به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

فروش اتریوم و بیت کوین به ارز 50 میلیون دلار، بازار توانایی دارد؟

به گزارش زوم ارز، بیش از پنجاه میلیون دلار نقدینگی کوتاه مدت بیت کوین و اتریوم در طول بیست و چهار ساعت گذشته به وقوع پیوسته است، که با افزایش قیمت‌های این دو ارز به بالاترین سطح چند هفته‌ای خود انجامیده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

با وجود حجم بیشتری از انحلال شورت‌ها، شرایط صعودی نیز تحت تأثیر قرار گرفته و بیش از ۵۸ میلیون دلار در موقعیت‌های خرید در تمام بازارهای نقدی مورد ارزیابی قرار گرفت. در ابتدای معاملات روز چهارشنبه، قیمت بیت کوین (BTC) از سطح پایین‌ترین ۶۴,۰۰۰ دلار به بالای ۶۶,۰۰۰ دلار در صرافی‌های اصلی بهبود یافت. همچنین، اتریوم (ETH) نیز به ارزش بیش از ۳,۵۰۰ دلار رسید.

ارزش‌های افزایش یافته به کاهش فراوان ارزش منجر شد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط Coinglass، روند نزولی بیشترین تأثیر را بر انحلال دارایی‌های دیجیتال داشته است. ابتدا داده‌های Coinglass نشان دادند که بیت‌کوین تنها بیش از ۳۰ میلیون دلار در دسترس داشت، در حالی که مقدار نقدینگی کوتاه اتریوم بیش از ۲۱ میلیون دلار بود.

بسیاری از آلت‌کوین‌ها بالاترین ارزش‌های دیجیتالی خود را از دست دادند و دچار انحلال‌های قابل‌توجهی شدند. به عنوان مثال، Solana با بیش از ۴ میلیون دلار، Worldcoin با بیش از ۴.۹ میلیون دلار و XRP با بیش از ۴.۵ میلیون دلار به سرعت در موقعیت‌های کوتاه نقد شدند. اما در عکس العمل قابل توجه دیگر، میم کوین پپه توانست بیش از ۲.۹ میلیون دلار از خود در انحلال کوتاه‌مدت نجات یابد، حتی با افزایش قیمت‌ها که این روند را تشدید کرد.

در زمان تدوین این نوشته، کل مبلغ نقدی بازار بیش از ۱۵۵ میلیون دلار بوده است که از این مبلغ، حدود ۹۴ میلیون دلار مربوط به شورت‌هاست.

قیمت‌های ارزهای دیجیتال به طور کلی در پایان هفته افزایش یافته‌اند، این روند که توسط تحلیلگران Bitfinex در گذشته‌ی دو ماه بررسی شده بود. با این وجود، آن‌ها هشدار دادند که احتمال ادامه‌ی فشار فروش در طول هفته وجود دارد، همانطور که در روز سه‌شنبه مشاهده شد که با انتشار اخبار کوه Gox، بیت کوین و اتریوم برای مواجهه با کاهش قیمت‌ها قرار گرفتند و این فرصت را به خرس‌ها دادند تا قیمت‌ها را کاهش دهند.

با این حال، احساسات به طور قابل توجهی مثبت باقی مانده است و جریان‌های ورودی خالص در مسیر خود قرار دارند. به تحلیلگر کریپتو، مایکل ون د پوپ، امکان وجود یک بالاترین جدید به این معنا اشاره کرده که اگر بیت کوین به بیش از ۶۵ هزار دلار تثبیت شود، این می‌تواند به گاوها اجازه دهد تا به یک هدف بالاتر دست یابند.

منبع: crypto.news


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *