازیکنان جدید گسترش می‌یابد. انجام این کار نیازمند خروج از منطقه امن است که بسیار به فعالیت‌های بازاری شباهت دارد.
  • سرمایه‌گذاری‌ها و فعالیت روزانه: بازیکنان می‌توانند در فعالیت‌های روزانه تعریف شده برای دریافت توکن بیشتر شرکت کنند. این به نوعی معادل هدایت یک بازار سهام دیجیتال با همسترها و یک سفر مالی را با همسترها دنبال می‌کند.

 

دلیل علاقه مردم به همستر کامبت

احتمالاً انگیزه اصلی برای بازیکنان کسب درآمد از ارز دیجیتال و پول آسان است. تیم همستر کامبت بازیکنان را با ایده وسوسه‌انگیز این که این سکه‌های دیجیتال ممکن است روزی به پول واقعی تبدیل شوند، به فلسفه همستر کامبت وابسته می‌کنند. وب‌سایت بازی به‌طور غیررسمی به یک لیست احتمالی توکن اشاره می‌کند، کاربران را به لینک کردن کیف‌پول‌های تلگرام خود به ربات بازی تشویق می‌کند و آن‌ها را برای یک ایردراپ ارزدیجیتال و عملکردهای زنجیره‌ای در بلاکچین TON آماده می‌کند.

 

با توجه به این که پروژه‌های مشابهی قبلاً با ایردراپ ارز دیجیتال جیب بازیکنان را پر کرده‌اند، مردم دلیل دارند که باور کنند امیدهایشان ممکن است نتیجه دهد. بازی نات کوین اولین بازی از این جنس است که در ژانویه 2024 در تلگرام راه‌اندازی شد و با گیم پلی ساده‌تر از همستر توانست به موفقیت دست پیدا کرده و به پول واقعی تبدیل شود.

 

مجموع این اتفاقات نشانگر این است که تبم ایجاد کننده فلسفه همستر کامبت نوابغ بازاریابی هستند. آن‌ها یک ارز مجازی برای پرداخت اشتراک‌ رسانه‌های اجتماعی، بازدیدهای ویدئویی و جذب بازیکنان جدید ابداع کرده‌اند. ارز مجازی است، اما دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی واقعی هستند که نتیجه آن به دست آوردن 47.4 میلیون مشترک تلگرام، 30 میلیون عضو یوتیوب و 10.8 میلیون فالور توییتر در کمتر از سه ماه است.

 

طبق گزارش Cointelegraph، کانال یوتیوب Hamster Kombat به‌عنوان سریع‌ترین کانال در حال رشد جهانی شناخته شده و در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد. به هر حال سازندگان فلسفه همستر کامبت از بازیکنان نمی‌خواهند پول سرمایه‌گذاری کنند؛ آنها فقط زمان و تعامل بازیکنان در فعالیت‌ها را می‌خواهند. بنابراین، دشوار است که سازندگان بازی را به فریبکاری متهم کرد و شاید به همین دلیل است که مردم احساس امنیت می‌کنند و در بازی غرق می‌شوند.

 

آنها اساساً کسانی را که در حال حاضر وقت خود را در بازی‌های کژوال می‌گذرانند، گرفته‌اند و به آنها فرصتی داده‌اند تا همان کار را با احتمال کسب درآمد انجام دهند. این به طرز درخشانی ساده است. حتی می‌توانید استدلال کنید که در فلسفه همستر کامبت یک منفعت اجتماعی وجود دارد. به جای تلف کردن وقت بیهوده یا انجام فعالیت‌های مشکوک، مردم در حال کلیک کردن روی یک همستر مجازی هستند و احتمالاً درآمد خود را افزایش می‌دهند. این یک وضعیت برد-برد است.

 

 

مفهوم حق درآمد پایه جهانی UBI

اما بیایید کمی از فلسفه همستر کامبت در بازی دور شویم و به مفهوم مبادله وقت مردم برای درآمد بالقوه فکر کنیم. در مصاحبه‌ای اخیر با BBC Newsnight، پروفسور جفری هینتون نگرانی‌هایی در مورد آینده دنیا با هوش مصنوعی که جای بسیاری از مشاغل ساده را می‌گیرد، ابراز کرد. او هشدار داد که در حالی که AI بهره‌وری و ثروت را افزایش می‌دهد، پول به دست ثروتمندان خواهد رفت و این برای جامعه بسیار بد خواهد بود.

 

ایده او این است که به مردم حق درآمد پایه جهانی (UBI) داده شود. مفهومی که در آن دولت به همه افراد یک حقوق ثابت بدون توجه به وسایل‌شان پرداخت می‌کند. با این حال، بسیاری از دولت‌ها به سادگی آماده اجرای سیستم UBI نیستند. یک سخنگوی دولت بریتانیا در این ارتباط گفته است که به دلیل هزینه‌های زیاد مربوط به آن هیچ برنامه‌ای برای معرفی درآمد پایه جهانی وجود ندارد.

 

اما اگر راهی برای کسب درآمد بدون اتکا به خزانه دولت وجود داشته باشد چه؟ اگر بتوانیم مکانیزمی ایجاد کنیم که کسب‌وکارها مایل به پرداخت برای ساده‌ترین اعمال باشند چه؟ اگر فلسفه همستر کامبت و دیگر بازی‌های کلیکی مفهومی از UBI جایگزین باشند چه؟ در عرض چند ماه، Hamster Kombat یک مخاطب عظیم با پتانسیل بزرگ برای درآمدزایی جمع‌آوری کرده است که ساده‌ترین روش‌ها شامل تبلیغات و انجام نظرسنجی‌ها است.

 

 

اگر سهامداران مایل به پرداخت باشند، یک لیستینگ واقعی می‌تواند اتفاق بیفتد. با توجه به آگاهی رو به رشد از فلسفه همستر کامبت و سکه‌های درون بازی آن، این امکان وجود دارد که موفقیت خرید نات کوین تکرار شود. سازندگان بازی همستر کامبت همین حالا هم پول خوبی درآورده‌اند اما هنوز وضعیت بازیکنان مشخص نیست. با این حال، اگر پروژه‌های مشابه همچنان ظاهر شوند و درآمدهای بالقوه را نشان دهند، ممکن است ارزش بررسی دقیق‌تر این مکانیزم را داشته باشد.

 

چرا به‌عنوان همستر بازی می‌کنیم؟

رشد کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و یوتیوب Hamster Kombat می‌تواند به نبوغ بازاریابی تیم نسبت داده شود. با این حال، ذهن‌های پشت Hamster Kombat فقط بازاریابان نیستند؛ آنها ایده جسورانه‌ای داشتند که همستر را به شخصیت اصلی تبدیل کنند. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا همستر به عنوان شخصیت اصلی این بازی تعیین شده است. سه دلیل اصلی و احتمالی این انتخاب در ادامه آورده شده است.

 

استفاده از رفتار لمینگ گونه در فلسفه همستر کامبت

انتخاب همستر به‌عنوان شخصیت مرکزی در فلسفه همستر کامبت فراتر از موجودات بامزه‌ای است که روی چرخ‌ها می‌دوند. این یک اشاره هوشمندانه به علاقه جهان مالی به رفتارهای لمینگ مانند (موجود زنده‌ای شبیه سنجاب و همستر) است. منظور از رفتار لیمنگ مانند در بازار مالی این است که گاهی سرمایه‌گذاران تصمیمات تکانشی می‌گیرند که توسط ‘FOMO’ و برخی از حرکت‌های غیرمنطقی در بازار هدایت می‌شوند. جالب است که لمینگ‌ها و همسترها خویشاوندان دور هستند. آیا این یک تصادف است؟

 

ورود به بازی با تراشیدن یک همستر، یک ورود متافوریک به دنیای بی‌رحم مالی را نشان می‌دهد. در محافل مالی، تراشیدن همستر به سرمایه‌گذاران باتجربه‌ای اطلاق می‌شود که از ذهنیت گله‌ای تازه‌کارها بهره‌برداری می‌کنند. دقیقا مانند روشی که تیم در فلسفه همستر کامبت از آن برای تحریک کاربران خود استفاده می‌کند تا چرخ همستر همچنان بچرخد.

 

در سال 2021، سرمایه‌گذاران خرد در زیرمجموعه Reddit به نام WallStreetBets با هم متحد شدند و با اقدامات خود باعث افزایش قیمت سهام شده و سرمایه‌گذاران نهادی را غافلگیر کردند. این یک مورد کلاسیک از تازه‌کارهایی بود که حرفه‌ای‌ها را پکنار گذاشتند. یک سناریو که در آن یک توده بحرانی از همسترها توانستند جزر و مد بازارهای مالی را تغییر دهند.

 

 

الگوبرداری از همستر آقای گاکس در فلسفه همستر کامبت

شخصیت همستر CEO در Hamster Kombat نیز ممکن است از آقای گاکس، همستر معروف معامله‌گر کریپتو در سال 2021 الهام گرفته شده باشد. آقای گاکس که به خاطر هدایت بازارهای کریپتو ناپایدار از یک قفس پیچیده و پیشی‌گیری از سرمایه‌گذاران انسانی مشهور است، معاملات خود را در Twitch پخش می‌کرد و از “چرخ نیت” منحصر به فرد خود برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می‌کرد.

 

آقای گاکس به‌عنوان همستری که تماس‌های معاملاتی کریپتو انجام می‌داد و برخی از معامله‌گران انسانی را پیشی می‌گرفت، توجه زیادی را به خود جلب کرد. موفقیت او نشان می‌دهد که در کریپتو، فقط دانش و آگاهی از پروژه‌ها و روش‌های معاملاتی کافی نیست؛ گاهی اوقات چرخ شانس به نفع شما است.

 

بنیانگذاران عاشق همستر

فرضیه سوم یک دلیل ساده برای نقش همستر در بازی پیشنهاد می‌کند. ادعا شده که سازندگان این بازی یک همستر حیوان خانگی با نامی مشابه با CEO داشتند. به‌عنوان یک ادای احترام به همراه دوست‌داشتنی خود، آن‌ها او را به‌عنوان همستر CEO درون بازی جاودانه کردند. به هر حال جمع کثیری از ما درگیر فلسفه همستر کامبت هستیم.

 

در بازی همستر کامبت جایی که طنز مالی با سرگرمی دیجیتالی تلاقی می‌کند، یک سوال اساسی مطرح است، کلیک کردن یا کلیک نکردن. این ساختار بازی به گونه‌ای است که یادآوری می‌کند حتی در دنیای بازی‌ها، انتخاب‌هایی که می‌کنیم می‌تواند بازتابی از عدم قطعیت‌های عمیق زندگی باشد.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

ثبت درخواست ای تی اف سولانا

شرکت‌های ARK Invest و ٢١Shares به طور رسمی درخواست خود را برای راه‌اندازی‌ ای تی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *