فرصت آخر برای برداشت نات کوین NOTCOIN

اگر تا به حال توکن‌های نات کوین خود را برداشت نکرده‌اید، تنها ۱ روز فرصت دارید! بنا بر اعلام توسعه دهندگان تنها تا ۱۶ ژوئن فرصت دارید تا نات کوین‌های خود را برداشت کنید. این فرصت محدود را از دست ندهید و اطمینان حاصل کنید که تمام توکن‌های خود را دریافت کرده‌اید.

برداشت نات کوین

نکته مهم این است که اگر توکن‌های Notcoin خود را استیک کرده‌اید، نگران نباشید. شما در وضعیت خوبی قرار دارید و تمام توکن‌های شما ایمن و مطمئن هستند. به این معنا که شما به تمامی پاداش‌ها و مزایای مربوط به استیکینگ نات کوین دسترسی خواهید داشت. محدودیت اعلام شده تنها برای کاربرانی است که نات کوین‌های خود را نه استیک کرده‌اند و نه از ربات برداشت کرده اند.

پاداش‌های ویژه برای کاربرانی که استیک کرده‌اند

بر اساس اعلام توسعه دهندگان نات کوین، کاربرانی که نات کوین را  استیک کرده‌اند منتظر پاداش‌های ویژه‌ای باشند! ماه آینده، این احتمال وجود دارد که وضعیت شما به سطح بالاتری ارتقا یابد که به معنای بهره‌مندی از مزایای بیشتر و فرصت‌های جدید خواهد بود.

امتیاز ویژه برای کاربران جدید

خبر خوب برای کاربران جدید هم این است که از هفته آینده، کاربران جدید نات کوین می‌توانند به سطوح بالاتری ارتقا یابند و از امتیازات ویژه بهره‌مند شوند. این امتیازات می‌تواند شامل تخفیف‌ها، پاداش‌های ویژه و دسترسی به ابزارهای پیشرفته‌تر باشد.

جالب است بدانید:

پاول دوروف در آخرین پست خود به موفقیت Notcoin اشاره کرد:

6 میلیون دلار Notcoin اهدایی به من 2 هفته پیش 4 برابر افزایش قیمت داشته و اکنون 24 میلیون دلار ارزش گذاری شده است.

همچنان با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار و مطالب مرتبط با Notcoin مطلع شوید و هیچ فرصتی را از دست ندهید.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

جنجال ایردراپ zkSync! ادعای توزیع ناعادلانه توکن‌ها

بالاخره ایردراپ زد کی سینک به اتمام رسید و توکن‌های آن بین کاربران توزیع شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *